quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames gaat ook echt vol trots in GRTD vertellen hoe stout hij is geweest.
Kleuter. Dat je mag verdrinken in b-kwaliteit croma bakboter.
Daarom mag je katten altijd trollenquote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Katten zijn dan ook gewoon debiel. Kat van ons zat een keer vast in een plastic zak waar die mongool zelf ingeklommen was sindsdien is hij bang voor plastic.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames gaat ook echt vol trots in GRTD vertellen hoe stout hij is geweest.
Kleuter. Dat je mag verdrinken in b-kwaliteit croma bakboter.
Ik moest ooit een verslag/presentatie maken over Marduk (De Mesopotamische oppergod dus) en toen heb ik Panzer division hard opgezet in de klasquote:
Ik vind het heel stoerquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ooit een verslag/presentatie maken over Marduk (De Mesopotamische oppergod dus) en toen heb ik Panzer division hard opgezet in de klas
stoer he?
Omdat het allemaal mietjes waren natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd niet heel erg in dank afgenomen daarentgen.
lief zijn tegen kattenquote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom mag je katten altijd trollen
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 23 december 2013 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat het allemaal mietjes waren natuurlijk.
Gelukkig ben je geen neger toch.quote:Op maandag 23 december 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn homo kapper was ziek
nu had ik een racistische dame van 24
quote:Op maandag 23 december 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
mis mn turkse kapper in roffaquote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door een vrouw knippen?
De tering
je kan kiezen tussen 2 soorten piemelliefhebbers, dan liever een vrouwquote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De tering
Had d'r geneukt en keihard weggerendquote:Op maandag 23 december 2013 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Dikke tieten in je nek, weinig mis mee.quote:Op maandag 23 december 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De tering
Het HMF syndroom is ingezet. Geen maat meer door overdrevenquote:Op maandag 23 december 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had d'r geneukt en keihard weggerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |