ikke dan de ketchup....en weet je wat ook zo lekker is in een frikandel speciaal? een augurkjequote:
hier stond net wat anders...quote:
Kate Nash, dochter van Lochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De top is ook zo leuk omdat we allemaal afgeven op kutplaten en schijtlol hebben om woordgrapjes als 'ik denk dat ik Avicii' en 'Moeder Flack'
Ken je die grap over de drummer van The Beatles?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kate Nash, dochter van Loch
Ik voel hem al Mexi
Het topic is al begonnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef glittertje39 het volgende:
Laat het top 2000 topic maar beginnen.....nouwja nog ff wachten....
Deze sla ik overquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je die grap over de drummer van The Beatles?
One Direction.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef glittertje39 het volgende:
In welke boyband speelde Robbie Williams ook alweer???
jah ik heb opgelet![]()
topic 7.. HALLOquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef glittertje39 het volgende:
Laat het top 2000 topic maar beginnen.....nouwja nog ff wachten....
Dat doe ik dan weer niet. Ik ga niet opstaan en dan weer slapen, voor geen enkele plaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef glittertje39 het volgende:
midden in de nacht de wekker zetten omdat je dat ene nummer wil horen
waarom doe ik dat eigenlijk? ik kan dat nummer de hele dag draaien![]()
Deed ik altijd bij Bert.. even luisteren naar m'n 75% Brabantse roetsquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef glittertje39 het volgende:
midden in de nacht de wekker zetten omdat je dat ene nummer wil horen
waarom doe ik dat eigenlijk? ik kan dat nummer de hele dag draaien![]()
Slaap jij dan ooit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deed ik altijd bij Bert.. even luisteren naar m'n 75% Brabantse roets
Uh, okéquote:
Wekker zetten, luisteren en weer slapenquote:
Uh, oké.quote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De échte nieuwe binnenkomers? Die dus nog nooit in de Top 2000 stonden?![]()
Come Together van de Beatles is er in elk geval één. Maar uiteraard is het origineel van Michael Jackson veel beter.
SPOILER: NieuwkomersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat er alsnog eentje instaat die er al ingestaan heeft, maar die kans is niet heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |