quote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
xcachet op de nationale televisie lololol
Hahahaquote:
OW OWWWW!!quote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat jij meedoet aan zulke schijtlolligheden ten kosten van een 17 jarig meisjequote:
deze tt was eerst voor xcachet, maar drizz heeft hem hier in veranderddttdtquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat jij meedoet aan zulke schijtlolligheden ten kosten van een 17 jarig meisje
dat stelt me teleur drizzy
Waar maak je je druk om man. Als je niet in die GRTD slowchat had gepost, had jij geschuddebuikt van het lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat stond er danquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze tt was eerst voor xcachet, maar drizz heeft hem hier in veranderddttdt
Je moeder stelde me vannacht teleur.quote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die stelt mij al 3 jaar teleurquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder stelde me vannacht teleur.
Ging ze kokken toen je hem in haar keel legde?quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Stel je niet zo aan johquote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ik ben dan ook bloedserieusquote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch is wel de grootste jankbal van dit topicdeeltje.
Waarom eet ze geen kipquote:
de grootste debiel uiteraard kun-aguero. Waarvan we ons allemaal afvragen waarom hij hier nog post, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch is wel de grootste jankbal van dit topicdeeltje.
*fapfapfap*quote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben dan ook bloedserieus
#antidrizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |