dan vind ik je woordkeuze achilleshiel een beetje raarquote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ze zorgen juist voor balans.
Helaas zit Roemer er nu en niet die bikkel van een mijnwerker anders had de SP zomaar 30 zetels gehad nu in plaats van die lapzwansen van de PvdA
dan maakt de kaap niet uit tochquote:
heppie vindt het niet ergquote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
Sof, je moet echt een keer gaan opbokken met je gekaap.
maar hoe moet ik dan mijn liefde jegens jullie bekennen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dan maakt de kaap niet uit tochanders hadden zij hem gekaapt
Dat weten we toch alquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar hoe moet ik dan mijn liefde jegens jullie bekennen?
dan is het goedquote:
moet je eens op cachet lettenquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
het eigengegeil in de tt stoort me wel eigenlijk
Ja zeg, zo makkelijk gaat dat niet. Ik pak elke dag het broodtrommeltje van mijn kleine buurmeisje af, als zij dan op een dag wat terug wil doen kan ik ook niet zomaar zeggen: "oke, we stoppen er nu mee hoor, vrede op aard."quote:
Dacht altijd dat een achilleshiel stond voor een cruciale schaken, spilfuncitie maar lees nu inderdaad dat het iets zwaks isquote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
dan vind ik je woordkeuze achilleshiel een beetje raar
ja is toch zoquote:
Wederom een bevestiging dat wij prima door een deur kunnen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, zo makkelijk gaat dat niet. Ik pak elke dag het broodtrommeltje van mijn kleine buurmeisje af, als zij dan op een dag wat terug wil doen kan ik ook niet zomaar zeggen: "oke, we stoppen er nu mee hoor, vrede op aard."
Als zij een goede Christen zou zijn had ze dat gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, zo makkelijk gaat dat niet. Ik pak elke dag het broodtrommeltje van mijn kleine buurmeisje af, als zij dan op een dag wat terug wil doen kan ik ook niet zomaar zeggen: "oke, we stoppen er nu mee hoor, vrede op aard."
ze is vriend van de moslimsquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als zij een goede Christen zou zijn had ze dat gedaan.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Dit is een Christelijk forum dus niet klagen
Ze zijn beide hommel.quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Elan het volgende:
Ik denk steeds dat Etsu GGMM is door zijn UI
Is dit een belediging of een compliment?quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Elan het volgende:
Ik denk steeds dat Etsu GGMM is door zijn UI
Dit had ik eerder nooit verwacht.quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wederom een bevestiging dat wij prima door een deur kunnen.
Dat ligt eraan hoeveel waarde je aan Elan zijn mening hechtquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment?
Daar heb je het al, verloedering van de samenleving. Je moet accepteren dat anderen fouten maken, en wanneer zij spijt bekennen je ze moet helpen met de verwerking.quote:
GGMM is best wel oké.quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dit een belediging of een compliment?
Ik weet niet hoe ik zijn mening moet interpreteren, dat is het probleem.quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel waarde je aan Elan zijn mening hecht
Oke. Dankjewel voor je compliment en je belediging.quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is best wel oké.
Alleen niet als mod daar is hij te hypocriet voor met al zijn getroll en gezuig.
Dus beide.
Jij bent geen mod dus ik denk dat je dit louter positief kan opvattenquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dankjewel voor je compliment en je belediging.
Sorry hier heb je inderdaad niets aan.quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dankjewel voor je compliment en je belediging.
Bedankt Insoquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent geen mod dus ik denk dat je dit louter positief kan opvatten
Dit klopt, maar laten we niet vergeten dat ik een potentiële mod ben.quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent geen mod dus ik denk dat je dit louter positief kan opvatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |