En die doen het niet voor het geldquote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Greyson het volgende:
Weg ermee. Het gaat ook om het plezier en niet alleen om het geld. De coaches van het huidige seizoen vind ik erg leuk en hebben plezier in wat ze doen.
Niet waar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En die doen het niet voor het geld
Volgend jaar een nieuw seizoenquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Dat hele programma is nu toch wel een keer uitgemolken?
Ik vind het trouwens wel mooi dat dit nu eindelijk eens officiëel bekend is geworden. Ik vond het al erg vreemd dat je in het verleden nog zag hoe aan het einde via Radio538 nog een paar kandidaten een tweede kans kregen terwijl nu - heel erg toevallig (niet dus!) - iedere coach voldoende kandidaten had voordat alle kandidaten de revue hadden gepasseerd en ze dan nog eens drukten voor slechtere kandidaten dan bepaalde kandidaten waarvoor ze niet drukten (ik verdacht Ali daar een paar keer vanquote:Anouk is meerdere malen gevraagd om mee te doen aan de talentenjacht. "Ik zei tegen John: luister, wat als ik een paar uitzendingen achter elkaar niemand leuk genoeg vind om die stoel voor om te draaien? Moet ik dan in de laatste uitzendingen heel vaak draaien omdat ik een bepaald aantal kandidaten moet halen?"
Toen John de Mol zei dat dat inderdaad de bedoeling was, haakte Anouk af.
Je kunt beter zeggen: Dat hele programma is een grote farce!quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Dat hele programma is nu toch wel een keer uitgemolken?
Dat lijkt maar zo maar goed, het doet er niet eens toe zolang ze zich niet omdraaien.quote:Die hele Voice of Holland is toch dikke flauwekul. Er zit een enorme spleet tussen het hoofdkussen en de rugkussen. Ze kunnen gewoon zien wie op het podium staat.
Bel gewoon niet, probleem opgelost. Als iedereen zo verstandig zou zijn dan zou de publieksjury over 2 jaar niet meer bestaan en zou de kans sterk stijgen dat de beste kandidaat wint.quote:Dat hele stemmen slaat ook nergens op. Vanaf de battles is het mogelijk dat per coach nummers 1 en 4 doorgaan. Dan heb je voor niks zitten stemmen als je favoriet eigenlijk tweede was. Ze moeten alle invloed van de coaches vanaf the battles schrappen.
Ook eis ik een echte notaris die de uitslag persoonlijk overhandigd aan de presentatoren. Een notaris die je kunt checken op google. Elk programma kan je wijsmaken dat er EEN notaris bezig is met de uitslag.
In hoeverre dat het doel is kunnen wij niet beoordelen maar het is duidelijk voor iedereen dat het goed doen bij dit programma geenszins een carrière garandeert als zanger. En? Dat wisten we 4 jaar geleden toch al? Dat wisten en weten alle kandidaten die vrijwillig kiezen om ervoor mee te doen. Ik zie dan ook geen probleem. Wat beloofd is en geleverd werd is een contract met een platenboer (helaas voor de kandidaten in het geval van TVoH een kleine jongen in dat wereldje, 8Ball) en een auto. De rest gaat zoals het gaat. Wat eventueel extra wordt geleverd is service van een coach of meerdere coaches (een optreden regelen, connecties inschakelen, misschien zelfs de kosten van een plaat voorschieten) maar dat is allemaal op vrijwillige basis omdat sommige mensen gelukkig zo aardig zijn om elkaar wat te helpen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen: Dat hele programma is een grote farce!
Heeft niets van doen met het afleveren van echte talenten. Het is een show puur en alleen om spannende tv te maken en BNérs weer een podia te bieden voor hun eigen bekendheid en om geld binnen te harken.. Niet om op den lange duur echte top zangers of zangeressen af te leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |