ikke dan de ketchup....en weet je wat ook zo lekker is in een frikandel speciaal? een augurkjequote:
hier stond net wat anders...quote:
Kate Nash, dochter van Lochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De top is ook zo leuk omdat we allemaal afgeven op kutplaten en schijtlol hebben om woordgrapjes als 'ik denk dat ik Avicii' en 'Moeder Flack'
Ken je die grap over de drummer van The Beatles?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kate Nash, dochter van Loch
Ik voel hem al Mexi
Het topic is al begonnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef glittertje39 het volgende:
Laat het top 2000 topic maar beginnen.....nouwja nog ff wachten....
Deze sla ik overquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je die grap over de drummer van The Beatles?
One Direction.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef glittertje39 het volgende:
In welke boyband speelde Robbie Williams ook alweer???
jah ik heb opgelet![]()
topic 7.. HALLOquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef glittertje39 het volgende:
Laat het top 2000 topic maar beginnen.....nouwja nog ff wachten....
Dat doe ik dan weer niet. Ik ga niet opstaan en dan weer slapen, voor geen enkele plaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef glittertje39 het volgende:
midden in de nacht de wekker zetten omdat je dat ene nummer wil horen
waarom doe ik dat eigenlijk? ik kan dat nummer de hele dag draaien![]()
Deed ik altijd bij Bert.. even luisteren naar m'n 75% Brabantse roetsquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef glittertje39 het volgende:
midden in de nacht de wekker zetten omdat je dat ene nummer wil horen
waarom doe ik dat eigenlijk? ik kan dat nummer de hele dag draaien![]()
Slaap jij dan ooit?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deed ik altijd bij Bert.. even luisteren naar m'n 75% Brabantse roets
Uh, okéquote:
Wekker zetten, luisteren en weer slapenquote:
Uh, oké.quote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De échte nieuwe binnenkomers? Die dus nog nooit in de Top 2000 stonden?![]()
Come Together van de Beatles is er in elk geval één. Maar uiteraard is het origineel van Michael Jackson veel beter.
SPOILER: NieuwkomersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zijn dat er alsnog eentje instaat die er al ingestaan heeft, maar die kans is niet heel groot.
Opvallend. Ik kan me herinneren dat die ooit in zo'n lijst stond. Zal wel de Veronica top 1000 zijn geweest oidquote:
0uquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint het overmorgen?
Helder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
12u als ik de Excel mag geloven.
[ afbeelding ]
Heu dat is raar, ik had hem gewoon van de site. Is nu anders idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder.
Hoe kom jij aan een andere excel? Die vind ik veel fijner..
Kun je die van jou even doormailen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heu dat is raar, ik had hem gewoon van de site. Is nu anders idd.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je die van jou even doormailen?
Ook primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
http://pino112.nl/top2000/Top_2000_2013.xlsx
http://www.ed.nl/algemeen(...)n-top-2000-1.4150953quote:Vrije keuze bracht 40 platen in Top 2000
HILVERSUM - In de Top 2000 staan 40 liedjes die niet door Radio 2 waren voorgesteld. Ze zijn door de vrije keuze van de stemmers in de ranglijst gekomen. Dat blijkt maandag uit gegevens van de zender.
Het hoogste lied dat op die manier in de Top 2000 staat, is Get Lucky van Daft Punk op plaats 357. Het nummer Birds van Anouk, dit jaar de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival, staat dankzij de luisteraars op 398. De Belgische zanger Stromae is door de vrije ruimte zelfs met twee nummers in de Top 2000 gekomen: Formidable op 1314 en Papaoutai op 1470.
Ook oudere liedjes staan dankzij de vrije keuze in de lijst. Zo kwam het lied Toen ik je zag van Hero uit 1997 binnen op plek 1091. Hero is het pseudoniem van acteur Antonie Kamerling, die in 2010 overleed. Zijn weduwe Isa Hoes publiceerde vorige maand een boek over hun relatie met de titel Toen ik je zag.
Luisteraars konden tot 15 nummers kiezen uit een lijst die door Radio 2 was opgesteld. Daarnaast was er ruimte voor maximaal vijf andere liedjes.
http://www.ed.nl/algemeen(...)ste-editie-1.4150609quote:Helft Top 2000 stamt al uit eerste editie
HILVERSUM (ANP) - De Top 2000 telt dit jaar 1001 nummers die er tijdens de eerste editie in 1999 ook al in zaten. Bij de eerste 10 zijn dit jaar 2 nieuwe binnenkomers en van de Zeeuwse band Bløf staan maar liefst 16 liedjes op de lijst, de meeste van alle andere Nederlandse artiesten. Dat bleek maandag bij de presentatie van de jaarlijkse Top 2000, die vanaf eerste kerstdag te horen is op Radio 2.
Dj Gijs Staverman maakte de lijst bekend bij Frits Spits in KRO's Tijd voor Twee. Dit jaar werden in totaal 3,3 miljoen stemmen uitgebracht. De lijst wijkt met 1988 plaatsen vrijwel geheel af van die van vorig jaar.
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef NaturalScience het volgende:
Andrew Gold - Lonely Boy en Boston - Amanda vallen trouwens bijna uit de top2000!![]()
Die moeten er echt in blijven de komende jaren, geweldige nummers.
staat op 1981, 38 plaatsen gezakt... Kans is groot da hij er volgend jaar niet meer instaatquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
Lonely Boy eruit?Leuk nummer is dat
Oh zo.. ja, sommige platen staan echt totaal op de verkeerde plek. Is niet echt een systeem in te herkennenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:02 schreef Olga het volgende:
[..]
staat op 1981, 38 plaatsen gezakt... Kans is groot da hij er volgend jaar niet meer instaat
Top 2000 is gewoon allemaal willekeurig behalve de top 10 natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh zo.. ja, sommige platen staan echt totaal op de verkeerde plek. Is niet echt een systeem in te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |