SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die banner van Serero staat er nu al een maand in ofzo![]()
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien. Hij stond voor me bij de 2de paal te wachten op de corner.![]()
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaaldquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maver heeft ook altijd packluck hij had net Rooney in een pack
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
die moet natuurlijk gewoon zoquote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik kwam tot zoiets:
[ afbeelding ]
Maarja, kutteam. Jammer dat Muntari niet kan.
edit. Di Natale ipv Robinho![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij stond vaak tegenover Donald en daar had hij geen kans tegen. Hij is wel erg technisch en behendig.quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe is het om zo'n klein mannetje dan te zien voetballen?![]()
quote:The Top Five greatest bands of 2013, as voted by you are below:
1. The Killers
2. Muse
3. Depeche Mode
4. Arctic Monkeys
5. The Rolling Stones![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zag hetquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb 10 jumbo packs geopend en 10 normale 7.5k packs. Veel goede spelers eruit gehaald
Rooney
Vidal
Hulk
Pedro
Lloris
Huntelaar
Balotelli
Diego Costa
Pepe
Vertonghen
Walker
Higuain![]()
Ik opende 2 packs en kreeg non shiny's![]()
![]()
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Nvm moet ook nog een team voor het kerst toernooi.![]()
Voel me nog steeds vereerd dat ik ze in het kleine Paradiso heb mogen zien.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/squads/image/16114/quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heb 50k voor een team. Iemand die voor die coins een bazen team heeft?
Klaar![]()
Thx voor de moeite. Heb alleen nog geen team voor het toernooi, dus dat moet ik eerst nog maken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
Mooi teamquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/16114/
Klaar![]()
![]()
de karper cup?quote:Op maandag 23 december 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat waren de eisen van het toernooi nu?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Oke! IFs mogen gewoon?quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef Freire het volgende:
[..]
de karper cup?
max 792 rating (gemiddeld 72)
max 700 pace over je 10 veldspelers![]()
Ik kan niet met 3atb spelen dit jaar (eigenlijk vorig jaar ook al niet..)quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die moet natuurlijk gewoon zo![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom per se Balo en KPB in de spits? Die workrates zijn echt tering slecht voor spitsenquote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan niet met 3atb spelen dit jaar (eigenlijk vorig jaar ook al niet..)
Oeh KPB heeft geen H/H meer![]()
![]()
KPB hoeft van mij niet in de spits, dat was zijn ideequote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom per se Balo en KPB in de spits? Die workrates zijn echt tering slecht voor spitsen
Oeh KPB heeft geen H/H meer![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van deze...quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
5 goals tegen krijgen door rebounds![]()
![]()
http://www.easports.com/media/play/video/180633667
Gelukkig was het niet mijn keeper![]()
![]()
Echt ziek.quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze...
Gelukkig was het niet mijn keeper![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756quote:
Uitverdedigen van Cavani. Coop wedstrijd wij waren BrazilBen helemaal stuk gegaan haha
![]()
http://www.easports.com/media/play/video/180066485quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze...
Gelukkig was het niet mijn keeper
Ook niet mijn keeper(Valdes)
![]()
Wow, deze ene neemt de taartquote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172440756
Uitverdedigen van Cavani. Coop wedstrijd wij waren BrazilBen helemaal stuk gegaan haha
![]()
Deze was ook wel erg voor mij in Fifa 13:
http://www.easports.com/media/play/video/139543613
Of deze, van dezelfde keeper (kut Heinz Muller)
http://www.easports.com/media/play/video/138604689![]()
Deze is wel nice, weet alleen niet meer wie het was. Ik denk IF Lavezzi.
http://www.easports.com/media/play/video/169643521
Of wat dachten jullie van deze? Goed kijken, het ziet er heel normaal uit maar dat is het niet....
http://www.easports.com/media/play/video/158913054
Was dit niet Rijst?![]()
Dit is de ergste tot nu toe in FIFA 14: http://www.easports.com/u(...)2014/video/173427384
Geen idee of hij bij jullie wel werkt maar bij mij niet.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goeie linkquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de ergste tot nu toe in FIFA 14: http://www.easports.com/u(...)2014/video/173427384
Geen idee of hij bij jullie wel werkt maar bij mij niet.
http://www.easports.com/media/play/video/173427384![]()
Bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goeie link
http://www.easports.com/media/play/video/173427384
Vorig jaar had ik een video van mijn bronze GK die de bal zelf het doel intikte nadat de tegenstander op de paal schoot.![]()
Yes weer een IF in een packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo glitch?quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Yes Akpala in een pack (terwijl hij er al uit moet zijn) Nu hopen dat er weer zo'n glitch komt en dan kan ik cashen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik wel mee gekregen, maar stom genoeg heb ik 'm niet verkocht toenquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Messi-glitch (dat hij de stats had van Messi) van een paar weken geleden.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Was toch geen glitch maar een hoax?
Zo kun je ook scoren uit een corner
http://www.easports.com/media/play/video/180643846![]()
IF Maher is toch geen discard value waard.. ik verkocht hem voor 11.5k. Nu moet ik echt stoppen met gold packs openen.![]()
Gisteren had ik wel een van mijn meest bizarre potjes ooit trouwens..silver cup was het. Ik domineerde echt de hele wedstrijd met veel meer balbezit, kans na kans, maar zijn keeper (Koreaan) had echt alles en ik raakte 5x paal/lat. Uiteindelijk toch 1-0 voor, maar in blessuretijd maakte hij uit het niets 1-1. Ik Om het nog gekker te maken scoorde hij ook nog mega lucky 1-2 in diezelfde blessuretijd waarna hij als een gek ging ssh'en. Toen wasi k boos en probeerde ik ook maar een keer een lange bal vanaf de aftrap en daarmee scoorde ik direct met Depay..gewoon 3 goals in blessuretijd
Na verlenging won ik vrij eenvoudig uiteindelijk. Echt vage shit af en toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jahoorquote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maher is toch geen discard value waard.. ik verkocht hem voor 11.5k. Nu moet ik echt stoppen met gold packs openen.![]()
Gelukkig won je het potje nog wel.. er gebeuren inderdaad vaak gekke dingen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren had ik wel een van mijn meest bizarre potjes ooit trouwens..silver cup was het. Ik domineerde echt de hele wedstrijd met veel meer balbezit, kans na kans, maar zijn keeper (Koreaan) had echt alles en ik raakte 5x paal/lat. Uiteindelijk toch 1-0 voor, maar in blessuretijd maakte hij uit het niets 1-1. Ik Om het nog gekker te maken scoorde hij ook nog mega lucky 1-2 in diezelfde blessuretijd waarna hij als een gek ging ssh'en. Toen wasi k boos en probeerde ik ook maar een keer een lange bal vanaf de aftrap en daarmee scoorde ik direct met Depay..gewoon 3 goals in blessuretijd
Na verlenging won ik vrij eenvoudig uiteindelijk. Echt vage shit af en toe![]()
Paar potjes gespeeld, wat valt op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef DutchSL het volgende:
Paar potjes gespeeld, wat valt op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij bent wel van het rustig rondtikken of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je speelde tegen kenkernoobs die alleen maar LB-Y deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
--
[ Bericht 52% gewijzigd door poker4lifee op 23-12-2013 18:24:02 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
Er zitten nauwelijks 1 op 1 situaties tussen, vrijwel allemaal corners/voorzetten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je verdediging is ongeveer net zo efficiënt als die van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten ze maar geen kutspel uitbrengenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Inderdaad. Vorig jaar was FIFA al kut maar deze versie slaat alles.
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.![]()
![]()
RTquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Moeten ze maar geen kutspel uitbrengen![]()
In FUT is de markt ook gewoon bagger. Ik heb flink wat kaarten van 1 speler, maar in plaats van dat ik het overgrote deel van de markt in bezit heb, zijn er echt kapot veel meer bij gekomen en blijft zijn prijs alleen maar zakkenquote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Confetti het volgende:
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.
Torres Nilo?quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
In FUT is de markt ook gewoon bagger. Ik heb flink wat kaarten van 1 speler, maar in plaats van dat ik het overgrote deel van de markt in bezit heb, zijn er echt kapot veel meer bij gekomen en blijft zijn prijs alleen maar zakken
Door die silver player packs zijn de prijzen de afgelopen dagen gedaald. Ik heb toen wel een redelijke winst gemaakt maar dat gaf ik weer uit aan packs.![]()
Haha nee niet Torres Nilo, hoewel ik die er wel een stuk of 6 heb.quote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Torres Nilo?
Door die silver player packs zijn de prijzen de afgelopen dagen gedaald. Ik heb toen wel een redelijke winst gemaakt maar dat gaf ik weer uit aan packs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorig jaar was echt 10x erger kut spel dan dit jaar hoor. Mensen vergeten blijkbaar snel, maar het gezeur over abuse en LB + Y dit en dat is er letterlijk elk jaar.
Markt is wel kutter dan ooit, met dank aan duplication glitch en andere rotzooi.![]()
Happy Weeksquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was echt 10x erger kut spel dan dit jaar hoor. Mensen vergeten blijkbaar snel, maar het gezeur over abuse en LB + Y dit en dat is er letterlijk elk jaar.
Markt is wel kutter dan ooit, met dank aan duplication glitch en andere rotzooi.
Gisteren verkochten bronze fitnesses binnen 5 minuten.. dat is al heel lang niet meer zo geweest. Nu gaat het natuurlijk niet meer zo snel door die Jumbos.![]()
Wat heb je dit jaar allemaal voor truukjes dan?quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef Confetti het volgende:
Nu is het gewoon een kwestie van geld binnen harken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef byah het volgende:
zelfs de coinverkoop markt is verkracht1,5 miljoen coins gaat nu weg voor ¤50,- ofzo?
WTF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bizar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkoop net wel een Torres Nilo met Shadow voor 4.1k. Die had ik denk ik voor 2-2.5kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wow, dat is wel heel goedkoop.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef DutchSL het volgende:
Op marktplaats iig iemand gezien die 100k voor 2,50 verkoopt
Tijd om marktplaats te pricefixen...
Geen 'een-dag-actief-kerel'?![]()
![]()
vstwitter:chelseafc twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:07:35Team to face Arsenal (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Willian, Hazard; Torres. #CFC reageer retweet
twitter:![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel goedkoop.
Geen 'een-dag-actief-kerel'?
4 jaar actief, in de titel staat 8,5 euro en in de tekst 2,5 euro![]()
FUT13.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
4 jaar actief, in de titel staat 8,5 euro en in de tekst 2,5 euro
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol, was ik het alsnog bijna vergetenquote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
vstwitter:chelseafc twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:07:35Team to face Arsenal (4-2-3-1): Cech; Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Lampard; Ramires, Willian, Hazard; Torres. #CFC reageer retweet
twitter:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#nepfan #chelseamanagenopfmquote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, was ik het alsnog bijna vergeten
Btw meer een 433 van Chelsea ipv een 4231.![]()
Ik verkocht er nog 1 voor 2.3k en hij stond er ook op voor 1.9k.quote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef DuTank het volgende:
Ik verkoop net wel een Torres Nilo met Shadow voor 4.1k. Die had ik denk ik voor 2-2.5k![]()
I know, maar is vanuit de 4-3-3 formatie gebouwd. Bij saven heb ik er alleen een 10 achter gezet en daarna nog veel omgezet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
#nepfan #chelseamanagenopfm
Btw meer een 433 van Chelsea ipv een 4231.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol watquote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar is vanuit de 4-3-3 formatie gebouwd. Bij saven heb ik er alleen een 10 achter gezet en daarna nog veel omgezet.
Ik snap het ff niet meer![]()
![]()
![]()
Je hebt die standaard formaties in het spel zitten...ik koos 4-3-3 en ging dat tweaken en zo kwam ik uiteindelijk tot mijn huidige formatie en rollen enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol wat
Ik snap het ff niet meer![]()
Commentaar dat jij had was op de naam van de formatie, maar dat boeit weinigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gasten iemand nog een geweldig idee voor een weekendje weg met 10 man.
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hahha nee ik had het over het echte Chelseaquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt die standaard formaties in het spel zitten...ik koos 4-3-3 en ging dat tweaken en zo kwam ik uiteindelijk tot mijn huidige formatie en rollen enzo.
Commentaar dat jij had was op de naam van de formatie, maar dat boeit weinigDat 433 weet ik, zo is dat bij mij ook gegaan hoor
Chelsea speelt normaal 4231 en nu meer 433, sorry voor de onduidelijkheid haha![]()
Er is dus nog geen locatie? Of gaat het alleen om de activiteit?quote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
gasten iemand nog een geweldig idee voor een weekendje weg met 10 man.
moet nog wat leuks doen overdag, en dan niet het afgezaagde paintballen of karten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, misverstandje danquote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahha nee ik had het over het echte ChelseaDat 433 weet ik, zo is dat bij mij ook gegaan hoor
Chelsea speelt normaal 4231 en nu meer 433, sorry voor de onduidelijkheid haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: