abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134610004
Anouk vindt The Voice te weinig betalen
Anouk wil geen coach in The Voice of Holland worden omdat ze vindt dat het te weinig betaalt. "Als ik daar een seizoen ga zitten voor een bedrag dat ik ook met een optreden kan verdienen, ben ik natuurlijk een idioot", zegt de zangeres in de Volkskrant.

Anouk is meerdere malen gevraagd om mee te doen aan de talentenjacht. "Ik zei tegen John: luister, wat als ik een paar uitzendingen achter elkaar niemand leuk genoeg vind om die stoel voor om te draaien? Moet ik dan in de laatste uitzendingen heel vaak draaien omdat ik een bepaald aantal kandidaten moet halen?"

Toen John de Mol zei dat dat inderdaad de bedoeling was, haakte Anouk af. "Dat zou niet 'sincere' zijn, dus dat kan niet", legt de zangeres uit. Toch sluit Anouk niet volledig uit dat ze in de toekomst plaats zal nemen op de rode draaistoel. "Of ze moeten een bloedbedrag neerleggen."

De 38-jarige zangeres geeft slechts een paar optredens per jaar en het geld dat ze daarmee verdient, gaat grotendeels naar haar kinderen. De zangeres kreeg drie kinderen met Postman-rapper Remon Stotijn en een vierde kind met rapper Unorthadox, die haar bedroog met meerdere vrouwen. Anouk, die vrijgezel is, vindt het soms lastig om bekend te zijn. "Alles ligt op straat."

Toch beleeft de zangeres nog veel plezier aan het maken van muziek. "Als ik in de studio zit ben ik weer gelukkig", legt ze uit. "Zodra ik een nummer af heb, dat gevoel. Dat heb ik bij niets anders."
pi_134610222
Weg ermee. Het gaat ook om het plezier en niet alleen om het geld. De coaches van het huidige seizoen vind ik erg leuk en hebben plezier in wat ze doen.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134610335
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef Greyson het volgende:
Weg ermee. Het gaat ook om het plezier en niet alleen om het geld. De coaches van het huidige seizoen vind ik erg leuk en hebben plezier in wat ze doen.
En die doen het niet voor het geld :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_134610402
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En die doen het niet voor het geld :')
Niet waar. :'(
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_134610785
Anouk :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134611033
Anouk heeft gelijk.
Wat als je er maar 5 goed vindt zingen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_134611325
Dat hele programma is nu toch wel een keer uitgemolken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134611902
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Volgend jaar een nieuw seizoen *O*
pi_134613007
anouk is niet slecht genoeg voor de voice.
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 22:42:36 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_134629206
"Ik zei tegen John: luister, wat als ik een paar uitzendingen achter elkaar niemand leuk genoeg vind om die stoel voor om te draaien? Moet ik dan in de laatste uitzendingen heel vaak draaien omdat ik een bepaald aantal kandidaten moet halen?"

Maar dan daarna zeggen:
Of ze moeten een bloedbedrag neerleggen."

Voor veel geld vindt ze het opeens niet niet zo erg om 'heel vaak te draaien'...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_134634814
Anouk is dus per definitie ongeschikt, zoiets moet je alleen maar doen als je het leuk vindt, niet als je het voor de poen doet. De kandidaten hebben er recht op dat de coach hen met enige passie belgeleidt. Zou iemand die het voor de poen doet de kandidaten uitnodigen voor een BBQ bij hen thuis, contact houden na afloop van de serie etc.? Ik betwijfel het. Ogeruimd staat netjes dus.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_134634896
quote:
Anouk is meerdere malen gevraagd om mee te doen aan de talentenjacht. "Ik zei tegen John: luister, wat als ik een paar uitzendingen achter elkaar niemand leuk genoeg vind om die stoel voor om te draaien? Moet ik dan in de laatste uitzendingen heel vaak draaien omdat ik een bepaald aantal kandidaten moet halen?"

Toen John de Mol zei dat dat inderdaad de bedoeling was, haakte Anouk af.
Ik vind het trouwens wel mooi dat dit nu eindelijk eens officiëel bekend is geworden. Ik vond het al erg vreemd dat je in het verleden nog zag hoe aan het einde via Radio538 nog een paar kandidaten een tweede kans kregen terwijl nu - heel erg toevallig (niet dus!) - iedere coach voldoende kandidaten had voordat alle kandidaten de revue hadden gepasseerd en ze dan nog eens drukten voor slechtere kandidaten dan bepaalde kandidaten waarvoor ze niet drukten (ik verdacht Ali daar een paar keer van ;)). Dat is niet nodig, ben gewoon eerlijk en laat die kandidaten waar je niet voor drukte maar die je wel goed vond nog een keer terugkomen. Het is wat minder glamorous maar het is wel mooier, want eerlijker.
Dat Anouk niet mee wil doen aan zo'n spel siert haar dan wel weer. Sowieso is het raar dat elke coach precies dat aantal kandiaten moet halen, wat natuurlijk weer nodig is omdat om de een of andere mysterieuze reden van elk team steeds evenveel kandidaten moeten afvallen, tot aan de halve finale.
#NoDAPL
pi_134639817
Die hele Voice of Holland is toch dikke flauwekul. Er zit een enorme spleet tussen het hoofdkussen en de rugkussen. Ze kunnen gewoon zien wie op het podium staat.

Dat hele stemmen slaat ook nergens op. Vanaf de battles is het mogelijk dat per coach nummers 1 en 4 doorgaan. Dan heb je voor niks zitten stemmen als je favoriet eigenlijk tweede was. Ze moeten alle invloed van de coaches vanaf the battles schrappen.

Ook eis ik een echte notaris die de uitslag persoonlijk overhandigd aan de presentatoren. Een notaris die je kunt checken op google. Elk programma kan je wijsmaken dat er EEN notaris bezig is met de uitslag.

Enne Endemol en bellen naar een programma. We weten toch allemaal dat die belspelletjes ook van Endemol kwamen. Dat was pure bedrog en inmiddels verboden.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_134650469
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Je kunt beter zeggen: Dat hele programma is een grote farce!

Heeft niets van doen met het afleveren van echte talenten. Het is een show puur en alleen om spannende tv te maken en BNérs weer een podia te bieden voor hun eigen bekendheid en om geld binnen te harken.. Niet om op den lange duur echte top zangers of zangeressen af te leveren.

on topic.

Ik geef Anouk ondanks dat ik verder niets met haar heb helemaal gelijk dat ze het programma zo schoffeert.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2013 14:25:20 ]
pi_134652991
quote:
Die hele Voice of Holland is toch dikke flauwekul. Er zit een enorme spleet tussen het hoofdkussen en de rugkussen. Ze kunnen gewoon zien wie op het podium staat.
Dat lijkt maar zo maar goed, het doet er niet eens toe zolang ze zich niet omdraaien.

quote:
Dat hele stemmen slaat ook nergens op. Vanaf de battles is het mogelijk dat per coach nummers 1 en 4 doorgaan. Dan heb je voor niks zitten stemmen als je favoriet eigenlijk tweede was. Ze moeten alle invloed van de coaches vanaf the battles schrappen.

Ook eis ik een echte notaris die de uitslag persoonlijk overhandigd aan de presentatoren. Een notaris die je kunt checken op google. Elk programma kan je wijsmaken dat er EEN notaris bezig is met de uitslag.
Bel gewoon niet, probleem opgelost. Als iedereen zo verstandig zou zijn dan zou de publieksjury over 2 jaar niet meer bestaan en zou de kans sterk stijgen dat de beste kandidaat wint.
#NoDAPL
pi_134653133
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je kunt beter zeggen: Dat hele programma is een grote farce!

Heeft niets van doen met het afleveren van echte talenten. Het is een show puur en alleen om spannende tv te maken en BNérs weer een podia te bieden voor hun eigen bekendheid en om geld binnen te harken.. Niet om op den lange duur echte top zangers of zangeressen af te leveren.
In hoeverre dat het doel is kunnen wij niet beoordelen maar het is duidelijk voor iedereen dat het goed doen bij dit programma geenszins een carrière garandeert als zanger. En? Dat wisten we 4 jaar geleden toch al? Dat wisten en weten alle kandidaten die vrijwillig kiezen om ervoor mee te doen. Ik zie dan ook geen probleem. Wat beloofd is en geleverd werd is een contract met een platenboer (helaas voor de kandidaten in het geval van TVoH een kleine jongen in dat wereldje, 8Ball) en een auto. De rest gaat zoals het gaat. Wat eventueel extra wordt geleverd is service van een coach of meerdere coaches (een optreden regelen, connecties inschakelen, misschien zelfs de kosten van een plaat voorschieten) maar dat is allemaal op vrijwillige basis omdat sommige mensen gelukkig zo aardig zijn om elkaar wat te helpen.
#NoDAPL
pi_134800648
Dus RTL Late Night heeft Anouk 10k+ betaald? :o.
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')