Awww.quote:
Teringquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Heb eindelijk de verwarming eens aangezet. Is nu 17,5 graad. Lekker warm.
Je maakt te veel herrie 'snachts. Evident.quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Mn onderbuurmeisje gaat verhuizen. Ik weet niet wat het is, maar de onderste verdieping verhuist maar snel iedere keer. Ik woon hier nu vier jaar en die eerste verdieping hebben nu al vier man gewoond.
Neen.quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt te veel herrie 'snachts. Evident.
NEE, ik moest voor je koken. Blijf godverdomme met je reet onder de deken liggen en wacht tot ik je voer.quote:
Zeker. In mijn vorige huis kreeg ik ieder jaar vet veel geld terug.quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, lekker. Goedkope rekening wel
Tsst. Laat de mannen nou fantaseren.quote:
This is relevant to my interests.quote:Op maandag 23 december 2013 18:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
NEE, ik moest voor je koken. Blijf godverdomme met je reet onder de deken liggen en wacht tot ik je voer.
Oke, wil graag witlof met zalm eten onder een dakje van aardappelpureequote:Op maandag 23 december 2013 18:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
NEE, ik moest voor je koken. Blijf godverdomme met je reet onder de deken liggen en wacht tot ik je voer.
Nice nicequote:Op maandag 23 december 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. In mijn vorige huis kreeg ik ieder jaar vet veel geld terug.
[..]
Tsst. Laat de mannen nou fantaseren.
Laat dan maarquote:Op maandag 23 december 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wil graag witlof met zalm eten onder een dakje van aardappelpuree.
[..]
Nice nice.
Ja, dat moet je dan doen voor half zeven 's avonds, dan heb ik alles al in huis he. Eigenlijk heb ik op maandag vaak al alles in huis voor de rest van de week.. dus je moet minimaal een week van te voren zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat dan maarIk vind het alleen leuk om te koken als ik zelf mag kiezen
Oké, volgende week maandag kom ik je overvallen.quote:Op maandag 23 december 2013 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan doen voor half zeven 's avonds, dan heb ik alles al in huis he. Eigenlijk heb ik op maandag vaak al alles in huis voor de rest van de week.. dus je moet minimaal een week van te voren zijn.
Jeetje.quote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet zelfs nu al wat ik volgende week ga eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |