SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 14:05:57 ]
quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahhahahahaha
Can çıkar, huy çıkmaz. Ben kendimi böyle kabul ediyorum artık!
Collegan nasil. Anlat biraz guleyim.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef MaidensTower het volgende:
Hahahahhahahahaha
Can çıkar, huy çıkmaz. Ben kendimi böyle kabul ediyorum artık!
Was jas gaan zoeken. Ik zweer het, moeten fietsen is gewoon kut. Moet nieuwe jas, nieuwe mascara, must halen en weet ik veel wat nog meerquote:
quote:
wat ga je koken?quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jas gaan zoeken. Ik zweer het, moeten fietsen is gewoon kut. Moet nieuwe jas, nieuwe mascara, must halen en weet ik veel wat nog meer
[..]
Wat raar, wokken is allesbehalve Nederlands.quote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik wokken en volgens sommigen is dat te verkaasd.
WTFFFFFF MEN WTF.quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat filmpje dat die jongen van een brug afspringt in het water maar de rand van beton/steen raakt en zijn gezicht in tweeën is en dat later een arts de twee helften tegen elkaar aan probeert te duwen?
niet kijken borte, ik zweer het je, het gaat je achtervolgen.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelf heb ik net pannenkoeken gebakken![]()
http://www.viduu.com/vide(...)-in-diving-accident/quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik heb nu soep voor me. Er zitten van die vage korrels in, graankorrels geloof ik. Hoe heet deze soep in het Nederlands?
En kijk die film gewoon. Valt echt mee
Doe ik ook niet meer. Vorig jaar een keer foto's van op een gruwelijke wijze geliquideerde slachtoffers van Mexiaanse drugsbendes gezien en daar meteen spijt van gehad. Heb er zeker een paar nachten van niet kunnen slapen. Nachtmerries en shit. Terwijl ik mij niet kan herinneren dat ik ooit nachtmerries heb gehad van films of plaatjes..quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet kijken borte, ik zweer het je, het gaat je achtervolgen.
Gerizekalıyım. LinkedIn'e ekledim. Ardından da Face'ine bakim ama eklemedim. Karizmatik fotoğraflarına bakıyordum..n ta ki yorumların biri onun 2012 de evlendiğini görene kadar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Collegan nasil. Anlat biraz guleyim.
quote:
Nee. Ik kijk niet naar zulke dingen. Lig er wakker vanquote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.viduu.com/vide(...)-in-diving-accident/
Met geluid. Je hoort de 'plof'.
Graankorrels? Bedoel je niet gewoon tarhana?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik heb nu soep voor me. Er zitten van die vage korrels in, graankorrels geloof ik. Hoe heet deze soep in het Nederlands?
En kijk die film gewoon. Valt echt mee
Neequote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Graankorrels? Bedoel je niet gewoon tarhana?
Belki bosanmisdirquote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gerizekalıyım. LinkedIn'e ekledim. Ardından da Face'e. Karizmatik fotoğraflarına bakıyordum..n ta ki yorumların biri onun 2012 de evlendiğini görene kadar.
Freddy Krueger heeft mij ook vele slapeloze nachten bezorgd.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Vorig jaar een keer foto's van op een gruwelijke wijze geliquideerde slachtoffers van Mexiaanse drugsbendes gezien en daar meteen spijt van gehad. Heb er zeker een paar nachten van niet kunnen slapen. Nachtmerries en shit. Terwijl ik mij niet kan herinneren dat ik ooit nachtmerries heb gehad van films of plaatjes..
(of ja, volgens mij een keer toen ik 7 was en voor het eerst een horrorfilm had gezien, freddy kruger, maar dat was het dan ook wel)
Oh wacht, laatst nog een stuk gezien van een filmpje waarin een man zijn vrouw onthoofd, maar dat had ik snel afgezet.
Ja, tarhana ook.quote:Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NeeDeze korrels kook je heeeeeeel lang.
IT was ook leuk vroeger.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Vorig jaar een keer foto's van op een gruwelijke wijze geliquideerde slachtoffers van Mexiaanse drugsbendes gezien en daar meteen spijt van gehad. Heb er zeker een paar nachten van niet kunnen slapen. Nachtmerries en shit. Terwijl ik mij niet kan herinneren dat ik ooit nachtmerries heb gehad van films of plaatjes..
(of ja, volgens mij een keer toen ik 7 was en voor het eerst een horrorfilm had gezien, freddy kruger, maar dat was het dan ook wel)
Oh wacht, laatst nog een stuk gezien van een filmpje waarin een man zijn vrouw onthoofd, maar dat had ik snel afgezet.
Volgens mij heb ik IT nooit gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
IT was ook leuk vroeger.
[ afbeelding ]
Coool.quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zo even zoeken in mijn kast. Heb volgens mij nog ergens een zakje! Ik vind deze soep zo goddelijk.
Als kind dat kijken is leukquote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik IT nooit gezien.
Mietjequote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
alle enge shit in spoilers aub.
Ahahhahahahaquote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
IT was ook leuk vroeger.
[ afbeelding ]
Schaam je. Stephen King ftw!quote:Op zondag 22 december 2013 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik IT nooit gezien.
Idd. Als ik terugdenk aan Freddy Kruger krijg ik al kriebels. Heeft me echt achtervolgd die film.quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als kind dat kijken is leukheeft echt zo'n enge sfeer van oude horrorfilms.
De meeste nieuwe horrorfilms zijn te fake.
Olabilir. Ağırbaşlı kendisi. Çok mesafeli herkese karşı. Sessiz. Kendi halinde. Farklı bir havası varquote:
Worden ze hard vanquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Als ik terugdenk aan Freddy Kruger krijg ik al kriebels. Heeft me echt achtervolgd die film.
Echt allochtonen he, kinderen van rond de 7 mee laten kijken naar horrorfilms.
oglum bak git, waar is je vertalingquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Olabilir. Ağırbaşlı kendisi. Çok mesafeli herkese karşı. Sessiz. Kendi halinde. Farklı bir havası varYakışıklı ama fazla dikkat çekmiyor.
Bir kaç kere bakışını yakalamak için etrafında yemek dağıttım, müşterilerine de verdim, onları güldürdüm falan
Ik maakte mijn neefje altijd bang: "Freddy Kruger geliyor..."quote:Op zondag 22 december 2013 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
Freddy Kruger was het engst. Heb er wakker van gelegen.
Aanrader is met een horrorfilm in slaap te vallen en dan wakker worden omdat je daarover droomt
Ik later ook. Sterker nog, ik weet nog hoe ik toen ik 10 was stiekem op rotten.com ging zitten. Ik kickte er echt op. Geen idee wat er is gebeurd maar sinds een paar jaar kan ik niet meer tegen horrorfilms enzo.quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Che_ het volgende:
Ik keek altijd als ik alleen thuis was met alle lichten uit
Gatverdamme, viezerik!quote:
Ze heeft het over de man die ze leuk vindt, maar die getrouwd blijkt te zijn.quote:
Wat is je website?quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef MaidensTower het volgende:
Hihihi hij heeft op mijn website gekekenIk zie een ip-adres vlak nadat hij mijn verzoek heeft geaccepteerd
Doe niet zo raar mens. Hij is getrouwd zeg je toch..quote:Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef MaidensTower het volgende:
Hihihi hij heeft op mijn website gekekenIk zie een ip-adres vlak nadat hij mijn verzoek heeft geaccepteerd
Ik kijk niet meer naar verminkingen/executeer filmpjes en shit. Onbewust word je er fucked up van.quote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik later ook. Sterker nog, ik weet nog hoe ik toen ik 10 was stiekem op rotten.com ging zitten. Ik kickte er echt op. Geen idee wat er is gebeurd maar sinds een paar jaar kan ik niet meer tegen horrorfilms enzo.
Ik word er altijd heel agressief van..quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar verminkingen/executeer filmpjes en shit. Onbewust word je er fucked up van.
Dus jij zou wild worden van een getrouwde vent die op jouw linkedin heeft gekeken?quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Alsof getrouwd zijn ook maar iets betekent tegenwoordig..
2012 was dat. Hij heeft geen foto met zijn vrouw-kinderen of iets. Ik ga op zijn vingers letten op werkquote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet zo raar mens. Hij is getrouwd zeg je toch..
Neuh, helemaal niet. Bedoelde ook niet dat MT daar iets achter moet gaan zoeken of zo, helemaal niet. Sprak gewoon in het algemeen..quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jij zou wild worden van een getrouwde vent die op jouw linkedin heeft gekeken?
Buyuk konusmak istemiyorum, maar ik zou dat nooit doen. Vreemdgaan of geilen op iemand die getrouwd is. It's disgusting.
waar staat die afkorting voor?quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef expans het volgende:
Btw, over die NSFW shit gesproken, ik ben echt ongevoelig geworden daarvoor. Highres foto's kan ik soms wel een vies gevoel van krijgen maar meer ''daaaaaaaamn, dit is te erg'' ipv echt schrikken...
Not Suited For Work.quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waar staat die afkorting voor?
Go for it, girl.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
2012 was dat. Hij heeft geen foto met zijn vrouw-kinderen of iets. Ik ga op zijn vingers letten op werk
Oooh oke. Geen idee wat daar de NL'se naam van is.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, het was asurelik bugday wat ik in mijn soep had
Is viesquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, het was asurelik bugday wat ik in mijn soep had
Tarwe korrelsquote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh oke. Geen idee wat daar de NL'se naam van is.
Ken ik niet.quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ik verwarde het met iets anders. Wat je soms ook met noten enzo eet (ongekookt)
Verdeel en heers lijkt mij dit gewoon, hoorquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef expans het volgende:
@JFM en @Stimorol
Ik heb niks te zeggen over de organisatie of de vrijwilligers eromheen, ik geloof oprecht dat dat gewoon normale mensen zijn. Maar ik vertrouw Gulen gewoon niet, ik weet niet waarom maar sinds kinds af aan vind ik zijn hoofd eng, srs.
Hij is volgens mij gevlucht uit Turkije, maar sindsdien nooit meer teruggekomen ookal kreeg die amnestie oid. En verder is hij machtig door zijn organisatie dus, omdat die overal z'n mannetjes heeft geïnstalleerd (drm worden nu al die politiechef's ontslagen), we weten niet wie achter hem staat. Ik zou zeggen cia oid.
Dit zorgt ervoor dat de AKP minder krachtig word op den duur, en toevallig gaat opeens Kilicdaroglu naar de VS, 1+1 = ..
In dit opzicht steun ik Erdo.
Nee serieus, doe je dingquote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deget. Wou 'm alleen beter leren kennen
Ik kreeg tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)den-echtgenoot.dhtml
Deze oma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde als ze huilt en die mannen haar troosten..
![]()
Emotioneel want ik jank toch om alles.
ik nooitquote:Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik moet altijd, maar dan ook ALTIJD janken om moeders die hun zonen begroeten als ze die lang niet hebben gezien, ofzo. Zelfs met die USA gevallen die thuis komen
hoeken van zijn slaapkamer beter leren kennen jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Deget. Wou 'm alleen beter leren kennen
quote:Op zondag 22 december 2013 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoeken van zijn slaapkamer beter leren kennen ja
Hmmmm, misschien omdat het beetje persoonlijk is dat het mij zoveel doet.quote:Op zondag 22 december 2013 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, met het begroeten van hun zonen enzo heb ik ook niks. Though, wanneer 'de tijd' er is kan ik wel janken (en kwaad worden) om de raarste dingen.
Waarschijnlijk dan..quote:Op zondag 22 december 2013 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien omdat het beetje persoonlijk is dat het mij zoveel doet.
Kiz yaniyor napsin beaquote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Maiden, my gott biraz kendine gel kiz.
Adım çıktı 9'a, inmez 8'e. Dert değil hahahaquote:Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Maiden, my gott biraz kendine gel kiz.
Hahahahaquote:
Dat zie jij aan zijn uiterlijk en 1 keer zien?quote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik dacht niet eens aan seks hè![]()
Hij is gewoon zo'n relatiemateriaal. Maar ja, blijkbaar trouwmateriaal
even een serieuze vraag aan maiden:quote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zie jij aan zijn uiterlijk en 1 keer zien?
Heb ik ook met bejaarden, onschuldige kinderen of gariban mensen die ondanks vele tegenslagen toch nog gelukkig kunnen blijven. Oké, niet huilen dan, maar dat raakt mij.quote:Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik moet altijd, maar dan ook ALTIJD janken om moeders die hun zonen begroeten als ze die lang niet hebben gezien, ofzo. Zelfs met die USA gevallen die thuis komen
Ik heb hem de hele week gezien. Zowel aan het werk als erbuiten in zowat alle pauzes. Hij is zo op zichzelf, gentle en intelligent.quote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zie jij aan zijn uiterlijk en 1 keer zien?
quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb hem de hele week gezien. Zowel aan het werk als erbuiten in zowat alle pauzes. Hij is zo op zichzelf, gentle en intelligent.
Ouch, you got me there.quote:
Insallah.quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe yok o yol'a gelir. Ik heb hoop.
Goed zo, gewoon toegeven ipv zgn niets raakt mij praatjes.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik ook met bejaarden, onschuldige kinderen of gariban mensen die ondanks vele tegenslagen toch nog gelukkig kunnen blijven. Oké, niet huilen dan, maar dat raakt mij.
Nee, ik vind het irritant hahaha.quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
even een serieuze vraag aan maiden:
Hou jij van aandacht van mannen?
quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
even een serieuze vraag aan maiden:
Hou jij van aandacht van mannen?
Wanneer ze gelukkig blijven doet het mij weinig, yani dan ben ik juist ook gelukkig. Maar als ik ze zie struggelen moet ik vaak wel een traantje laten.quote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik ook met bejaarden, onschuldige kinderen of gariban mensen die ondanks vele tegenslagen toch nog gelukkig kunnen blijven. Oké, niet huilen dan, maar dat raakt mij.
Ja, dan weet ik nog meer en waarschijnlijk is hij dan weer verleden tijd.quote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe je volgende week spreekt.
Jij wil wat je niet kan krijgen en zodra je het toch wel kan krijgen ben je weg.quote:Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, ik vind het irritant hahaha.
Er wordt heel veel met mij geflirt op werk, maar ik zie 1 jongeman die daaraan niet mee doet. Dat vind ik interessant. Dat zijn gouden vissen. Mijn ex was ook zo. Toen ik hem had was hij ook helemaal van mij en dat was heerlijk. Ik wil een vaste relatieGeen avontuur.
Ja, dat ook.quote:Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer ze gelukkig blijven doet het mij weinig, yani dan ben ik juist ook gelukkig. Maar als ik ze zie struggelen moet ik vaak wel een traantje laten.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen aan die mujer.
@maiden: oh okequote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil wat je niet kan krijgen en zodra je het toch wel kan krijgen ben je weg.
Typisch Turks wijf.
Haha, nice!quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
@maiden: oh oke
Dus jij bent ook zo Stimorol?
Maiden is juist het verre van een typisch Turks wijf. Dit is meer een algemene vrouwending denk ik.quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil wat je niet kan krijgen en zodra je het toch wel kan krijgen ben je weg.
Typisch Turks wijf.
Iedereen de kans geven om te sprekenquote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen aan die mujer.
Ik ben geen Turks wijf?quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
@maiden: oh oke
Dus jij bent ook zo Stimorol?
Hij was toch te Nederlands?quote:Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef MaidensTower het volgende:
Nee, zo ben ik helemaal niet. Ex iş güçten başımı kaldıramadığım için komplekse girdi ve beni sinir etti aylarca. Yoksa onu bırakmaya niyetim falan yoktu. Altın balık yakaladım mı kimseye yar etmem
Ik dacht dat jij ook een Turkje wasquote:Op zondag 22 december 2013 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen Turks wijf?
Maar nee, zo ben ik niet. Ik wil iemand die goed voor mij is en mij respectvol behandeld.
Gij mot nie denke Meissiequote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook een Turkje was
Is ze wel, maar ze distantieert zich van ons.quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook een Turkje was
Cerveza is Haram.quote:
Ama ben aslen Turk degilim ki...quote:Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is ze wel, maar ze distantieert zich van ons.
Ja, maar dat was geen reden om het uit te maken. Hij leerde Turks, kookte ook Turks en paste zich goed aan aan mijn familie zowel hier en in TR.quote:
Voor mij is iedere vatandas uit Turkije een Turk (als nationaliteit, niet noodzakelijk als etniciteit), tenzij uitdrukkelijk afstand daarvan wordt genomen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cerveza is Haram.
[..]
Ama ben aslen Turk degilim ki...
Esenlikler dilerim.quote:
Dat is voor jou zo, maar ik heb de laatste paar jaar toch een andere sfeer geproefd in Turkije, waardoor ik daar afstand van heb genomen en terug ben gekeerd naar mijn roots. Tis alleen te erg dat ik de taal nog niet spreekquote:Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor mij is iedere vatandas uit Turkije een Turk (als nationaliteit, niet etniciteit), tenzij uitdrukkelijk afstand daarvan wordt genomen.
[..]
Esenlikler dilerim.
Daar heb je apps voorquote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is voor jou zo, maar ik heb de laatste paar jaar toch een andere sfeer geproefd in Turkije, waardoor ik daar afstand van heb genomen en terug ben gekeerd naar mijn roots. Tis alleen te erg dat ik de taal nog niet spreek
Ik zag het. Maar jouw resultaten waren nog niet binnen, volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Arcadia het volgende:
@TM, ik heb je trouwens vandaag geaccepteerd. \
Ik ga nu eens even in jullie profielen rondneuzen
Aha, oké.quote:
Hah! Ik zie er wel eentje.quote:Op zondag 22 december 2013 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gezocht! Kon dat niet vinden
Nee helaas, stap 2 van 6....quote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar jou resultaten waren nog niet binnen, volgens mij.
[..]
Aha, oké.
Vreemd, ik heb de test al een hele tijd geleden genomen, inderdaad. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kon niets vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Arcadia het volgende:
TM, jouw profiel is kaal, moet jouw data nog verwerkt worden? Ik dacht dat jij de test al lang geleden had gedaan
Jij kijkt niet goed volgens mij. Ik leg je alles later wel even goed uit. Je moet niet op onze profiel kijken, maar onze resultaten zoeken in ancestry finder, ancestry composition, Y- en mtDNA (maternal line, paternal line) etc.quote:Op zondag 22 december 2013 22:52 schreef Arcadia het volgende:
Van Borte kan ik alleen de info zien die zij persoonlijk heeft ingevuld.
Haha jij hebt alle stappen lang geleden doorlopen. Maar hij kijkt op je profiel, het profiel dat je tegenkomt wanneer je iemand toevoegt. Maar daar zie je geen resultaten staan.quote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar kun je zien bij welke stap je bent dan? Misschien dat ik niet alle stappen heb doorlopen ofzo?
Wat omhoog gaat, komt weer naar benedenquote:
Okay sagolquote:Op zondag 22 december 2013 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kijkt niet goed volgens mij. Ik leg je alles later wel even goed uit. Je moet niet op onze profiel kijken, maar onze resultaten zoeken in ancestry finder, ancestry composition, Y- en mtDNA (maternal line, paternal line) etc.
Ik dacht al.quote:Op zondag 22 december 2013 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha jij hebt alle stappen lang geleden doorlopen. Maar hij kijkt op je profiel, het profiel dat je tegenkomt wanneer je iemand toevoegt. Maar daar zie je geen resultaten staan.
Voor health geldt hetzelfde. Als je op health klikt zie je boven staan 'show results for' en dan moet je mij, mijn vader of TM aanklikken als je ook met hem op advanced level shared.quote:
Misschien wil hij die wel niet sharen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef Arcadia het volgende:
@TM, ik kan die health dinges enzo van Borte wel zien nu, maar die van jou niet, ik heb je even een invite gestuurd voor die upgrade van sharing.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat omhoog gaat, komt weer naar beneden
En alles wat beneden is, komt ook weer boven
Stervelingen, die op een plaatsje in de hemel hopen
quote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Arcadia het volgende:
MIJN TIJD IS NU?
Nee, mijn strijd is nu.
quote:
Ik heb health op privé staan.quote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef Arcadia het volgende:
@TM, ik kan die health dinges enzo van Borte wel zien nu, maar die van jou niet, ik heb je even een invite gestuurd voor die upgrade van sharing.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:01 schreef Arcadia het volgende:
Bij Borte.
Earwax type: wet
[ afbeelding ]
Goede keus.quote:Op zondag 22 december 2013 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb health op privé staan.
Waar?quote:Op zondag 22 december 2013 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Die "See report" stukjes waarbij je dus doorverwezen wordt, kan ik die info wel ergens vinden, of heb jij alleen die?
Ekte oerman dus.quote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb 3.0% neanderthal ancestry; de hoogste in mijn contactenlijst.
Oh nee daar kun je gewoon op klikken en dan zie je de resultaten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld bij je traits kijk, zie ik bij veel dingen "See report" staan.
Ik zie het. Goed leesvoer dit allemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee daar kun je gewoon op klikken en dan zie je de resultaten.
Owee als je me belachelijk maakt!11quote:Op zondag 22 december 2013 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zie het. Goed leesvoer dit allemaal.
Ik moet me inhouden. Vrouwen kunnen heel goed wraak nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Owee als je me belachelijk maakt!11
Wie kijkt er naar AC van 23andme? Niemand toch?quote:Op zondag 22 december 2013 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind alleen jammer dat die 'unassigned' zo hoog is.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Someone slap me. Ipv verslag afmaken ga ik bitchfights kijken op Youtube.
Niet vreemd dat iemand op werk je lui noemde.quote:Op zondag 22 december 2013 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
Someone slap me. Ipv verslag afmaken ga ik bitchfights kijken op Youtube.
Ik zag het ja. Ben jij trouwens lactose-intolerant? Dit laat "waarschijnlijk" zien.quote:Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een lager risico op obesitas maar wel een groter risico op overeten. Dat verklaart misschien mijn obsessie met eten maar het feit dat ik niet (te) dik ben of geen obesitas heb.
Niet dat ik weet....quote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ben jij trouwens lactose-intolerant? Dit laat "waarschijnlijk" zien.
Niemand op werk noemde me lui?quote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet vreemd dat iemand op werk je lui noemde.
Ik keek er dus naar, maar ja, er staat niet echt nuttige info in.quote:Op zondag 22 december 2013 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie kijkt er naar AC van 23andme? Niemand toch?
Ik dacht van wel. Wat ik net zei moest fungeren als soort van "slap in je gezicht" zodat je aan de slag gingquote:
Ik lust geen melk maar eet genoeg yoghurt.quote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Veel melk drinken, kom je er vanzelf achter
Geen maagklachten/diarree erna? Neem aan van niet.quote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lust geen melk maar eet genoeg yoghurt.
Gecmis olsun. Ik share met best veel mensen op advanced level maar in het vakje met leukemie sta ik met nog twee ofzo best alleen - en laat leukemie net de kanker zijn waar mijn oma aan is gestorven. Oma aan moederkant. Mijn vader bv. heeft een normaal risico.quote:Op zondag 22 december 2013 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik keek er dus naar, maar ja, er staat niet echt nuttige info in.
Ik heb een verlaagd risico op Alzheimer, Parkinson, etcetera, maar echt een huge verhoogd risico op coronary heart disease, zie ik.
Nope. Alleen van te veel of te weinig vezels krijg ik darmklachten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen maagklachten/diarree erna? Neem aan van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Alleen van te veel of te weinig vezels krijg ik darmklachten.Te veel of te weinig? Elke dag een graankoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allebei.quote:Op zondag 22 december 2013 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Te veel of te weinig? Elke dag een graankoekje
Sagol. Allah rahmet eylesin.quote:Op zondag 22 december 2013 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun. Ik share met best veel mensen op advanced level maar in het vakje met leukemie sta ik met nog twee ofzo best alleen - en laat leukemie net de kanker zijn waar mijn oma aan is gestorven. Oma aan moederkant. Mijn vader bv. heeft een normaal risico.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allebei.Sporten helpt trouwens ook tegen verstoppingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna iedere ochtend ontbijtgranen at. Mijn darmen waren toen behoorlijk actief.quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sporten helpt trouwens ook tegen verstoppingen
Ik sport maar zonder sport krijg ik ook genoeg beweging op een dag. Ik ben op werk bv. de hele dag in beweging en sta 8 uur op mijn benen. Sowieso weet ik heel goed wat te doen tegen verstopping. Maar zoals gezegd, te veel vezels werken ook niet goed bij mij, dan zijn mijn darmen overactief en krijg ik last van krampen en pijn.quote:Op zondag 22 december 2013 23:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sporten helpt trouwens ook tegen verstoppingen
Sagol.quote:Op zondag 22 december 2013 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sagol. Allah rahmet eylesin.
Sanada geçmis olsun. Insallah blijft het slechts bij dat risico.
Haha, dat dus.quote:Op zondag 22 december 2013 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna iedere ochtend ontbijtgranen at. Mijn darmen waren toen behoorlijk actief.Dat wil je ook niet hebben, moet ik zeggen.
Gespierde darmenquote:Op zondag 22 december 2013 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna iedere ochtend ontbijtgranen at. Mijn darmen waren toen behoorlijk actief.Dat wil je ook niet hebben, moet ik zeggen.
Mwa genoeg beweging, ik las dat je ongeveer 10.000 stappen per dag moet doen voor een gezonde levensstijl. Met staan alleen bereik je niks, veel zitten leidt wel tot verstopping, maar 8 uur staan is dan ook weer niks, je beweegt zeker vast wel nog, maar 10.000 stappen is best veel.quote:Op zondag 22 december 2013 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sport maar zonder sport krijg ik ook genoeg beweging op een dag. Ik ben op werk bv. de hele dag in beweging en sta 8 uur op mijn benen. Sowieso weet ik heel goed wat te doen tegen verstopping. Maar zoals gezegd, te veel vezels werken ook niet goed bij mij, dan zijn mijn darmen overactief en krijg ik last van krampen en pijn.
Ik sta niet alleen op dezelfde plek. Ik loop ook. Verder fiets ik naar werk en sport ik. Hoe veel meer moet ik bewegen?quote:Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mwa genoeg beweging, ik las dat je ongeveer 10.000 stappen per dag moet doen voor een gezonde levensstijl. Met staan alleen bereik je niks, veel zitten leidt wel tot verstopping, maar 8 uur staan is dan ook weer niks, je beweegt zeker vast wel nog, maar 10.000 stappen is best veel.
Wist ik toch nietquote:Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sta niet alleen op dezelfde plek. Ik loop ook. Verder fiets ik naar werk en sport ik. Hoe veel meer moet ik bewegen?
Sanada Allah rahatlik versin. Ik ga ook slapen. Morgen training op werk.quote:Op zondag 22 december 2013 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wist ik toch niet.
Tijd om te slapen, allah rahatlik versin herkeze
Als je nog meer wilt weten over mijn stoelgang en darmen dan weet je mij te vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Damn, leer jullie zo wel erg goed kennen.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je nog meer wilt weten over mijn stoelgang en darmen dan weet je mij te vinden.
Ik ga beter nu ik fiets en beter eet. Nu kennen we elkaar tot op het stront.quote:Op zondag 22 december 2013 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je nog meer wilt weten over mijn stoelgang en darmen dan weet je mij te vinden.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Echt allochtonen he, kinderen van rond de 7 mee laten kijken naar horrorfilms.
uiteraard, het zijn ook horror klassiekers, waar ik veel van genietquote:
''Vrije sector verreweg het duurstquote:Op maandag 23 december 2013 02:14 schreef xminator het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-sociale-huur.dhtml
''Koopwoning in oppervlakte goedkoper dan sociale huur''
omdat de overheid de huizenbubbel blijft financieren met de hraquote:Op maandag 23 december 2013 02:16 schreef xminator het volgende:
[..]
''Vrije sector verreweg het duurst
Woningzoekenden die zijn aangewezen op een huurhuis in de vrije sector zijn overigens nog verreweg het duurst uit. Zij betalen in alle onderzochte regio's ongeveer twee keer zoveel per maand als de kopers van vergelijkbare huizen.''
Kwijlquote:
quote:
Zonder HRA is een koopwoning nog steeds goedkoper. Verder is de prijs van een koopwoning min of meer afhankelijk van de maximale leencapaciteit van jan modaal - HRA weg = lagere prijzen (anders krijg je niks verkocht).quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat de overheid de huizenbubbel blijft financieren met de hra
Stoppen met de HRA betekend dat duizenden, misschien miljoenen hun huis worden uitgezet omdat ze de hypotheek niet meer kunnen betalen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat de overheid de huizenbubbel blijft financieren met de hra
HRA afschaffen voor bestaande hypotheken is sowieso gekkenwerk.quote:Op maandag 23 december 2013 07:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Stoppen met de HRA betekend dat duizenden, misschien miljoenen hun huis worden uitgezet omdat ze de hypotheek niet meer kunnen betalen.
Sowieso stopt de HRA over 30 jaar
Zou iedereen die wil schaatsen een kopie van zijn/haar identiteitsbewijs mee kunnen nemen?quote:SCHAATSEN HUREN & BORG
Heb je zelf geen schaatsen? Geen probleem, bij Schaatsbaan Rotterdam kan je uiteraard ook schaatsen huren.
Als je schaatsen wilt huren, moeten we een borg hebben. Dat kan door ¤ 50 contant achter te laten. Maar nog handiger is het om een kopie van je identiteitsbewijs mee te nemen (je sofi-nummer mag je met een stift zwart maken). Laat bij de verhuur je echte ID zien en geef de kopie als borg. Makkelijker kunnen we het niet maken...
http://www.schaatsbaanrotterdam.nl/schaatshuur-en-shop.
Fml. Verslapen.quote:Op maandag 23 december 2013 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Günaydın!
@Stimo, het prikken is niet pijnlijk. Komt goed.
Kon je locatie en tijd niet beter via dm bespreken, veel enge lurkers.quote:Op maandag 23 december 2013 09:29 schreef zarGon het volgende:
Trouwens:
[..]
Zou iedereen die wil schaatsen een kopie van zijn/haar identiteitsbewijs mee kunnen nemen?.
Kosten zijn 8,50 euro (3,50 euro voor entree en 5 euro voor het huren van de schaatsen).
En zo te zien hoeft er bij Schaatsbaan Rotterdam niet gereserveerd te worden...
quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kon je locatie en tijd niet beter via dm bespreken, veel enge lurkers.
Kom jij?quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kon je locatie en tijd niet beter via dm bespreken, veel enge lurkers.
Ik kom ook, schaatsen en eten.quote:Op maandag 23 december 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[success]Komers (schaatsen + eten):
- Johnfuckinmayer
- Julis
- MaidensTower
- PlayingWithFire
- sylvesterrr
- xminator
- zarGon
Alleen schaatsen of alleen eten? Geef het even door.
[/success]
[info]Bevestiging nodig van:
- Stimorol-
- Unlabeled
[/info]
[warning]Ben ik je vergeten? DM me![/warning]
Mij vraag je niet eens meer.quote:Op maandag 23 december 2013 11:33 schreef zarGon het volgende:
En Arcadia, zeker weten dat je niet wil?. En Ayca, twjfelkont, kom gewoon.
. Jij ook, TM.
. En Jaleesa, komst duuu?
. Turq?!
.
.
.
.
Aight.quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom ook, schaatsen en eten.
Daarna naar holly toch?quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom ook, schaatsen en eten.
Kun je de info toevoegen aan de OP. Wellicht dat ik kom voor alleen het schaatsen, loungen zit er iig niet in voor mijquote:Op maandag 23 december 2013 11:24 schreef zarGon het volgende:
[success]Komers (schaatsen + eten):
- Dimachaerus
- Johnfuckinmayer
- Julis
- MaidensTower
- PlayingWithFire
- sylvesterrr
- xminator
- zarGon
Alleen schaatsen of alleen eten? Geef het even door.
[/success]
[info]Bevestiging nodig van:
- Stimorol-
- Unlabeled
[/info]
[warning]Ben ik je vergeten? DM me![/warning]
wejooquote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kun je de info toevoegen aan de OP. Wellicht dat ik kom voor alleen het schaatsen, loungen zit er iig niet in voor mij.
Wil graag weten welke dag, plus van hoe laat tot hoe laat je welke activiteit gaat doen.
Wanneer ik onderzocht heb of ik kan of niet, ik laat het z.s.m. wetenquote:Op maandag 23 december 2013 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
wejoo
Wellicht? Wanneer weet je het zeker?
Ik ben nu buiten, ik vul de OP straks aan.
Ga je verloven?quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Oh oke. Ik skip dan, heb dan verloving.
Is het in TR of NL?quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. Officieel nu met feestje en al voor familie hier. Met mijn neef uit TR toch?
quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer ik onderzocht heb of ik kan of niet, ik laat het z.s.m. weten
OP aangevuld.quote:
Drie toetersquote:Op maandag 23 december 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:
We kunnen ons van de schaatsbaan naar Meram gemakkelijk met de auto verplaatsen trouwens. Drie auto's tot onze beschikking (syl, x, ik).
Stimorol gaat niet en jij gaat opeens niet. Toevalquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Juist wat ik vreesde, er komt die dag een vriend uit Amsterdam naar mij toe.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Stimorol gaat niet en jij gaat opeens niet. Toeval
Woont zhij in Amsterdam dan. Wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dus niet aanwezig?quote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Juist wat ik vreesde, er komt die dag een vriend uit Amsterdam naar mij toe.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Stimorol gaat niet en jij gaat opeens niet. Toeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done.quote:Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Unlabeled het volgende:
Zet me ook maar bij komers. Alleen eten.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet eens
De rest kan net zo goed meeten op jouw verloving toch
Gecmis olsun, bij mij helpt het als een limoen leegspuit in een kopje thee en dat drink, ik had je dat volgens mij ook al een keer aangeraden. Hoezo kun je trouwens niet slapen? Bij mij put de migraine me altijd zo erg uit dat ik altijd gelijk in slaap val na 30 secondenquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ziek naar huis gekomen door migraine. Slapen lukt niet dus de hoofdpijn maar verergeren door te fokken, zodat ik dalijk niet meer anders kan.
Wel vakantie, dat dan weer wel.
Seve seve. Maar ik kan die dag niet. Je hebt je vrouw toch?quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef xaban06 het volgende:
Of Stimo moet op mijn zoon willen passen.
Zij gaat uit.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seve seve. Maar ik kan die dag niet. Je hebt je vrouw toch?
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ziek naar huis gekomen door migraine. Slapen lukt niet dus de hoofdpijn maar verergeren door te fokken, zodat ik dalijk niet meer anders kan.
Beterschap! Moge Allah je genezen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
Wel vakantie, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |