i will own up to my pastquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wees blij, nu word je ook niet met die posts geconfronteerd.
Mja, ik vind het ook beetje naïef van die moeder om te zeggen dat haar kind een keuze heeft.. Zij legt die keuze namelijk niet voor, ze zegt alleen dat hij die keuze zelf mag maken maar van haar krijgt ie alleen rauw eten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]inderdaad
lijkt me echt niks man, alleen maar rauw etenvond het er ook heel somber uit zien daar
en dat jongetje leek nooit vrolijk.
Aan wie? Een mod die het zelf ook doet?quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, de volgende keer geef ik het aan.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan wie? Een mod die het zelf ook doet?
Danny en de politie.quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan wie? Een mod die het zelf ook doet?
Ze praat ook helemaal op hem in. Telkens hem aankijken, heel dringend. En overal een vraag van maken zodat hij het moet bevestigen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook beetje naïef van die moeder om te zeggen dat haar kind een keuze heeft.. Zij legt die keuze namelijk niet voor, ze zegt alleen dat hij die keuze zelf mag maken maar van haar krijgt ie alleen rauw eten.
Je snpat toch zelf ook wel dat zo'n kindje op die leeftijd sterk denkt dat het moet van zn moeder en dat ie zn moeder niet teleur wil stellen
Beginnerquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Jhali het volgende:
volgende post is mijn 3000ste, even bedenken waar ik die aan wil offeren
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Eigenlijk zou Sof elk topic in deze reeks moeten openen omdat het een goede, traditionele TT heeft.
De geboorte van Jezusquote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef Jhali het volgende:
volgende post is mijn 3000ste, even bedenken waar ik die aan wil offeren
top500quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
How comequote:Op maandag 23 december 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
ik moet ook weer lachen als ik denk aan stuart
jij ook manquote:
die sara met haar korstenquote:
Ja precies, dat is toch geen keuzequote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze praat ook helemaal op hem in. Telkens hem aankijken, heel dringend. En overal een vraag van maken zodat hij het moet bevestigen.
Je vind het lekker, ja toch? Toch? TOCH?
overalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |