gewapend?quote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, volgende week maandag kom ik je overvallen.
Ik denk dat ik 3 dagen vooruit planquote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Jaja, ik heb een planning nodig anders raak ik in de stress!
Ohja, chill. Dan moet ik namelijk tot half zes werkenquote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oké, volgende week maandag kom ik je overvallen.
Maar wel lekker etenquote:
Nee, dat is te kort dag. Uiteten wil ik het liefst een maand van te voren weten, anders raak ik ook daarom in de stress.quote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 3 dagen vooruit plan
quote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet zelfs nu al wat ik volgende week ga eten.
Sowieso dingen doen zoals uit eten wil ik wel graag 2, 3 weken van tevoren weten ja.quote:Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, chill. Dan moet ik namelijk tot half zes werken.
[..]
Maar wel lekker eten. Hoop je dan
![]()
.
[..]
Nee, dat is te kort dag. Uiteten wil ik het liefst een maand van te voren weten, anders raak ik ook daarom in de stress.
ik beslis dat meestal pas als ik in de winkel staquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sowieso dingen doen zoals uit eten wil ik wel graag 2, 3 weken van tevoren weten ja.
Een poos geleden hadden mijn ouders als verrassing bij mijn favoriete restaurant gereserveerd voor mij en toen waren ze van ''ja ga je even klaarmaken, over een uurtje gaan we weg'' en toen had ik een mental breakdown en moest ik huilen omdat ik vanalles voor school had ingepland die avond maar ik vond het ook sneu om hun af te laten zeggen
De dagen duren zooooo lang.quote:
Ahwwwquote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sowieso dingen doen zoals uit eten wil ik wel graag 2, 3 weken van tevoren weten ja.
Een poos geleden hadden mijn ouders als verrassing bij mijn favoriete restaurant gereserveerd voor mij en toen waren ze van ''ja ga je even klaarmaken, over een uurtje gaan we weg'' en toen had ik een mental breakdown en moest ik huilen omdat ik vanalles voor school had ingepland die avond maar ik vond het ook sneu om hun af te laten zeggen
Ohnee, ik kook ontzettend veel met recepten dus dat werkt nietquote:Op maandag 23 december 2013 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik beslis dat meestal pas als ik in de winkel sta
Na morgen wel vrij?quote:Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dagen duren zooooo lang.
Het is alsof iedere seconde een kwartier duurt.
Ik wil thuis een filmpje kijken met een lieve meid naast me.
ik kook meestal niet heel uitgebreid, daar heb ik niet zo'n zin in na het werk.quote:Op maandag 23 december 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahwww.
[..]
Ohnee, ik kook ontzettend veel met recepten dus dat werkt niet. Wat eet jij vaak dan?
Ohja, dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kook meestal niet heel uitgebreid, daar heb ik niet zo'n zin in na het werk.
dus het is meestal gewoon vlees groente en aardappels pasta of rijst
Vrijdag weer werken.quote:Op maandag 23 december 2013 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Na morgen wel vrij?Of vrijdag weer aan 't werk?
Ja, zelfde hier hoorquote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag weer werken.
Maar goed, heb het geld wel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |