Oooh, vandaag alleenquote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je had om 18:30 482 of zo, en inso 490 of zo. Ik 447
ik?quote:Op maandag 23 december 2013 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je had om 18:30 482 of zo, en inso 490 of zo. Ik 447
Aha, nou, succes dan maar allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja we zijn voor topposter aan het hunten
quote:Op maandag 23 december 2013 19:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, nou, succes dan maar allemaal![]()
Dan moet je de 900 wel kunnen halenquote:
Of ik daar zin in heb is een tweede, meestal kap ik bij 600quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je de 900 wel kunnen halen
Diplomaatjes op zak voor het geval dat, 3 daagjes in de week werken, verder beetje het huishouden runnenquote:
Beetje doorzetten manquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of ik daar zin in heb is een tweede, meestal kap ik bij 600
Daar gaat het juist heel snel met je posts. DOENquote:
Ja maar SR stinkt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het juist heel snel met je posts. DOEN
Ja, heb het gezien. Goed bezigquote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
stuart kijk naar de stats van gisteren
ben je #proud?
Dan klets je daar gewoon met Sof over iets heel andersquote:
Sof zit daar nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan klets je daar gewoon met Sof over iets heel anders
quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee Kaneeltje.
[..]
Niet goed.
Die moeder claimt dat dat joch zelf mag kiezen maar ze geeft hem helemaal geen keuze.
En daarbij ben ik niet voor rauw eten.. puur omdat de theorie die erachter zit niet klopt..
Het kán opzich wel.. maar dat moet onder goede begeleiding gebeuren en is zeer zeer moeilijk aangezien je verneukt veel moet eten wil je aan je kcal komen.
Die avondmaaltijden van hun zijn ook écht niet avondmaaltijd-waardig maar heb je gezien hoeveel eten dat is!? Je moet echt flink wat kauwen wil je aan je dagelijkse hoeveelheden komen..
Maarja, mams houdt wel van der kindje ben ik van overtuigd maar heeft zelf wat verkeerde opvattingen
quote:
Dan moet ze die kant uit. 1000 posts per dag is een minimumquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ze die kant uit. 1000 posts per dag is een minimum![]()
ik zit daar inderdaad nietquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ze die kant uit. 1000 posts per dag is een minimum![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Jhali het volgende:
Wat dat betreft vind ik het best jammer dat ik zo veel verschillende accounts heb gehad want al die posts staan nu niet op mijn naam
Ik heb trouwens nog NOOIT 6 topics achter elkaar geopend in deze reeks. Dat is ook best knapquote:
Mex is een spamhoerquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit daar inderdaad nieten toch nog boven mex
Best indrukwekkend dusquote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit daar inderdaad nieten toch nog boven mex
quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog NOOIT 6 topics achter elkaar geopend in deze reeks. Dat is ook best knap![]()
Ik vind kapen niet echt knap.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog NOOIT 6 topics achter elkaar geopend in deze reeks. Dat is ook best knap![]()
spamsletquote:
Hij haalt mij dit jaar vast niet meer inquote:
Wees blij, nu word je ook niet met die posts geconfronteerd.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Jhali het volgende:
Wat dat betreft vind ik het best jammer dat ik zo veel verschillende accounts heb gehad want al die posts staan nu niet op mijn naam
Ik wel.quote:
Nee, ik ook niet maar als je ermee wegkomtquote:
nixquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan JONGEMAN
Nu wel meer posts per minuut.quote:Op maandag 23 december 2013 19:22 schreef Jhali het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |