Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef horstjan het volgende:
quote:
Je praat in raadselen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
he, reed hij op die jan jansen die in v&a staat?
“Ik ben een fervent anti-roker, maar dat ben ik niet altijd geweest. Toen ik als jong rennertje er dagelijks op uittrok en in de Noord-Hollandse duinen de zuivere zeelucht in mijn longen zoog, wist ik thuisgekomen niet hoe snel ik een piraatje moest opsteken om diezelfde longen met gif en teer te vullen. Het was ook geen roken wat ik deed, want rustig af en toe een trekje nemen en ontspannen kringetjes de lucht inblazen, was er niet bij. Nee, in tien diep geïnhaleerde trekken was de sigaret een peuk geworden, zonder dat ik er ook maar …quote:
Moet ik dit lezen of....?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
“Ik ben een fervent anti-roker, maar dat ben ik niet altijd geweest. Toen ik als jong rennertje er dagelijks op uittrok en in de Noord-Hollandse duinen de zuivere zeelucht in mijn longen zoog, wist ik thuisgekomen niet hoe snel ik een piraatje moest opsteken om diezelfde longen met gif en teer te vullen. Het was ook geen roken wat ik deed, want rustig af en toe een trekje nemen en ontspannen kringetjes de lucht inblazen, was er niet bij. Nee, in tien diep geïnhaleerde trekken was de sigaret een peuk geworden, zonder dat ik er ook maar …_
Smeer je kaas. Zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen of....?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |