graag gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht altijd dat een achilleshiel stond voor een cruciale schaken, spilfuncitie maar lees nu inderdaad dat het iets zwaks is.
Zal geen moeilijke woorden meer gebruiken waarvan ik de exacte betekenis niet ken![]()
Bedankt voor deze waardevolle response.
Ik stem voor.quote:
Dankjewel heppiequote:
Ga je nog wat nuttigs zeggen? Gezien je posts in dit en vorig topic zit je alleen maar te brabbelen alsof je zeep hebt ingeslikt.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog wat nuttigs zeggen? Gezien je posts in dit en vorig topic zit je alleen maar te brabbelen alsof je zeep hebt ingeslikt.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nog wat nuttigs zeggen? Gezien je posts in dit en vorig topic zit je alleen maar te brabbelen alsof je zeep hebt ingeslikt.
Godzijdank. Ben geen ongewassen stuk tuig.quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb heppie in mijn woordenboek gezet op mijn laptop want hij veranderde het telkens in hippie
En langharig tuig is hij.quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb heppie in mijn woordenboek gezet op mijn laptop want hij veranderde het telkens in hippie
ben je welquote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Godzijdank. Ben geen ongewassen stuk tuig.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En langharig tuig is hij.
Ik stem voor overigens.
Ik ben niet ongewassen.quote:
Bedankt voor je vertrouwen. Het gaat ons lukken, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
Rodawa, ik ga weer verder studeren. Ik zit namelijk in een tentamenperiode. Dit is een van de vele obstakels waarvoor ik je had gewaarschuwd, maar dat neemt niet weg dat ik nu mijn taak aan jou overdraag om in de volgende TT ons doel te realiseren. Ik vertrouw erop dat dit goedkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |