SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 14:31:34 ]
Je hebt gelijk, merk dat ze er 10 euro te weinig aftrekkenquote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Sağol millet en amin!
Arcadia, Douglas zuigt echt met hun acties. İci paris ftw
Lolquote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef Arcadia het volgende:
Volgende keer moet ik wat meer van die haci kokular inslaan, makam ibrahim is het beste geurtje dat ik ooit heb geroken, maar komt helaas ten einde
Gebruik jij geen parfum?quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef Arcadia het volgende:
Volgende keer moet ik wat meer van die haci kokular inslaan, makam ibrahim is het beste geurtje dat ik ooit heb geroken, maar komt helaas ten einde
Al heel lang niet meer, ik gebruik normaal deze dingen: http://www.islamproducten.nl/146-el-nabil-parfum-5ml . Alleen ruikt het meeste niet zo goed.quote:
Waarom niet? En deo?quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, ik gebruik normaal deze dingen: http://www.islamproducten.nl/146-el-nabil-parfum-5ml . Alleen ruikt het meeste niet zo goed.
Douglas verkocht mij een keer een concealer dat niet voor mijn type huidskleur bedoeld was, moest nummer 2 hebben en zij gaf 1. Kwam ik later achter toen een ander personeelslid wél de goeie gaf.quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ici paris heeft kut personeel maar dat neem ik voor lief. Alhoewel het meisje dat mij laatst hielp super aardig was.
Oh en bij ici paris krijg ik vaak ook cadeaus, bij Douglas niet.
Ik gebruik ook geen parfum. Het heeft te maken met (een klassieke mening) dat alle bedwelmde/giftige middelen in grote hoeveelheid ook onrein zijn in kleine hoeveelheid, dacht ik.quote:
Wordt afgeraden om parfum te gebruiken vanwege de alcohol erin. Kan ik beter een alternatief kiezen waarvan ik wel zeker ben. Deo heb ik wel bij, maar gebruik het zelden.quote:
Wat is er bedwelmend aan parfum?quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen parfum. Het heeft te maken met (een klassieke mening) dat alle bedwelmde/giftige middelen in grote hoeveelheid ook onrein zijn in kleine hoeveelheid, dacht ik.
Ik vraag echt nooit om advies aan verkopers, daarom maakt het mij ook niet zo heel veel uit als ze niet heel vriendelijk zijn. Ze hoeven alleen maar de spullen die ik wil kopen voor mij te pakken, that's all.quote:Op maandag 23 december 2013 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Douglas verkocht mij een keer een concealer dat niet voor mijn type huidskleur bedoeld was, moest nummer 2 hebben en zij gaf 1. Kwam ik later achter toen een ander personeelslid wél de goeie gaf.
Je hebt ook standaard alcohol in je?quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wordt afgeraden om parfum te gebruiken vanwege de alcohol erin. Kan ik beter een alternatief kiezen waarvan ik wel zeker ben. Deo heb ik wel bij, maar gebruik het zelden.
Er zit (synthetisch) ethanol in parfum.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er bedwelmend aan parfum?
Geen zin in discussie, wellicht dat Mathemaat het wel wilt doen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt ook standaard alcohol in je?
kom jij ook meet?quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er zit (synthetisch) ethanol in parfum.
Ja, klopt. De islamitisch rechtsleer is ook erg verouderd wat dat betreft en ze kan een grondige vernieuwing gebruiken, dus vanaf de fundamenten.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt ook standaard alcohol in je?
Ja dat is goed voor wanneer je weet wat je wil en nodig hebt. Ik wist dat toen niet.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vraag echt nooit om advies aan verkopers, daarom maakt het mij ook niet zo heel veel uit als ze niet heel vriendelijk zijn. Ze hoeven alleen maar de spullen die ik wil kopen voor mij te pakken, that's all.
Nee, ik hou niet van schaatsen en ik moet aan mijn scriptie werken... Arme ikquote:
je kan ook alleen dineren? Maar it's your call.quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van schaatsen en ik moet aan mijn scriptie werken... Arme ik
Dit is geen discussie pannekoekquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen zin in discussie, wellicht dat Mathemaat het wel wilt doen.
Nee, ik moet aan mijn scriptie werken, dat ding moet echt af. Ze laten je sinds een jaar niet aan je master beginnen zonder dat je je bachelor helemaal af hebt. xDquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je kan ook alleen dineren? Maar it's your call.
Daar mond het wel in uit stroopwafelquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is geen discussie pannekoek
Ik vertrouw die verkoopsters voor geen meter hehe.quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat is goed voor wanneer je weet wat je wil en nodig hebt. Ik wist dat toen niet.
hahaha een keer zocht ik een goede gezichtsreiniger bij de Lush.quote:Op maandag 23 december 2013 17:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vertrouw die verkoopsters voor geen meter hehe.
Dat had ik dus ook in de ici paris haha. Maar dat was nadat ik het spul al had gekocht.quote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hahaha een keer zocht ik een goede gezichtsreiniger bij de Lush.
Ging ze mijn hand helemaal masseren en praten over de ingrediëntenen ik stond daar te hmmen met een slap handje.
Uiteindelijk ging ze met natte tissues mijn hand weer schoonmaken.
Heb het product zeker gekocht.
Het is ook een ingewikkelde kwestie met veel pro- en contra-argumenten. Dus erover praten is redelijk zinloos, want je moet vanuit bepaalde fundamenten redeneren en de fundamenten kunnen heel erg een smaakkwestie zijn, en ze kunnen heel erg onbevredigde gevolgen hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is geen discussie pannekoek
hoe oud ben jijquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is ook een ingewikkelde kwestie met veel pro- en contra-argumenten. Dus erover praten is redelijk zinloos, want je moet vanuit bepaalde fundamenten redeneren en de fundamenten kunnen heel erg een smaakkwestie zijn.
Als hyena'squote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm we moeten een keer een ici paris meet organiseren tijdens de sale.
Ik gebruik ook al lange tijd geen parfum meer, vooral omdat ik de geur van die chemische troep echt niet kan verdragen. Van sommige geurtjes word ik zelfs gewoon misselijk. Hacı kokusu en gül suyu zijn voor mij wat dat betreft onovertroffen, maar geen idee hoe ik aan hacı kokusu moet komen. Verkopen ze dat ook in die webshop?quote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, ik gebruik normaal deze dingen: http://www.islamproducten.nl/146-el-nabil-parfum-5ml . Alleen ruikt het meeste niet zo goed.
In 2011 werd nog gezegd snel meeten als t goed heb gelezen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo dat. Sommige mensen hier spreek ik al langer zonder ooit gemeet te hebben.
Snel meeten bilmem maar ik kon bij de eerste meet niet komen. Tweede meet kon/kwam jfm niet en nu kan ik weer niet.quote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In 2011 werd nog gezegd snel meeten als t goed heb gelezen.
echt zonde dit keer menquote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snel meeten bilmem maar ik kon bij de eerste meet niet komen. Tweede meet kon/kwam jfm niet en nu kan ik weer niet.
Ja. Maar doelen stellen, gezond eten en sporten (onderdeel van doelen stellen eigk) en vitamine D pillen helpen best.quote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook last van winterdip?her sene ayni dert aq
Hmmmm misschien weer rennenquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja. Maar doelen stellen, gezond eten en sporten (onderdeel van doelen stellen eigk) en vitamine D pillen helpen best.
Of naar Adana.quote:Op maandag 23 december 2013 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
Beter emigreer ik naar Suriname ofzo.
Wat ik linkte is dus die haci kokusu, alleen mijn favorieten zie ik er niet tussen staan.quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik gebruik ook al lange tijd geen parfum meer, vooral omdat ik de geur van die chemische troep echt niet kan verdragen. Van sommige geurtjes word ik zelfs gewoon misselijk. Hacı kokusu en gül suyu zijn voor mij wat dat betreft onovertroffen, maar geen idee hoe ik aan hacı kokusu moet komen. Verkopen ze dat ook in die webshop?
Helpt niet helaas. Ik heb vannacht bijv 12 uur geslapen en stond nog moe opquote:Op maandag 23 december 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
Lichttherapie een idee? Of helpt dat niet?
Vitamine Dquote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook last van winterdip?her sene ayni dert aq
Aha, oké. Wist niet dat er zo veel soorten waren.quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat ik linkte is dus die haci kokusu, alleen mijn favorieten zie ik er niet tussen staan.
Deze is mijn favoriet: http://www.kitaptakipcile(...)u-Esans,PR-1060.html samen met die ene die ze ook smeren op het doek van de kaaba.quote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, oké. Wist niet dat er zo veel soorten waren.
Bedankt voor de links. Ik zal 'ns kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 18:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze is mijn favoriet: http://www.kitaptakipcile(...)u-Esans,PR-1060.html samen met die ene die ze ook smeren op het doek van de kaaba.
Bedoel je in DL? In meeste landen is kerstnacht specialer dan Kerstmis. Gaan ze naar kerk en zo toch.quote:Op maandag 23 december 2013 19:12 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn die shopping centers op de 24e maar voor 3 uur geopend? De 24e is toch geen speciale feestdag? Wtf
quote:Op maandag 23 december 2013 19:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Turkse nichtje logeert hier en wilde rode lingerie kopen ivm de feestdagen, is dat echt een Turkse traditie?
Of is dat meer iets voor hipsters uit Izmir?
Ik begrijp de relatie niet met de uggs... Kan je het uitleggen?quote:
Zowel in Duitsland als Belgie is dat zo..quote:Op maandag 23 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je in DL? In meeste landen is kerstnacht specialer dan Kerstmis. Gaan ze naar kerk en zo toch.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik begrijp de relatie niet met de uggs... Kan je het uitleggen?
Ik begrijp het ook niet wallah...quote:
Schaatsbaan is zonder reservering dus dat kan sowieso, eten reserveren we voor 9/10 man gezien het een Turks restaurant is zijn ze altijd wel pragmatisch en kunnen we wel plek maken voor je.quote:Op maandag 23 december 2013 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet wallah...
Mocht ik vrijdag trouwens toch besluiten mee te willen, kan dat dan nog? Belki nisani atlatirim.
Kunnen Maidens en ik elkaar stiekem duwen op de ijsbaan.
Zijn jullie serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet wallah...
Mocht ik vrijdag trouwens toch besluiten mee te willen, kan dat dan nog? Belki nisani atlatirim.
Kunnen Maidens en ik elkaar stiekem duwen op de ijsbaan.
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je die vine? Met die moeder die dit zegt?
Beterschap...quote:Op maandag 23 december 2013 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
(je kunt wel zien hoe vies mijn brein is is hehe)
Jammer joh. İlaç gibi gelirdi herhalde.quote:Op maandag 23 december 2013 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
En mijn tipini sevdigim uggs zijn er nog steeds niet.
Valla ha. Volgens mij krijg ik ze pas na nieuwjaar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer joh. İlaç gibi gelirdi herhalde.
Leuk nieuwjaarscadeau toch?quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ha. Volgens mij krijg ik ze pas na nieuwjaar.
Ik heb ze al betaald.quote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je het niet in 2014 te betalen.
Dan is het nog steeds geen cadeau.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet in 2014 te betalen.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen cadeau.
Grr, ga jij maar winkelen terwijl ik belastingcenten schenk aan de overheid. Oh wacht, dat doe jij ook als je winkelt hè?quote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer. Ga waarschijnlijk winkelen.
Joaaaah.quote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grr, ga jij maar winkelen terwijl ik belastingcenten schenk aan de overheid. Oh wacht, dat doe jij ook als je winkelt hè?
Muziek hard aanzetten, werkt goed is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet ik nog niet. Om heel eerlijk te zijn durf ik Muezza niet alleen achter te laten. Vorig jaar had hij Salem nog als vriendje met wie hij kon spelen, maar dit jaar niet...
Ik weet niet, hij heeft veel meegemaakt dit jaar...quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Muziek hard aanzetten, werkt goed is mijn ervaring.
Lol, nee dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij bent meer van een groot bord eten?
En het brood, wijn etcquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol, nee dat heeft er niks mee te maken.
Bij kaasfondue ligt het meer aan de hoeveelheid kaas, en de smaak ervan.
Ja en hoopt toegelaten te worden op een opleiding welke met mode van doen heeft in Belgie, lief meisje hoor maar ik versta haar amper als zij Turks spreekt... lijkt wel een rapper zo snel kakelt diequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:
Wat komt je nichtje hier doen, vakantie?
Nee dank jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Whapp groeps chat. Millet orda
Kom anders eten. Eten moet je sowieso toch?quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van schaatsen en ik moet aan mijn scriptie werken... Arme ik
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan toch wel naar de meet komen!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan toch wel naar de meet komen!
Zou iedereen die wil schaatsen een kopie van zijn/haar identiteitsbewijs mee kunnen nemen?quote:SCHAATSEN HUREN & BORG
Heb je zelf geen schaatsen? Geen probleem, bij Schaatsbaan Rotterdam kan je uiteraard ook schaatsen huren.
Als je schaatsen wilt huren, moeten we een borg hebben. Dat kan door ¤ 50 contant achter te laten. Maar nog handiger is het om een kopie van je identiteitsbewijs mee te nemen (je sofi-nummer mag je met een stift zwart maken). Laat bij de verhuur je echte ID zien en geef de kopie als borg. Makkelijker kunnen we het niet maken...
http://www.schaatsbaanrotterdam.nl/schaatshuur-en-shop.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom niet dacht ik. Iemand anders schreef dat, wallah. Zusje ofzo.Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom niet dacht ik. Iemand anders schreef dat, wallah. Zusje ofzo.
Kom je daar helemaal leuk binnen, lange reis achter de rug, vervolgens is er geen plek en moet je weer afdruipenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje spannend houden. Jwt. Misschien daar aan komen lopen en schreeuwen, surprissseeeeeee
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom je daar helemaal leuk binnen, lange reis achter de rug, vervolgens is er geen plek en moet je weer afdruipen![]()
Stimo heeft geen stoel nodig... Op haar knietjes komt zij ook gewoon boven de tafel uitquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom je daar helemaal leuk binnen, lange reis achter de rug, vervolgens is er geen plek en moet je weer afdruipen![]()
Grappig man. Je moeder ook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stimo heeft geen stoel nodig... Op haar knietjes komt zij ook gewoon boven de tafel uit
Hihihahahoho.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Hoe Hollands hahaahhahahaha hihaho
Heb Skydrive. Dacht ze daarheen verstuurd te hebben. Werk van 3 uur gaat nu gewoon 15 uur worden.quote:
Alsof mensen tegenwoordig nog 10 jaar thuis blijven zitten na het krijgen van kinderen. Daar heb je oma's/familie/kinderopvang voor (na een jaar of 3/4). 10 yili g.tunden mi uydurdu?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Turks-Nederlandse vrouw krijgt lagere vergoeding om 'culturele achtergrond'
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ulturele-achtergrond
Erdogan... Kom er maar in
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Turks-Nederlandse vrouw krijgt lagere vergoeding om 'culturele achtergrond'
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ulturele-achtergrond
Erdogan... Kom er maar in
Je vergeet n komma. Nu lijkt het alsof je je moeder hoer noemtquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tfoe Tfoe wat praat je over mijn moeder hoer?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergeet n komma. Nu lijkt het alsof je je moeder hoer noemt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zou ik de woorden moeder en hoer wel samenvoegen.. Denk jij niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sociale mobiliteit lijkt men ook even te negeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef expans het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog 10 jaar thuis blijven zitten na het krijgen van kinderen. Daar heb je oma's/familie/kinderopvang voor (na een jaar of 3/4). 10 yili g.tunden mi uydurdu?
Irdgaf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan zou ik de woorden moeder en hoer wel samenvoegen.. Denk jij niet?
Ja, ik wou je niet meer sprekenquote:Op woensdag 25 december 2013 10:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal wel een nachtmerrie zijn geweest dan. Haha
Vroeg?quote:Op woensdag 25 december 2013 10:23 schreef MaidensTower het volgende:
Halloo ik ben vroeg wakker en dit is irritant
Ik in mercimek soep.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:31 schreef Che_ het volgende:
Zin in gozleme. En groene pittige olijven.
Nu ben ik wel benieuwd naar wat ik heb geflikt dat je niet meer met me wilde praten...quote:Op woensdag 25 december 2013 10:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik wou je niet meer spreken
Vreemdgegaanquote:Op woensdag 25 december 2013 10:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar wat ik heb geflikt dat je niet meer met me wilde praten...
Ik ook. Al de hele week. Maar telkens koopt mijn moeder te veel brood waardoor het zonde is om gozleme te maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:31 schreef Che_ het volgende:
Zin in gozleme. En groene pittige olijven.
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:42 schreef MaidensTower het volgende:
Ik was aan het omkleden bij jou thuis en jouw zus kwam plots langs en dacht dat we seks hebben gehad. Ik schaamde me zo dood en was zo boos dat je de deur niet op slot had gedaan. Ik kon niet met die schaamte leven en nam jou daarvoor kwalijk.
Realiteit: ik ben vannacht topless gaan slapen en dat doe ik normaal niet, maar mijn hemd irriteerde mij en ik had geen zin om wat anders te pakken. Denk dat het daaraan lag.
Ik heb eergister gozleme gegeten. Was jouw recept o.a.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Al de hele week. Maar telkens koopt mijn moeder te veel brood waardoor het zonde is om gozleme te maken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Oh joh mierenneukers.
Maar ik neem aan dat dit een ja is. Ooooooooeeeeeeeeehh
Pfff.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:59 schreef MaidensTower het volgende:
Woeeeeeoeoeooeoeoeoeo ik weeg 70,7 kg! K ga nieuwjaar in met die 6(9,9) kg!!!
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Maidens hoe gaat het met de collega? En is hij getrouwd?
Hij ligt al een tijdje in de scheiding. Had het pats boem gevraagd: "Hey, wat hoor ik nou? Ben jij getrouwd?".quote:Ik heb een super leuke collega op werk. Terughoudend, maar toch gezellig als we praten. Ik krijg al kriebels sinds moment 1 dat ik hem zag. Daar waar er zoveel andere mannelijke collega's zijn en er een aantal met mij flirten doet alleen hij mij wat.
Vandaag legde ik mijn beker niet goed onder de koffieautomaat, omdat ik in gesprek was met hem. De helft gleed er langs en andere mannelijke collega's deden er leuk over :') Ook verwoord ik me soms niet goed. Kutzooi. Wil me juist zo goed presenteren op werk. Krijg ik dit :') Ik ben alles behalve verlegen, maar bij hem gaat het soms mis.
-
Ik heb vandaag opgebiecht dat ik stiekem heb gegoogled naar hem. Ik zei dat ik veel mensen heb leren kennen de afgelopen week en tussen hen hem interessant vond. Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel door had (waarsch. omdat ik alleen heb toegevoegd op LinkedIn, want qua omgang was ik tegen iedereen hetzelfde).
We hebben nog wat gekletst totdat hij werd gebeld door degene die hem zou ophalen.
Haha nog 10 weken zo doorgaan en dan ben ik net Katrina Kaif. Daarna 5 kg licht bulken hehehehequote:
Dit topic is saai nu jullie allemaal in het whappgesprek zitten. Laat mij wat leven in de brouwerij brengen.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
Assumption is the Mother of all fuck ups
Jullie? neequote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit topic is saai nu jullie allemaal in het whappgesprek zitten. Laat mij wat leven in de brouwerij brengen.
Uff zometeeen komt familie. Geen zin.
Was niet serieus he....quote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha nog 10 weken zo doorgaan en dan ben ik net Katrina Kaif. Daarna 5 kg licht bulken hehehehe
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga niets zeggen.Maar chill the fuck out.
Whatsappgesprek? Hahahah shit, is er hier ook een whatsappgesprekquote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit topic is saai nu jullie allemaal in het whappgesprek zitten. Laat mij wat leven in de brouwerij brengen.
*proest*quote:Op woensdag 25 december 2013 10:42 schreef MaidensTower het volgende:
Ik was aan het omkleden bij jou thuis en jouw zus kwam plots langs en dacht dat we seks hebben gehad. Ik schaamde me zo dood en was zo boos dat je de deur niet op slot had gedaan. Ik kon niet met die schaamte leven en nam jou daarvoor kwalijk.
Realiteit: ik ben vannacht topless gaan slapen en dat doe ik normaal niet, maar mijn hemd irriteerde mij en ik had geen zin om wat anders te pakken. Denk dat het daaraan lag.
Komen ze langs voor het kerstdiner?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is trouwens erg herkenbaarquote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte continu duidelijk te maken dat je gewild bent/je leven alles behalve saai is/dat anderen je niet kunnen uitstaan etc?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:20 schreef MaidensTower het volgende:
K heb een alles behalve saai leven. Als het te rustig wordt zoek ik de spanning wel op.
Btw ben weer naar de wc gegaan. Ik weeg 70,5 kg nu
Oke nu ga ik brunchen hahahah
Gerizekalıyım. Maar wegen moet op nuchtere maag enzo
Kom goed met mij. Heb andere doelen nu. Hij zit er maar een beetje bij atm. Wil de komende maanden geen relatie. Iig niet tot de zomer. Wil nog een hoop afronden dit jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nu blijkt dat hij niet meer met zijn vrouw is, wens ik je alle succes, Maiden. Verwacht er niet te veel van om eventuele teleurstellingen te voorkomen diyecem, maar jij komt daar vast wel snel overheen.
Ik wil lachen, maar dan maak je me weer uit voor een vrouw...quote:Op woensdag 25 december 2013 11:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nu blijkt dat hij niet meer met zijn vrouw is, wens ik je alle succes, Maiden. Verwacht er niet te veel van om eventuele teleurstellingen te voorkomen diyecem, maar jij komt daar vast wel snel overheen.
Waarom lees jij altijd wat je wilt lezen schaapje?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte continu duidelijk te maken dat je gewild bent/je leven alles behalve saai is/dat anderen je niet kunnen uitstaan etc?
Ik herhaal wat ik vaak lees bij jou? Viel me opquote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Waarom lees jij altijd wat je wilt lezen schaapje?
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil de komende maanden geen relatie. Iig niet tot de zomer.
Laten we even een dagje van familie wisselen, ik ben benieuwd of je dan je woorden terugneemt.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Bortecinem het volgende:
Familie is belangrijk jongens! Wij zijn geen Hollanders h.
Ok, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik herhaal wat ik vaak lees bij jou? Viel me op
Ja dat zal het zijn. Bedankt voor je inzichtquote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef xaban06 het volgende:
Maiden volgens mij heb jij een trauma en probeer je het te verbergen door je voor te doen als mongool, ofzo
Je lijkt soms net n wijf.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef xaban06 het volgende:
Maiden volgens mij heb jij een trauma en probeer je het te verbergen door je voor te doen als mongool, ofzo
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik denk nooit: "kut, weer bezoek" maar soms is het beter als je tussendoor nog rust krijgt ipv 7 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 25 december 2013 11:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind familiebezoek normaal niet erg en meestal ben ik wel blij dat ze zijn geweest, maar soms heb ik voordat ze komen echt zo'n: 'no, please, gtfo' gevoel.
Familie is belangrijk jongens! Wij zijn geen Hollanders h.
Ik maakte maar een grap hoor. Oglen oglen ne goutmettem, sowieoso Turken die gourmetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij ons niet hoor...
komen ze je hand vragen ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk nooit: "kut, weer bezoek" maar soms is het beter als je tussendoor nog rust krijgt ipv 7 dagen achter elkaar
Gier. Deel danquote:Op woensdag 25 december 2013 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lieve Borte,
Straks jouw gozleme uitproberen. Hij ziet er simpel uit.
Lieve jfm,quote:Op woensdag 25 december 2013 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lieve Borte,
Straks jouw gozleme uitproberen. Hij ziet er simpel uit.
Ja, maar ik geef ze altijd prothese yohohohoohquote:Op woensdag 25 december 2013 11:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
komen ze je hand vragen ofzo?
Ik vind o+n niet leuk meer. Ik hop langs familie and that's it.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:41 schreef expans het volgende:
Doen jullie eigenlijk iets op 31 dec? Dus zoals sommige Turken in Turkije *kuch*Istanbullular*kuch* kalkoen enzo kopen?
Nieuwjaar vieren we standaard, maar kalkoen kopen?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:41 schreef expans het volgende:
Doen jullie eigenlijk iets op 31 dec? Dus zoals sommige Turken in Turkije *kuch*Istanbullular*kuch* kalkoen enzo kopen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grap hoor. Oglen oglen ne goutmettem, sowieoso Turken die gourmetten.
Ik heb geen grillpan, zou het dus echt niet weten.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, hoe kan ik kip vleugels het lekkerst bereiden in de grillpan?
Eigenlijk moet je ze eerst koken in water en daarna eruit halen, goed kruiden en de oven in. Dan krijg je echt een heerlijk knapperig velletje en zacht vlees.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, hoe kan ik kip vleugels het lekkerst bereiden in de grillpan?
Ik zeg ook niet dat ze een mongool is, ze doet zich voor als een mongoolquote:Op woensdag 25 december 2013 11:31 schreef expans het volgende:
[..]![]()
Dusunmedim degil.
Althans geen mongool maar wel issues.
Hoelang koken?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ze eerst koken in water en daarna eruit halen, goed kruiden en de oven in. Dan krijg je echt een heerlijk knapperig velletje en zacht vlees.
Mijn ouders doen soms kalkoen kopen, niet ieder jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:41 schreef expans het volgende:
Klopt. Ik kan normaal zijn, maar dat is saai.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze een mongool is, ze doet zich voor als een mongool
Ga ik proberen thanksquote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht 20-25 minuten ofzo. Daarna hoeven ze ook niet heel lang meer de oven in.
Werkt dat wel goed? Had een tijdje geleden een consumententest gezien waaruit de conclusie was dat er nog veel vuil achterbleef..quote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga mijn Neato XV-21 aanzetten, daarna de vloer dweilen...
Wasje draaien, strijken enzo..
De Neato XV-21 werkt uitstekend. Ik zou m'n god niet weten wat ik zonder dat ding zou moeten, Muezza laat namelijk best veel lange haren achter.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Werkt dat wel goed? Had een tijdje geleden een consumententest gezien waaruit de conclusie was dat er nog veel vuil achterbleef..
Dat doen ze in Turkije toch. Alleen mijn familie dan weer niet want ¤¤¤¤ voor kalkoen is te overdreven maar ik dacht dat het redelijk normaal was om zo nieuwjaar te vieren? M'n opa enzo zeiden dat dat vroeger best veel gedaan werd in de stad.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nieuwjaar vieren we standaard, maar kalkoen kopen?
Wel apart, moet ik zeggen. Bij ons doen de meest conservatieve familieleden zelfs niet aan het scheiden van mannen en vrouwen. En mijn familie is overwegend conservatief.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Met oud en nieuw is het bij ons altijd een feest, not.
Woning 1: vrouwen (zussen, schoonzussen, nichtjes en kleine kinderen) + vrouwelijke familievrienden
Woning 2: mannen (broers, zwagers en neven) + mannelijke familievrienden
Wat er allemaal in woning 1 gebeurt weet ik niet, ik weet alleen dat ze veel roddelen en lekkere dingen klaarmaken.De nichtjes brengen dan een stukje van dat lekkere spul naar woning 2, waar de mannen okey of één of ander kaartspel spelen.
Komt ook deels doordat niet iedereen in één huis past, vermoed ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel apart, moet ik zeggen. Bij ons doen de meest conservatieve familieleden zelfs niet aan het scheiden van mannen en vrouwen. En mijn familie is overwegend conservatief.
Ja wij doen het ook niet. Gewoon een standaarddag voor ons, want koylu dus zulke dingen niet gewend + is geen islamitische feestdag dusja.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
Expans, wij zijn koylu, misschien daarom..
Succes! Weet alleen niet of op de grillpan dan wel net zo lekker wordt, want wij doen ze daarna altijd in de oven, maar je kunt het natuurlijk gewoon proberen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga trouwens je tip gebruiken. Kippenvleugels eerst even koken en daarna op de grillpan
Grillen is dan niet echt nodig. Meteen de oven in (na het koken en marineren) is beter.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef xminator het volgende:
Ik zou ze eerst grillen (op hoog vuur) en dan in de oven doen.
Foutquote:Op woensdag 25 december 2013 13:06 schreef xminator het volgende:
Ik zou ze eerst grillen (op hoog vuur) en dan in de oven doen.
Ik doe ze grillpan op laag vuur 20-30min daarna hoog vuur.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoezo? Doe ik ook. Lekkerder.
k begin met hoog. Anders komt alle vocht eruit en wordt het taai. Malsheid moet je besparen.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe ze grillpan op laag vuur 20-30min daarna hoog vuur.
In oven ook eerst iets lager temperatuur en dan afmaken op hogere.
Nooit beginnen met hoog.
Baard?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben de heren hier ervaring met een trimmer? Wat is een goed apparaat? Welke merken kan ik links laten liggen?
Nou tijdens nieuwjaar komen wij wel altijd bij elkaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:52 schreef expans het volgende:
[..]
Ja wij doen het ook niet. Gewoon een standaarddag voor ons, want koylu dus zulke dingen niet gewend + is geen islamitische feestdag dusja.
Mannen en vrouwen apart gebeurt bij ons ook wel, meestal met visite tijdens bayram enzo. Is ook gewoon stuk cultuur vind ik.
Dit. Het koken hoor ik voor het eerst maar een korst krijg je sowieso wel als je kip met vel hebt.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Grillen is dan niet echt nodig. Meteen de oven in (na het koken en marineren) is beter.
Ik gebruik deze:quote:Op woensdag 25 december 2013 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Als het ook geschikt is voor het hoofdhaar is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Ik was ook bij BaByliss uitgekomen. Ik lees dat het een van de betere merken is op dit gebied.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)9e/9000000012128833/
Vind hem best matig. Wel geschikt voor het hoofdhaar.
Helemaaaal naar Scheveningen?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kom en wacht jullie op met koek en zopie.
Ik gebruik een tondeuse, is beter dan een baardtrimmerquote:Op woensdag 25 december 2013 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Als het ook geschikt is voor het hoofdhaar is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Niet krachtig genoeg om korte haren te trimmen, plus doet het niet evenredig.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik was ook bij BaByliss uitgekomen. Ik lees dat het een van de betere merken is op dit gebied.
Hoezo vind je 'm matig?
Hmm, ik heb best wel een moeilijke baard, dus ik zoek nog even verder dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet krachtig genoeg om korte haren te trimmen, plus doet het niet evenredig.
Neem Wahlquote:Op woensdag 25 december 2013 14:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik heb best wel een moeilijke baard, dus ik zoek nog even verder dan.
Dan houd je ze direct tegen het vuur aan of je kunt ze grillen op de barbecue. Közlenmiş patlıcan salatası is echt heerlijk.quote:
In het recept staat wikkel ze in alu folie en hou ze tegen het vuur aan.. Doe ik dat met een tussenlaag eronder, zoals dunne pan of echt letterlijk er tegen aan houdenquote:Op woensdag 25 december 2013 14:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan houd je ze direct tegen het vuur aan of je kunt ze grillen op de barbecue. Közlenmiş patlıcan salatası is echt heerlijk.
http://www.bol.com/nl/p/r(...)50/9000000011035796/quote:Op woensdag 25 december 2013 13:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)9e/9000000012128833/
Vind hem best matig. Wel geschikt voor het hoofdhaar.
Uhh ja? Is dat zo vreemd?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:41 schreef expans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |