abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134618567

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Shabu meet Amersfoort! *O* 11 januari shabu ^O^

Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia

Misschieners:
- Greys
- Candaasje
- Muis en MrMuis
- M_D
- Tombo
- Qwea
Waar het stinkt is het warm.
pi_134618628
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Heb jij geen Engelse drop dan? -O-
Nee :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 december 2013 @ 19:39:21 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134618676
Knof woon jij in de buurt van Den Haag? Min of meer wel toch?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134618684
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef roos85 het volgende:

[..]

Nee :P
Toek wel _O-
pi_134618783
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Nee, jij dacht dat jij wist waar mijn huis woont toch? In Rhoon, net iets ten zuiden pal tegen Rotterdam.
pi_134618795
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Toek wel _O-
Die heeft altijd vreten _O-
  maandag 23 december 2013 @ 19:41:50 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134618821
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Boeboe weer niet lekker? :*
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Typ er dan direct ff bij waarom Q :+
Hij is aardig aan het kwakkelen hè? -O-
Ja sorry, dat wilde ik doen maar toen had ik al op post gedrukt en toen wilde ik editten maar toen kwam er wat tussendoor :{ :')

Sinds Donderdag kotst hij en eet hij amper. Hij heeft Donderdag lyrics gehad om 16:00 en daarna ging het mis. Gelijk erna ontzettend suf, lusteloos, alles. Niet meer willen eten, en kotsen. Van de lyrica afgehaald en het leek op te knappen. Weer met lyrica begonnen, weer mis. Weer lusteloos, weer kotsen, weer niet willen eten (alhoewel gisteren wel, toen was hij achterlijk actief en druk en alles. En vreten jonguh :o ). Vanmorgen was ik er klaar mee. Weer niet willen eten.. naar de DA gegaan speciaal voer gehaald, brokken erdoor gemengd en meneer vrat als een bootwerker *O* En om 14:00 wilde hij weer niks eten en was hij weer lusteloos. DA gebeld, afspraak gemaakt.

16:00 langs geweest. Eerst heeft hij om 15:30 nog alles weer onder lopen kotsen. En hij is zo ontzettend lusteloos. Bloed laten prikken, ALAT (lever) te hoog. Niet dramatisch, maar wel te hoog. 176 en het moet >113 zijn. Anyway, icm het ziektebeeld toch wat verontrustend. Advies was goed in de gaten houden, prik voor braken erin (metacloperamide) en hem kleine beetjes eten te geven. Hij moest nog ff op de weegschaal en was 30.6 en op 04-12-13 was hij in Rotterdam nog 33.8. Dus of hij is in korte tijd zeer veel afgevallen (want 3 kilo in 20 dagen is veel) of de weegschalen waren niet ge-eikt.

Anyway, hij heeft om 17u die prik gehad... om 18u wilde hij nog steeds niks eten en kotste hij weer. Om 18:15 ging hij water drinken en ook dat kwam er gelijk weer uit :{

40 min geleden heeft hij veel water gedronken ern dat zit er nog in. Maar het zit me niet lekker. Lusteloos, alleen maar slapen, zeer veel drinken, niet willen eten, leverwaardes verhoogd en dat gewicht.. ik weet het niet. Morgen moet ik bellen hoe het gaat. Is hij morgen niet opgeknapt / wil hij niet eten, moeten we een echo v/d lever maken. Heb wel tegen Mo gezegd dat als hij vanaaf nog eens kotst ik met hem naar een DA wil die dienst heeft. Want in principe moet die injectie werken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134618831
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Dawassik :+
  maandag 23 december 2013 @ 19:42:27 #9
386633 Adnap
I love Life !
pi_134618867
Toek had een zak engelse drop :D
Hier geen drop maar wel heerlijke overheerlijke verse lichees *O*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 december 2013 @ 19:42:31 #10
13151 crew  Rewimo
pi_134618871
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, jij dacht dat jij wist waar mijn huis woont toch? In Rhoon, net iets ten zuiden pal tegen Rotterdam.
Oh ja. Ik moet volgende maand weer op missie naar Den Haag, dacht dat ik even langs kon rennen misschien ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134618914
Gatverdamme Q, dan zou ik inderdaad ook een rondje DA doen. Probeer je je niet al te druk te maken? :*
pi_134618922
Qwea en Boe toch, gaat niet goed hè -O-
Lieve Boe met zijn gezichtje :*
pi_134618956
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh ja. Ik moet volgende maand weer op missie naar Den Haag, dacht dat ik even langs kon rennen misschien ;)
Als je goed rent is langs Rhoon een eitje *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 december 2013 @ 19:43:54 #14
13151 crew  Rewimo
pi_134618957
Q, is ie ook nagekeken op diabetes?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 december 2013 @ 19:44:37 #15
13151 crew  Rewimo
pi_134619006
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als je goed rent is langs Rhoon een eitje *O*
Ik kan voor geen meter rennen -O- En ik ga met de trein dus misschien toch wel een uitdaging :P
pi_134619032
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Ja sorry, dat wilde ik doen maar toen had ik al op post gedrukt en toen wilde ik editten maar toen kwam er wat tussendoor :{ :')

Sinds Donderdag kotst hij en eet hij amper. Hij heeft Donderdag lyrics gehad om 16:00 en daarna ging het mis. Gelijk erna ontzettend suf, lusteloos, alles. Niet meer willen eten, en kotsen. Van de lyrica afgehaald en het leek op te knappen. Weer met lyrica begonnen, weer mis. Weer lusteloos, weer kotsen, weer niet willen eten (alhoewel gisteren wel, toen was hij achterlijk actief en druk en alles. En vreten jonguh :o ). Vanmorgen was ik er klaar mee. Weer niet willen eten.. naar de DA gegaan speciaal voer gehaald, brokken erdoor gemengd en meneer vrat als een bootwerker *O* En om 14:00 wilde hij weer niks eten en was hij weer lusteloos. DA gebeld, afspraak gemaakt.

16:00 langs geweest. Eerst heeft hij om 15:30 nog alles weer onder lopen kotsen. En hij is zo ontzettend lusteloos. Bloed laten prikken, ALAT (lever) te hoog. Niet dramatisch, maar wel te hoog. 176 en het moet >113 zijn. Anyway, icm het ziektebeeld toch wat verontrustend. Advies was goed in de gaten houden, prik voor braken erin (metacloperamide) en hem kleine beetjes eten te geven. Hij moest nog ff op de weegschaal en was 30.6 en op 04-12-13 was hij in Rotterdam nog 33.8. Dus of hij is in korte tijd zeer veel afgevallen (want 3 kilo in 20 dagen is veel) of de weegschalen waren niet ge-eikt.

Anyway, hij heeft om 17u die prik gehad... om 18u wilde hij nog steeds niks eten en kotste hij weer. Om 18:15 ging hij water drinken en ook dat kwam er gelijk weer uit :{

40 min geleden heeft hij veel water gedronken ern dat zit er nog in. Maar het zit me niet lekker. Lusteloos, alleen maar slapen, zeer veel drinken, niet willen eten, leverwaardes verhoogd en dat gewicht.. ik weet het niet. Morgen moet ik bellen hoe het gaat. Is hij morgen niet opgeknapt / wil hij niet eten, moeten we een echo v/d lever maken. Heb wel tegen Mo gezegd dat als hij vanaaf nog eens kotst ik met hem naar een DA wil die dienst heeft. Want in principe moet die injectie werken.
-O-

Sterkte :*
pi_134619052
De duimen draaien hier voor Baloe hoor , ik hoop dat hij snel opknapt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 19:45:32 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134619064
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Ooh gatver Q, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt :* Als ik iets kan doen...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 23 december 2013 @ 19:48:23 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134619233
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Q, is ie ook nagekeken op diabetes?
Suiker is geprikt. 6.0 maximale waarde mag 5,9 zijn. Maar omdat DA stress is was 6,0 volgens de DA wel oke.
  maandag 23 december 2013 @ 19:48:40 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134619255
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Probeer je je niet al te druk te maken? :*
Grapjas :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 december 2013 @ 19:49:01 #21
13151 crew  Rewimo
pi_134619275
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:

Suiker is geprikt. 6.0 maximale waarde mag 5,9 zijn. Maar omdat DA stress is was 6,0 volgens de DA wel oke.
Okee. Afvallen en misselijk zijn deed me daaraan denken. Maar dat is het dan gelukkig niet.
  maandag 23 december 2013 @ 19:50:02 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134619345
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef senesta het volgende:

[..]

Ooh gatver Q, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt :* Als ik iets kan doen...
Thnx babe. Hij ligt nou te pitten. Hoop dat hij niet nog eens kotst want mijn eigen DA heeft weer eens geen dienst :( Dus, mocht je nog een goeie backup DA weten... :P

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Qwea en Boe toch, gaat niet goed hè -O-
Lieve Boe met zijn gezichtje :*
Hij heeft wel eens betere dagen / momenten gehad :X

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

-O-

Sterkte :*
:*

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:45 schreef indaha het volgende:
De duimen draaien hier voor Baloe hoor , ik hoop dat hij snel opknapt :*
Thnx, wij ook :Y
  maandag 23 december 2013 @ 19:50:08 #23
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_134619354
Klinkt idd niet goed Q -O-
Hopelijk heeft hij een virusje oid en is hij snel weer de oude :*
En idd bellen als ie weer kotst...
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134619360
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kan voor geen meter rennen -O- En ik ga met de trein dus misschien toch wel een uitdaging :P
Het was dan ook figuurlijk bedoeld hè :*
  maandag 23 december 2013 @ 19:50:31 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134619372
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Okee. Afvallen en misselijk zijn deed me daaraan denken. Maar dat is het dan gelukkig niet.
nou ja, ik geloof dat ik liever een hond met diabetes heb dan een hond met leverproblemen... denk ik. Geen idee eigenlijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')