Mee eensquote:
Festivals komen wel wanneer het wat beter weer is jaquote:Op maandag 23 december 2013 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit jaar waarschijnlijk niet alleen. De één zit een halfjaar op zee, de ander in Frankrijk. Ik moet nog maar even kijken wat ik ga doen. Niet dat ik er momenteel zin in heb, maar dat komt wel weer
Ja, we moeten niet te zuur wordenquote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens
Hunten doen zoveel mensen, dat vind ik ook nog wel grappig
Je klaagde er zelf nog het hardst overquote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens
Hunten doen zoveel mensen, dat vind ik ook nog wel grappig
Op PartySan ben ik al 4x geweest en voor mijn gevoel wel echte vriendschappen opgebouwd met een paar Duitsers. En aangezien er alweer paar leuke bands zijn geboekt...quote:Op maandag 23 december 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Festivals komen wel wanneer het wat beter weer is jaWelke zou je wel naartoe willen dan?
Bovendien heb ik nog steeds de meeste hier geopendquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bovendien heb ik nog steeds de meeste hier geopend
Zal wel moetenquote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor later. Niet van je verwacht
hoeveel ik?quote:
jawel hoorquote:
Dan gewoon gaan toch. Als je de contacten en alles al hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op PartySan ben ik al 4x geweest en voor mijn gevoel wel echte vriendschappen opgebouwd met een paar Duitsers. En aangezien er alweer paar leuke bands zijn geboekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |