SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die banner van Serero staat er nu al een maand in ofzo![]()
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.![]()
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaaldquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maver heeft ook altijd packluck hij had net Rooney in een pack
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
die moet natuurlijk gewoon zoquote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik kwam tot zoiets:
[ afbeelding ]
Maarja, kutteam. Jammer dat Muntari niet kan.
edit. Di Natale ipv Robinho![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij stond vaak tegenover Donald en daar had hij geen kans tegen. Hij is wel erg technisch en behendig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?![]()
quote:The Top Five greatest bands of 2013, as voted by you are below:
1. The Killers
2. Muse
3. Depeche Mode
4. Arctic Monkeys
5. The Rolling Stones![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zag hetquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaald
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
Ik opende 2 packs en kreeg non shiny's![]()
![]()
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Nvm moet ook nog een team voor het kerst toernooi.![]()
Voel me nog steeds vereerd dat ik ze in het kleine Paradiso heb mogen zien.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/squads/image/16114/quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Klaar![]()
Thx voor de moeite. Heb alleen nog geen team voor het toernooi, dus dat moet ik eerst nog maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
Mooi teamquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
![]()
de karper cup?quote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat waren de eisen van het toernooi nu?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Oke! IFs mogen gewoon?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Freire het volgende:
[..]
de karper cup?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Ik kan niet met 3atb spelen dit jaar (eigenlijk vorig jaar ook al niet..)quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die moet natuurlijk gewoon zo![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom per se Balo en KPB in de spits? Die workrates zijn echt tering slecht voor spitsenquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan niet met 3atb spelen dit jaar (eigenlijk vorig jaar ook al niet..)
Oeh KPB heeft geen H/H meer![]()
![]()
KPB hoeft van mij niet in de spits, dat was zijn ideequote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom per se Balo en KPB in de spits? Die workrates zijn echt tering slecht voor spitsen
Oeh KPB heeft geen H/H meer![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van deze...quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 goals tegen krijgen door rebounds![]()
![]()
http://www.easports.com/media/play/video/180633667
Gelukkig was het niet mijn keeper![]()
![]()
Echt ziek.quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze...
Gelukkig was het niet mijn keeper![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756quote:
Uitverdedigen van Cavani. Coop wedstrijd wij waren BrazilBen helemaal stuk gegaan haha
![]()
http://www.easports.com/media/play/video/180066485quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze...
Gelukkig was het niet mijn keeper
Ook niet mijn keeper(Valdes)
![]()
Wow, deze ene neemt de taartquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756
Uitverdedigen van Cavani. Coop wedstrijd wij waren BrazilBen helemaal stuk gegaan haha
![]()
Deze was ook wel erg voor mij in Fifa 13:
http://www.easports.com/media/play/video/139543613
Of deze, van dezelfde keeper (kut Heinz Muller)
http://www.easports.com/media/play/video/138604689![]()
Deze is wel nice, weet alleen niet meer wie het was. Ik denk IF Lavezzi.
http://www.easports.com/media/play/video/169643521
Of wat dachten jullie van deze? Goed kijken, het ziet er heel normaal uit maar dat is het niet....
http://www.easports.com/media/play/video/158913054
Was dit niet Rijst?![]()
Dit is de ergste tot nu toe in FIFA 14: http://www.easports.com/u(...)2014/video/173427384
Geen idee of hij bij jullie wel werkt maar bij mij niet.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goeie linkquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de ergste tot nu toe in FIFA 14: http://www.easports.com/u(...)2014/video/173427384
Geen idee of hij bij jullie wel werkt maar bij mij niet.
http://www.easports.com/media/play/video/173427384![]()
Bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goeie link
http://www.easports.com/media/play/video/173427384
Vorig jaar had ik een video van mijn bronze GK die de bal zelf het doel intikte nadat de tegenstander op de paal schoot.![]()
Yes weer een IF in een packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo glitch?quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yes Akpala in een pack (terwijl hij er al uit moet zijn) Nu hopen dat er weer zo'n glitch komt en dan kan ik cashen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik wel mee gekregen, maar stom genoeg heb ik 'm niet verkocht toenquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Messi-glitch (dat hij de stats had van Messi) van een paar weken geleden.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Was toch geen glitch maar een hoax?
Zo kun je ook scoren uit een corner
http://www.easports.com/media/play/video/180643846![]()
IF Maher is toch geen discard value waard.. ik verkocht hem voor 11.5k. Nu moet ik echt stoppen met gold packs openen.![]()
Gisteren had ik wel een van mijn meest bizarre potjes ooit trouwens..silver cup was het. Ik domineerde echt de hele wedstrijd met veel meer balbezit, kans na kans, maar zijn keeper (Koreaan) had echt alles en ik raakte 5x paal/lat. Uiteindelijk toch 1-0 voor, maar in blessuretijd maakte hij uit het niets 1-1. Ik Om het nog gekker te maken scoorde hij ook nog mega lucky 1-2 in diezelfde blessuretijd waarna hij als een gek ging ssh'en. Toen wasi k boos en probeerde ik ook maar een keer een lange bal vanaf de aftrap en daarmee scoorde ik direct met Depay..gewoon 3 goals in blessuretijd
Na verlenging won ik vrij eenvoudig uiteindelijk. Echt vage shit af en toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jahoorquote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maher is toch geen discard value waard.. ik verkocht hem voor 11.5k. Nu moet ik echt stoppen met gold packs openen.![]()
Gelukkig won je het potje nog wel.. er gebeuren inderdaad vaak gekke dingen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren had ik wel een van mijn meest bizarre potjes ooit trouwens..silver cup was het. Ik domineerde echt de hele wedstrijd met veel meer balbezit, kans na kans, maar zijn keeper (Koreaan) had echt alles en ik raakte 5x paal/lat. Uiteindelijk toch 1-0 voor, maar in blessuretijd maakte hij uit het niets 1-1. Ik Om het nog gekker te maken scoorde hij ook nog mega lucky 1-2 in diezelfde blessuretijd waarna hij als een gek ging ssh'en. Toen wasi k boos en probeerde ik ook maar een keer een lange bal vanaf de aftrap en daarmee scoorde ik direct met Depay..gewoon 3 goals in blessuretijd
Na verlenging won ik vrij eenvoudig uiteindelijk. Echt vage shit af en toe![]()
Paar potjes gespeeld, wat valt op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef DutchSL het volgende:
Paar potjes gespeeld, wat valt op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij bent wel van het rustig rondtikken of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je speelde tegen kenkernoobs die alleen maar LB-Y deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
--
[ Bericht 52% gewijzigd door poker4lifee op 23-12-2013 18:24:02 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
Er zitten nauwelijks 1 op 1 situaties tussen, vrijwel allemaal corners/voorzetten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je verdediging is ongeveer net zo efficiënt als die van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten ze maar geen kutspel uitbrengenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Inderdaad. Vorig jaar was FIFA al kut maar deze versie slaat alles.
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.![]()
![]()
RTquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Moeten ze maar geen kutspel uitbrengen![]()
In FUT is de markt ook gewoon bagger. Ik heb flink wat kaarten van 1 speler, maar in plaats van dat ik het overgrote deel van de markt in bezit heb, zijn er echt kapot veel meer bij gekomen en blijft zijn prijs alleen maar zakkenquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Confetti het volgende:
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.
Torres Nilo?quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
In FUT is de markt ook gewoon bagger. Ik heb flink wat kaarten van 1 speler, maar in plaats van dat ik het overgrote deel van de markt in bezit heb, zijn er echt kapot veel meer bij gekomen en blijft zijn prijs alleen maar zakken
Door die silver player packs zijn de prijzen de afgelopen dagen gedaald. Ik heb toen wel een redelijke winst gemaakt maar dat gaf ik weer uit aan packs.![]()
Haha nee niet Torres Nilo, hoewel ik die er wel een stuk of 6 heb.quote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Torres Nilo?
Door die silver player packs zijn de prijzen de afgelopen dagen gedaald. Ik heb toen wel een redelijke winst gemaakt maar dat gaf ik weer uit aan packs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorig jaar was echt 10x erger kut spel dan dit jaar hoor. Mensen vergeten blijkbaar snel, maar het gezeur over abuse en LB + Y dit en dat is er letterlijk elk jaar.
Markt is wel kutter dan ooit, met dank aan duplication glitch en andere rotzooi.![]()
Happy Weeksquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was echt 10x erger kut spel dan dit jaar hoor. Mensen vergeten blijkbaar snel, maar het gezeur over abuse en LB + Y dit en dat is er letterlijk elk jaar.
Markt is wel kutter dan ooit, met dank aan duplication glitch en andere rotzooi.
Gisteren verkochten bronze fitnesses binnen 5 minuten.. dat is al heel lang niet meer zo geweest. Nu gaat het natuurlijk niet meer zo snel door die Jumbos.![]()
Wat heb je dit jaar allemaal voor truukjes dan?quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Confetti het volgende:
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef byah het volgende:
zelfs de coinverkoop markt is verkracht1,5 miljoen coins gaat nu weg voor ¤50,- ofzo?
WTF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bizar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop net wel een Torres Nilo met Shadow voor 4.1k. Die had ik denk ik voor 2-2.5kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wow, dat is wel heel goedkoop.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef DutchSL het volgende:
Op marktplaats iig iemand gezien die 100k voor 2,50 verkoopt
Tijd om marktplaats te pricefixen...
Geen 'een-dag-actief-kerel'?![]()
![]()
vstwitter:chelseafc twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:07:35Team to face Arsenal (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Willian, Hazard; Torres. #CFC reageer retweet
twitter:![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop.
Geen 'een-dag-actief-kerel'?
4 jaar actief, in de titel staat 8,5 euro en in de tekst 2,5 euro![]()
FUT13.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
4 jaar actief, in de titel staat 8,5 euro en in de tekst 2,5 euro
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol, was ik het alsnog bijna vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
vstwitter:chelseafc twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:07:35Team to face Arsenal (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Willian, Hazard; Torres. #CFC reageer retweet
twitter:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#nepfan #chelseamanagenopfmquote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, was ik het alsnog bijna vergeten
Btw meer een 433 van Chelsea ipv een 4231.![]()
Ik verkocht er nog 1 voor 2.3k en hij stond er ook op voor 1.9k.quote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef DuTank het volgende:
Ik verkoop net wel een Torres Nilo met Shadow voor 4.1k. Die had ik denk ik voor 2-2.5k![]()
I know, maar is vanuit de 4-3-3 formatie gebouwd. Bij saven heb ik er alleen een 10 achter gezet en daarna nog veel omgezet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
#nepfan #chelseamanagenopfm
Btw meer een 433 van Chelsea ipv een 4231.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol watquote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar is vanuit de 4-3-3 formatie gebouwd. Bij saven heb ik er alleen een 10 achter gezet en daarna nog veel omgezet.
Ik snap het ff niet meer![]()
![]()
![]()
Je hebt die standaard formaties in het spel zitten...ik koos 4-3-3 en ging dat tweaken en zo kwam ik uiteindelijk tot mijn huidige formatie en rollen enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol wat
Ik snap het ff niet meer![]()
Commentaar dat jij had was op de naam van de formatie, maar dat boeit weinigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gasten iemand nog een geweldig idee voor een weekendje weg met 10 man.
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahha nee ik had het over het echte Chelseaquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt die standaard formaties in het spel zitten...ik koos 4-3-3 en ging dat tweaken en zo kwam ik uiteindelijk tot mijn huidige formatie en rollen enzo.
Commentaar dat jij had was op de naam van de formatie, maar dat boeit weinigDat 433 weet ik, zo is dat bij mij ook gegaan hoor
Chelsea speelt normaal 4231 en nu meer 433, sorry voor de onduidelijkheid haha![]()
Er is dus nog geen locatie? Of gaat het alleen om de activiteit?quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, misverstandje danquote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahha nee ik had het over het echte ChelseaDat 433 weet ik, zo is dat bij mij ook gegaan hoor
Chelsea speelt normaal 4231 en nu meer 433, sorry voor de onduidelijkheid haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Efteling bungalowpark en dan kenker hard van de paddo's door het pretpark lopen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als iemand nu een geweldige activiteit heeft kan de locatie nog wijzigen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is dus nog geen locatie? Of gaat het alleen om de activiteit?
hebben het plan om richting eindhoven te gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Preston palace lekker pasoa jus bij de haard en taartjes en garnalenquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.![]()
been there done thatquote:Op maandag 23 december 2013 21:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Preston palace lekker pasoa jus bij de haard en taartjes en garnalenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In deze tijd van het jaar vallen er veel dingen af helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als iemand nu een geweldige activiteit heeft kan de locatie nog wijzigen.
hebben het plan om richting eindhoven te gaan.
Misschien voetgolf, quadrijden (uiteraardafhankelijk van weer) of een snow world achtig iets?
Of lekker zwemmen in de tongelreep of hoe die shit ook heet
Of de efteling, maar duurt lang, is duur en je kan niet zo snel aan de zuip
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gaan eind maart en hebben nu als optie idd quadrijden staanquote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar vallen er veel dingen af helaas.
Misschien voetgolf, quadrijden (uiteraardafhankelijk van weer) of een snow world achtig iets?
Of lekker zwemmen in de tongelreep of hoe die shit ook heet
Of de efteling, maar duurt lang, is duur en je kan niet zo snel aan de zuiphopen op een beetje knap weer dan maar. golf lijkt me ook wel vet om een keer te doen.
#FreeTrapz![]()
Mijn trade pil zit vol met spelers, ik had niet verwacht dat me dit zou overkomen dit jaar
200-230k aan waarde na tax. Maar niks verkoopt
IF's? dan gaan die waarschijnlijk snachts welquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef DuTank het volgende:
Mijn trade pil zit vol met spelers, ik had niet verwacht dat me dit zou overkomen dit jaar
200-230k aan waarde na tax. Maar niks verkoopt![]()
bij mij verkopen ze ook lastig. sommige gaan iets harder dan anderen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
80 IF's? Dat zou wel flink boven de 200k uitkomen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF's? dan gaan die waarschijnlijk snachts wel![]()
bij mij verkopen ze ook lastig. sommige gaan iets harder dan anderen.
Ik heb wel 5 SIF Enyeama's. Die heb ik een stuk of 6 verkocht voor 13-15k. Maar heb 69x een speler voor 2.5k erop staan. Echter, hij is nu 1.6k ofzo waard. Soms verkoopt er eentje.
http://www.indoorskydive.com/quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als iemand nu een geweldige activiteit heeft kan de locatie nog wijzigen.
hebben het plan om richting eindhoven te gaan.
te afgezaagd misschien?![]()
Zal wel persoonlijk zijn dan want ik vond 13 echt 10x beter/leuker.quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Markt is wel kutter dan ooit, met dank aan duplication glitch en andere rotzooi.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
dit dusquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zal wel persoonlijk zijn dan want ik vond 13 echt 10x beter/leuker.als je nu 13 gaat spelen...wat een opluchting.
@byah ja lijkt me nou niet echt leuk om te doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ieder jaar romantiseren we hier de versie van het jaar ervoor joh![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wou net zeggen. Lees even de FUT13 reeksquote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Ieder jaar romantiseren we hier de versie van het jaar ervoor joh![]()
Omdat het elk jaar kutter wordt.quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Ieder jaar romantiseren we hier de versie van het jaar ervoor joh
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik weet 100% zeker dat ik over 13 niet zoveel geklaagd heb als wat ik nu al over 14 geklaagd heb. Ik speel het zelfs niet eens meer met maten omdat we het allemaal maar kut vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Lees even de FUT13 reeksBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
wat een kutwedstrijd tot nu toe zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hebben ze expres gedaan, die next-gen versie is wél goedquote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik over 13 niet zoveel geklaagd heb als wat ik nu al over 14 geklaagd heb. Ik speel het zelfs niet eens meer met maten omdat we het allemaal maar kut vinden.![]()
![]()
zonder die rare oren wel.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hahah ja ik neem het meteen van je aan. Maar het is natuurlijk te triest voor woorden dat het best wel eens zou kunnen dat het spel ieder jaar slechter wordtquote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik over 13 niet zoveel geklaagd heb als wat ik nu al over 14 geklaagd heb. Ik speel het zelfs niet eens meer met maten omdat we het allemaal maar kut vinden.
Ik vind het dit jaar leuker om het spel met vrienden te spelen dan vorig jaar eigenlijk..maar dan gaat niemand zo vies zitten abusenquote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik over 13 niet zoveel geklaagd heb als wat ik nu al over 14 geklaagd heb. Ik speel het zelfs niet eens meer met maten omdat we het allemaal maar kut vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat is wat ik ook geloof. Zie je ook veel op YouTube. Naja, dan in de zomer 2014 maar een ps4 halen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hebben ze expres gedaan, die next-gen versie is wél goedBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die wedder die Ramsey first had scheet daar even zn broek volBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
gewoon niet kijken... beter voor zijn hart.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Die wedder die Ramsey first had scheet daar even zn broek volPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En toch vul ik vast een 0-0 FT in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
correctiequote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er moet 1 iemand aangewezen worden om alles te organiseren anders is het is gedoemd te mislukkenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil de Xbox competitie wel op me nemen. Ik heb geen tijd om ook de PS erbij te pakken...quote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er moet 1 iemand aangewezen worden om alles te organiseren anders is het gedoemd te mislukken
Als mensen dan mij de uitslagen DM'en, verwerk ik dat wel in een tabelletje.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar wat wilt iedereen eigenlijk? Voor mij komt een competitie beter uit, want ik kan maar beperkt spelen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moet er nog geloot worden voor de PS3?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoeveel mensen doen er mee dan?quote:Op maandag 23 december 2013 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wat wilt iedereen eigenlijk? Voor mij komt een competitie beter uit, want ik kan maar beperkt spelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mijn administratie 7 Xbox, 9 PS3. Maar ik weet niet of er sinds donderdag ofzo nog deelnemers bij zijn gekomenquote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen doen er mee dan?
Anders wil ik de PS3 zooi wel organiseren als niemand anders opstaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De echte pareltjes komen toch uit de handen van mij. Vol drama en fun.quote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Anders wil ik de PS3 zooi wel organiseren als niemand anders opstaat.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wil jij hem anders organiseren?quote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De echte pareltjes komen toch uit de handen van mij. Vol drama en fun.![]()
Wie heeft een lijstje met alle PS3 spelers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Xbox
Freire
Kamikazie
HugoohAFCA
DuTank (kan alleen in het weekend)
Jorwol
johnbon
DS2 (als zijn internet niet raar doet)
PS3
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSL
RavioliPunch
Ozz-03
Reemi
wieisboos
HoogstaandeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorige weer was echt koning iddquote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De echte pareltjes komen toch uit de handen van mij. Vol drama en fun.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
why the F*** heet het eigenlijk karpercup ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lindgren heeft dat bedacht volgens mij.quote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
why the F*** heet het eigenlijk karpercup ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou maar eens beslissen cup of competitie?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
met als achterliggende gedachte ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lindgren heeft dat bedacht volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik stem blancoquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou maar eens beslissen cup of competitie?
totale randomnessquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met als achterliggende gedachte ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen tijd voor, anders had ik misschien wel meegedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil jij hem anders organiseren?![]()
Heb ook nog niks georganiseerd dit jaar, omdat deze versie echt aids isDaar heeft echt gigantisch veel tijd in gezetenquote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Vorige weer was echt koning idd
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou voor een competitie of toernooivorm gaan.quote:
Of 9 man competitie en 1 of 2x tegen elkaar en anders 2 poules. 1 van 5 en 1 van 4.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat ga ik ook maar doen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou voor een competitie of toernooivorm gaan.
Of 9 man competitie en 1 of 2x tegen elkaar en anders 2 poules. 1 van 5 en 1 van 4.
Even kijken voor een eerlijke manier om te loten.
Jij kan toch een beetje programmeren?quote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar doen.
Even kijken voor een eerlijke manier om te loten.Lijkt me niet zo lastig dan.
Anders via een site.
Ik heb het toen met papiertjes gedaan, maar je kan je eigen poule dan zo makkelijk mogelijk maken als je het niet eerlijk doet.Feyenoord Rotterdam![]()
Voor mij is alles moeilijk dus dat boeit mij niet.quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij kan toch een beetje programmeren?Lijkt me niet zo lastig dan.
Anders via een site.
Ik heb het toen met papiertjes gedaan, maar je kan je eigen poule dan zo makkelijk mogelijk maken als je het niet eerlijk doet.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor mij is alles moeilijk dus dat boeit mij niet.![]()
Laat die kleine van je het doen. Die vindt dat vast fantastisch met papier spelen.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe gewoon competitie, ben je van al het gezeik af
1x tegen elkaar spelen om mee te beginnenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Twee keer ofzo en daar werd ik niet vrolijk van.quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben wij tegen elkaar gespeeld joh?
Toen ik je ontliep in de SMLENO-cup wist ik wel te winnen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Aha oké oké, tot in de finale dan nuquote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Twee keer ofzo en daar werd ik niet vrolijk van.
Toen ik je ontliep in de SMLENO-cup wist ik wel te winnen.
Potje(s) doen zo?quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef DutchSL het volgende:
Fuck tegen Lindgren
Al heb ik ooit van hem gewonnen, maar toen was hij dronken zei hiji'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Iedereen denkt dat DS2 de SMLENO koning is, maar jij bent datquote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Twee keer ofzo en daar werd ik niet vrolijk van.
Toen ik je ontliep in de SMLENO-cup wist ik wel te winnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Als iedereen even een wefut linkje van zijn team post, dan kunnen we die ook bij elkaar verzamelen voor het overzicht.
Mijn team:
http://wefut.com/en/squad/16205
700 pace, 790 rating![]()
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef el-blanchito het volgende:
Doen we heen- en terugwedstrijden?![]()
Mijn team:
voldoet ook aan de eisen
Die Jidayi trouwens, wat een speler
Als iemand uit m'n poule of uit de andere poule een potje wil, dan hoor ik het wel
Ik ging bij mijn broer Arsenal-Chelsea kijken.. jammer dat het zo'n slechte wedstrijd was. Daardoor heb ik VI, Koning Voetbal en De Slimste Mens niet gezien.![]()
Goede bronzes zoekenquote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand helpen met een team voor mij dan
Clueless.
Ik had bedacht dat ik een team ging maken met spelers die ik al hadquote:Op maandag 23 december 2013 23:48 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan iemand helpen met een team voor mij dan
Clueless.
Dus ik zou zeggen, kies 3 spelers ofzo die je al in een team hebt (eventueel met sterke links), en zoek dan spelers er omheen die ermee linken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kut glitchers hebben de coins-markt goed verneukt zeg. Krijg amper 6-7 euro voor 100k. Had me al rijk gerekend. Maar blijkbaar zijn de glitch-accounts nu gebanned.![]()
Je mag een jaar lang de FOK! Karper Cup als UIquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef Freire het volgende:
Misschien handig om voor aanvang van de Karper cup de inzet te bepalen?
5k?7.5k?10k? eeuwige roem?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meer dan 500 euro betalen voor een doos met wat stenenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2710663.page
The fuck![]()
![]()
Is zij 13? WTF
oeiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net op tijd terug in zijn hokquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde een schijtlollig plaatje neerzetten van pedo Ad en kwam deze tegen
Dat is wel echt de ultieme must not fap meme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind die Rabbering wel een beetje de Van Sichem van de DJ's hoor. Eng en naar mannetje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Paul zet dit lied duidelijk voor Bente opTrio met Krystl dit dat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Clocks![]()
Idd ja. "Anders geef je dr nu ff een nummertje"quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die Rabbering wel een beetje de Van Sichem van de DJ's hoor. Eng en naar mannetje.![]()
![]()
Giel vind ik erger man, dat is echt een vieze geilerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die Rabbering wel een beetje de Van Sichem van de DJ's hoor. Eng en naar mannetje.![]()
![]()
gielerd jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Giel vind ik erger man, dat is echt een vieze geilerd![]()
True. Dit jaar is alleen Coen sympathiek eigenlijk van die gasten in het huis. Nog een reden waarom het dit jaar gewoon minder is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Giel vind ik erger man, dat is echt een vieze geilerd
Wat een onzin weer bij VI trouwens. Volgens Gijp had Bony het alleen kunnen maken in Engeland als hij de snelheid van Ashley Young had...
Zo random, zo onzinnig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coen is wel veruit de beste dit jaar ja.
Volgend jaar Ekdom, Timur en Coen, dat zou wat zijn
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coen is wel baas ja, vind zelf Paul ook niet vervelend ofzo. Giel is altijd al een mongooltje geweest.![]()
Zolang ze maar niet iemand als Domien of Roosmarijn (ofzoiets) in het huis zetten. Bah bah. Vies wijf en een klein eng verkrachtertje (qua uitstralingquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Reemi het volgende:
Volgend jaar Ekdom, Timur en Coen, dat zou wat zijn)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee komt niet goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef wieisboos het volgende:
Gewoon Timur, Ramon en Sander in het huisBij die 3FM - RTL wedstrijd gaf Ramon iemand een high five, "tik m aan flauwe
"Geen idee of ie het zei maar wij dachten het wel
Roosmarijn is idd een kuthoer, dat andere blontje is wel liev.![]()
Coen de beste sfeermaker idd, maar wel de standaard zinnen: Handjes, Hoe gaat ie Leeuwarden, Springen etcquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Reemi het volgende:
Volgend jaar Ekdom, Timur en Coen, dat zou wat zijn
Paul draaide net wel leuke muziek.. Ik wil Sander en Ramon![]()
![]()
Zou geniaal zijn ja, maar Ramon zei dat het hem echt verschrikkelijk (en niets voor hem) leek en Sander wil het sowieso nooit meer doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef wieisboos het volgende:
Gewoon Timur, Ramon en Sander in het huis
Timur vorig jaar vond ik ook een beetje lamlendig en ongemakkelijk eigenlijk, maar kan ook zijn omdat het zijn eerste keer was..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kop van Ramon als dat vrouwke begint te fluitenquote:![]()
![]()
![]()
Andre is wel een baas
Wel raar dat hij als laatste slaapgast komt, had eerder zo'n Dennis nu verwacht en Andre voor het weekend![]()
![]()
Iets te kort en pittig was dat. En dik en lelijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die kop van Ramon als dat vrouwke begint te fluiten![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
VI helemaal vergeten, vast omdat ik vrij hadquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Dit jaar is alleen Coen sympathiek eigenlijk van die gasten in het huis. Nog een reden waarom het dit jaar gewoon minder is.
Wat een onzin weer bij VI trouwens. Volgens Gijp had Bony het alleen kunnen maken in Engeland als hij de snelheid van Ashley Young had...
Zo random, zo onzinnig![]()
Linkje?![]()
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f68-d5454c1656ab.mp4quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
VI helemaal vergeten, vast omdat ik vrij had![]()
Linkje?![]()
Thxquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f68-d5454c1656ab.mp4![]()
Jan Boskamp gaat steppen om af te vallen..kom er maar in molfan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan niet wachten tot kerst en oud/nieuw jaar, 50 en 100k packs flink wat psn kaarten gevraagd aan iedereen met kerst haha!![]()
Speel je ook triangel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:50 schreef Beverwijker het volgende:
Kan niet wachten tot kerst en oud/nieuw jaar, 50 en 100k packs flink wat psn kaarten gevraagd aan iedereen met kerst haha!![]()
Ha, Ha, Ha.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:53 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Oh, Ik raad het je aan om er toch eens aan te beginnen.![]()
moguhh
kerstverkoop schiet nog niet erg op. koop iedere keer weer nieuwe spelers terug
#FreeTrapz![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:23 schreef FCsuarez het volgende:
moguhh
kerstverkoop schiet nog niet erg op. koop iedere keer weer nieuwe spelers terug
Zolang je ze duurder verkoopt dan dat je ze ingekocht hebt, is dat prima toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zal je net zien zit ik met 8 moutinho's op mijn TP klapt die marktquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Zolang je ze duurder verkoopt dan dat je ze ingekocht hebt, is dat prima toch?![]()
altijd gevaarlijk in deze tijd van het jaar.
maar moet alleen balo vela benzema terry sakho en pogba nog maar kwijten een zootje discard IF's maar dat maakt niet zoveel uit.
#FreeTrapz![]()
Bij Sakho en Pogba kun je toch al makkelijk de winst innen? Dat heb ik namelijk 2 weken terug al gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal je net zien zit ik met 8 moutinho's op mijn TP klapt die markt![]()
altijd gevaarlijk in deze tijd van het jaar.
maar moet alleen balo vela benzema terry sakho en pogba nog maar kwijten een zootje discard IF's maar dat maakt niet zoveel uit.
Ik heb nog een rits Enyema's tegen discard waarde...die gaat komende weken wel ietsje stijgen denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zou inderdaad makkelijk de winst kunnen innen maar er is natuurlijk altijd de kans op meer winstquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij Sakho en Pogba kun je toch al makkelijk de winst innen? Dat heb ik namelijk 2 weken terug al gedaan
Ik heb nog een rits Enyema's tegen discard waarde...die gaat komende weken wel ietsje stijgen denk ik![]()
haha nee ze zitten ook in mijn team samen met balo en benzema dus die gaan er van de week uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook zitten twijfelen 2 weken terug, om ze nog even te houden. Maar de prijs die je op dat moment kon vragen voor Pogba, is nog steeds dezelfdequote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou inderdaad makkelijk de winst kunnen innen maar er is natuurlijk altijd de kans op meer winst![]()
haha nee ze zitten ook in mijn team samen met balo en benzema dus die gaan er van de week uit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja nog eventjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aftellen geblazen he
Bij jou ook zeker?
Weer en wind vanochtend getrotseerd om vandaag nog te werken, blijkt de helft van de afdeling vrij te zijn, en de andere helft thuis te werkenquote:
Zit ik hier alleen...ik had ook gewoon beter thuis kunnen blijven werken ipv mijn leven te riskeren door de Moerdijkbrug en de Brienenoord over te rijden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wauwiequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:01 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verkeerde gift pack
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij elkaar zo'n 5k misschien, dat is toch al 20x zoveel dan ik normaal krijgquote:
Jouw kerst kan vast niet meer kapotquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij elkaar zo'n 5k misschien, dat is toch al 20x zoveel dan ik normaal krijg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nopequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw kerst kan vast niet meer kapot
Zit te denken om een Braziliaans team te maken en dan puur alleen om Rogerio Ceni wat een baas is dat.![]()
Een team maken vanwege een bazige keeperquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef Beverwijker het volgende:
Zit te denken om een Braziliaans team te maken en dan puur alleen om Rogerio Ceni wat een baas is dat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan doe je dat toch ook gewoonquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef Beverwijker het volgende:
Zit te denken om een Braziliaans team te maken en dan puur alleen om Rogerio Ceni wat een baas is dat.
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een team maken vanwege een bazige keeper![]()
![]()
Volgens mij valt een Braziliaanse keeper zowat in te passen in ieder team. In ieder willekeurig team kun je bijna altijd 2 Brazilaanse CB's opstellen, en dan kun jij gewoon je bazige keeper er inpassen. Hoef je helemaal geen nieuw team voor te maken.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benteke >> Lukaku imo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:16 schreef Beverwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn team nu, heb 100k wie zal ik erbij halen?
En ik heb Jovetic in mijn BPL-team, speelt geweldig. Maar da's persoonlijk.
Nani is een baasje. Verder zou ik centraal achterin wat veranderen. Terry eruit voor een CB die wel kan lopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kompany, Willian/Schurrle, Tourequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:16 schreef Beverwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn team nu, heb 100k wie zal ik erbij halen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benteke >> Lukaku imo.
En ik heb Jovetic in mijn BPL-team, speelt geweldig. Maar da's persoonlijk.
Nani is een baasje. Verder zou ik centraal achterin wat veranderen. Terry eruit voor een CB die wel kan lopenThanks, Zat idd al voor William te kijken.quote:
Is Jovetic de betere versie van Jelavic? Vind Jelavic wel lekker spelen lekker sterk.
Zal eens voor Benteke kijken en mijn CB vervangen.
Welke Toure bedoel je? heb Kolo al in mijn team alleen niet bij de wissels maar echt bij de reserves .![]()
Yayaquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:22 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
[..]
Thanks, Zat idd al voor William te kijken.
Is Jovetic de betere versie van Jelavic? Vind Jelavic wel lekker spelen lekker sterk.
Welke Toure bedoel je? heb Kolo al in mijn team alleen niet bij de wissels maar echt bij de reserves .Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jovetic is een andere spits dan Jelavic. Jovetic is erg behendig, met een hele goed dribbel. Ik vind het fijn om met een sterke spits te combineren met een handige spits (Benteke en Jovetic voor mij, maar er zijn tal van combo's te maken). Ik denk dat hij Yaya bedoelt. Maar die vind ik persoonlijk nog erg duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Je kan Nani op RM ook eens proberen, best een baasje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:22 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
[..]
Thanks, Zat idd al voor William te kijken.
Welke Toure bedoel je? heb Kolo al in mijn team alleen niet bij de wissels maar echt bij de reserves .NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wow, 100k op de Xbox. Ik had eerder 50k in gedachtequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jovetic is een andere spits dan Jelavic. Jovetic is erg behendig, met een hele goed dribbel. Ik vind het fijn om met een sterke spits te combineren met een handige spits (Benteke en Jovetic voor mij, maar er zijn tal van combo's te maken). Ik denk dat hij Yaya bedoelt. Maar die vind ik persoonlijk nog erg duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Je kan Nani op RM ook eens proberen, best een baasje.
Yaya Toure is op de PS3 minstens 125k...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wow, 100k op de Xbox. Ik had eerder 50k in gedachteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, ik zal Jovetic eens proberen dan en Benteke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jovetic is een andere spits dan Jelavic. Jovetic is erg behendig, met een hele goed dribbel. Ik vind het fijn om met een sterke spits te combineren met een handige spits (Benteke en Jovetic voor mij, maar er zijn tal van combo's te maken). Ik denk dat hij Yaya bedoelt. Maar die vind ik persoonlijk nog erg duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Je kan Nani op RM ook eens proberen, best een baasje.
Ook zal ik dan Nani gaan halen.
Alhoewel Negredo er bijna elke bal inkopt en Koné en Mirallas bijna elke bal erin schiet ga ik het toch eens veranderen.
Dan kan ik meteen Arnoutovic wegdoen , die had ik gekocht op aanraden van "matthdgamer" maar wat hij deed met Arnoutovic is mij nooit gelukt.
Thanks voor de tips.![]()
Vorig jaar was hij ook zo duur, speelde vorig jaar op fut een middenveld met Yaya en Kolo niemand kwam er doorheen was wel een goede tactiek toen al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yaya Toure is op de PS3 minstens 125k...![]()
![]()
Ik heb hem vorig jaar ook gekocht, zodra ik veel coins had. Maar ik vind hem nu gewoon te duur; 130k voor een "breker" is gewoon veel te veel coins naar mijn mening. En er zijn een aantal prima goedkope alternatieven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:33 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook zo duur, speelde vorig jaar op fut een middenveld met Yaya en Kolo niemand kwam er doorheen was wel een goede tactiek toen al zeg ik het zelfNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie nu dat Robben 300k is. Tijd geleden (vlak voor Legends uitkwamen), was ie 220k ofzo. Had ik er toen maar 2 gekocht..quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yaya Toure is op de PS3 minstens 125k...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh.. ga ik de TL op om Nani,Jela en Benteke te zoeken.. koop ik Henry omdat ik hem ook wel vet is..quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar ook gekocht, zodra ik veel coins had. Maar ik vind hem nu gewoon te duur; 130k voor een "breker" is gewoon veel te veel coins naar mijn mening. En er zijn een aantal prima goedkope alternatieven.
Is me al eerder gebeurd met Sneijder & Ceni haha.
Moet daar echt mee stoppen![]()
Dat is wel nice, ik zelf ben echt heel slecht in handelen.. (geen geduld)quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Robben 300k is. Tijd geleden (vlak voor Legends uitkwamen), was ie 220k ofzo. Had ik er toen maar 2 gekocht..![]()
Hindsight bias: achteraf is altijd makkelijk praten. Wachten tot de TOTY's komen, en ineens wordt Robben weer een stukje goedkoperquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Robben 300k is. Tijd geleden (vlak voor Legends uitkwamen), was ie 220k ofzo. Had ik er toen maar 2 gekocht..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, dat is niet helemaal waar, want ik heb toen ook overwogen om 'm te kopen, maar ik had niet verwacht dat ie zo zou stijgen. Ik had zijn prijs een beetje in de gaten gehouden namelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hindsight bias: achteraf is altijd makkelijk praten. Wachten tot de TOTY's komen, en ineens wordt Robben weer een stukje goedkoperHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: