is die wel helemaal gezond in zn hoofd?quote:Op maandag 23 december 2013 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, toen vorige week ging ie ook sorry zeggen dat ie zich als een idioot heeft gedragen in die relatie.
ik haat ze allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een ex van mij is een van mn beste vrienden
Inb4 mensen die zeggen dat je ook zo geweldig bent.quote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel mij wel vereerd hoor. Al mijn exen wilde mij op een bepaald moment weer terug hebben, haha exen. Fuck you bitsjes.
Wellicht kan ik je binnenkort steunen. Al ga ik wel minder dan vroeger. Ik heb heel bands al een keer gezien en dat speelt toch mee in een afweging.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet meer vrienden zoeken die naar (black) metal luisteren.
Nee. Hehehehe.quote:Op maandag 23 december 2013 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die wel helemaal gezond in zn hoofd?
Jammerquote:
Ik twijfel altijd aan dit soort opmerkingen. Sowieso was er iets goeds anders had je er niks mee gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel terecht hoorstuk voor stuk domme trutjes
Maar dan zou je het met miiiij doen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan ik je binnenkort steunen. Al ga ik wel minder dan vroeger. Ik heb heel bands al een keer gezien en dat speelt toch mee in een afweging.
Het slechte merk je pas na afloop van de relatie.quote:Op maandag 23 december 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd aan dit soort opmerkingen. Sowieso was er iets goeds anders had je er niks mee gehad.
Of dat is het enige wat je nog wil merkenquote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het slechte merk je pas na afloop van de relatie.
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net even een blokje om geweestwel okay verder
Tja, de meeste waren ook jonger dan ikquote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of dat is het enige wat je nog wil merken.
Makkelijker om eroverheen te komen, anders denk je aan die goede tijd.quote:Op maandag 23 december 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of dat is het enige wat je nog wil merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |