SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ja, zoek maar snel een pc of Mac dan.quote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef alors het volgende:
bedankt allemaal, kan niet iedereen quoten op mobiel
* FritsFlits wist zijn slaapliedjeslijstquote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeft niet...zolang Bruce Springsteen er maar niet in staat.
En terug...quote:
Auto theorie.quote:
Gelukkig maar, de Staat is tamelijk overschat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie de staat nog niet gehoord ? ik niet namelijk..
Ja, 1x.quote:Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie de staat nog niet gehoord ? ik niet namelijk..
quote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de Staat is tamelijk overschat.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de Staat is tamelijk overschat.
Ik niet hoorquote:
Top!quote:
Omdat het een kutplaat isquote:
Pitbullquote:
Bedankt!quote:
Als ze het goed doet, doet Domien ¤10,- in de pot.quote:
Ik heb van de zomer terwijl we door Palermo reden en 170 op de snelweg met een raampje open keihard meegeschreeuwt met Pitbull & Bieberquote:Op maandag 23 december 2013 14:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
stiekem best leuk.. als je sport bijv..
Geld ophalen?quote:
Meer kan ie niet lijden?quote:Op maandag 23 december 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze het goed doet, doet Domien ¤10,- in de pot.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
PABO studenten....ik zou het even natellen.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
PABO studenten....ik zou het even natellen.
xdquote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
The Girl You Lost To Cocaïne op de radio
Ik was er zaterdag.. sorry ik kan niet iedereen tevreden stellenquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef droommoord het volgende:
verrassend weinig mooie vrouwen daar in friesland, was andere jaren wel beter
Jammer dat ze andere jaren niet in Friesland waren danquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef droommoord het volgende:
Alle mooie vrouwen van Friesland verhuizen naar Groningenquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef droommoord het volgende:
je zal wel achteraan hebben gestaanquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag.. sorry ik kan niet iedereen tevreden stellen
Fijne dagquote:
Vooraanquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef droommoord het volgende:
[..]
je zal wel achteraan hebben gestaan
Alors en Lunaquote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meiden die ik uit Fryslan ken zijn juist van de mooiere die ik ken.
Dat zeg je zeker omdat er in Fryslan geen allochtonen zijnquote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat zal het zijn jaquote:Vooraan![]()
Maar ik was te mooi om in beeld te komen
Indisch is niets mis mee.quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat er in Fryslan geen allochtonen zijn
Alors weet ik niet, maar verder sta ik achter deze post.quote:
Dat staat wel in het scriptquote:
Autorijden.quote:
Aardig hoorquote:
Weet je wie ook dol was op mensen uit Fryslan?quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bonifatius!quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Weet je wie ook dol was op mensen uit Fryslan?
Klopt. Ik ken er overigens wel 1 uit Friesland, maar dat terzijde.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb je niet in Fryslan.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks anders van maken
tranen schatjequote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hij moet nog een dagje blijven geloof ik
Mehehehehequote:
Ik ken ook niet zo veel allochtonen, waar ik vandaan komt als je daar vroeger een neger zag belde je de krant.quote:Op maandag 23 december 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken er overigens wel 1 uit Friesland, maar dat terzijde.
Maar ik ken sowieso niet zo heel veel (getinte) buitenlanders. Paar Turken, paar Indiers en wel wat Zuid-Amerikanen die hier wonen, maar dat is niet echt veel. En dan moeten ze ook nog een beetje van de goede leeftijd en het goede geslacht zijn.
Maar laat 'm niet vallen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
Moraal van het verhaal is: koop een zeepje!
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
Moraal van het verhaal is: koop een zeepje!
Ik het team waarin ik werk ben ik de enige blanke.quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zo veel allochtonen, waar ik vandaan komt als je daar vroeger een neger zag belde je de krant.
Soms ontkom je daar niet aan...quote:Op maandag 23 december 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar laat 'm niet vallen.
Dan schijt je toch een berg verderop? Dan komt het neit terug naar je eigen riviertje waar je je elke dag wast?quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef marcodej het volgende:
Strak gaat ie over een berg vertellen. Wanneer het regent flikkert al die shit in de rivier. En daar moeten ze ook in wassen. En je weet hoe het gaat met kinderen, die zitten met hun vingers in hun ogen en hun mond. En voor ons is het geen probleem als je een keer diarree hebt. Dan neem je een keer een droog crackertje en het is weer over. Daar is het echt een groot probleem.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zo veel allochtonen, waar ik vandaan komt als je daar vroeger een neger zag belde je de krant.
En anders Racoen Swijnenberg welquote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan ze net zolang voor zich uit staren tot de tranen komen. Vooral Giel is daar goed in.
hoop dat eric genoeg uien mee heeft genomenquote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan ze net zolang voor zich uit staren tot de tranen komen. Vooral Giel is daar goed in.
goeie UI !quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef marcodej het volgende:
De regie pakt wel de soapserie-methode aan ja.quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt allemaal zo simpel he?quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dan schijt je toch een berg verderop? Dan komt het neit terug naar je eigen riviertje waar je je elke dag wast?
Denkt ie heel hard aan zijn goudvis die hij erg mist.quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef marcodej het volgende:
het is gewoon simpel..quote:Op maandag 23 december 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo simpel he?
Lijkt me ook. Of stroomopwaarts wassen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dan schijt je toch een berg verderop? Dan komt het neit terug naar je eigen riviertje waar je je elke dag wast?
Of aan zijn vriendin die nu kerstvakantie heeft van school.quote:Op maandag 23 december 2013 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denkt ie heel hard aan zijn goudvis die hij erg mist.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of aan zijn vriendin die nu kerstvakantie heeft van school.
heeft ze een slecht rapport gehad?quote:Op maandag 23 december 2013 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of aan zijn vriendin die nu kerstvakantie heeft van school.
Daarom.... Of een gaatje graven in de grond, en daar je behoefte doen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Of stroomopwaarts wassen.
Nee CITO viel tegenquote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft ze een slecht rapport gehad?
Is een schijtnummerquote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wordt die Racoon steeds gedraaid? Wordt dat het anthem?
jaquote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Officiele themanummer.quote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hap.quote:
Gisteren was het veel ergerquote:
quote:
Welkom in het topicquote:
Toen was ik gelukkig te moequote:Op maandag 23 december 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren was het veel erger
Donkere kinderen die te lui zijn om te werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Swarte Reuzel. Dat is Zuid-Afrikaans voor diarree.quote:
Ik heb 'm gezienquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezienals in van zo dichtbij dat ik 'm kon aanraken en flabbergasted was
![]()
![]()
hij liep gewoon los in de parkeergarage onder het Zaailand, zou echt niet moeten mogen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 15:02:57 ]
quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou em bespringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb 'm ook gezien, echt een reus.quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezienals in van zo dichtbij dat ik 'm kon aanraken en flabbergasted was
![]()
![]()
hij liep gewoon los in de parkeergarage onder het Zaailand, zou echt niet moeten mogen
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou em bespringen
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik stond te bellen en stond een dikke 3FM-bak te bekijken in die garage, draai me om, loopt hij daar gewoon
mijn vriend vroeg wat er was ik zeg 'ja, nee, ik ben even afgeleid'
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik kom hem wel eens tegen op automeetingsquote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien, echt een reus.
Ik hoorde 'm tegen een ander persoon zeggen dat vorig jaar kut was qua locatie. Ik stond in Breda, tel uit je winst.
Oh dat vond ik meevallen, hij is misschien een kop groter dan ik benquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom hem wel eens tegen op automeetingswat een enorm grote vent is dat zeg
Maar met zo'n lange jas en zo'n eminence grise-uitstraling wordt het al snel imposant.quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Oh dat vond ik meevallen, hij is misschien een kop groter dan ik ben
Jij bent echt een reusquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Oh dat vond ik meevallen, hij is misschien een kop groter dan ik ben
Jij nog lekker gefapt op Laura vannacht?quote:
Whahaha geweldigquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
ik stond te bellen en stond een dikke 3FM-bak te bekijken in die garage, draai me om, loopt hij daar gewoon
mijn vriend vroeg wat er was ik zeg 'ja, nee, ik ben even afgeleid'
Wat voor automeetingsquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom hem wel eens tegen op automeetingswat een enorm grote vent is dat zeg
Dát is waarquote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar met zo'n lange jas en zo'n eminence grise-uitstraling wordt het al snel imposant.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent echt een reus![]()
Hij was niet veel langer dan ik overigens, maar hij komt gewoon heel groot over op de een of andere manier
Den Haag dus?quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gezien, echt een reus.
Ik hoorde 'm tegen een ander persoon zeggen dat vorig jaar kut was qua locatie. Ik stond in Breda, tel uit je winst.
Amerikaanse automeetingsquote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij nog lekker gefapt op Laura vannacht?
Ja normaal val ik niet op oudere mannen maar men o men
[..]
Whahaha geweldig
[..]
Wat voor automeetings
Auto's![]()
Lauraquote:Op maandag 23 december 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij nog lekker gefapt op Laura vannacht?
Pics.quote:Op maandag 23 december 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amerikaanse automeetings
Hij rijdt zelf een Chevrolet Caprice ergens uit eind jaren '70, ik deel z'n hobby(alleen is mijn auto wat ouder
).
Dit, saaiste gast ooit ooit ooit, samen met jaqquote:
Je loopt ook wel de kans Spike tegen te komen dan hequote:
Wie is spike?quote:Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je loopt ook wel de kans Spike tegen te komen dan he
Afgelopen zaterdagnacht liep ik Bibi (Kaboutertje in Oh Oh Cherso) nog tegen het lijf in de karaokebar
Jij begeeft je echt in Jetset Nederlandquote:Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je loopt ook wel de kans Spike tegen te komen dan he
Afgelopen zaterdagnacht liep ik Bibi (Kaboutertje in Oh Oh Cherso) nog tegen het lijf in de karaokebar
Volgens mij wordt het met Andre vanavond ook niet echt bepaald een feest. Aan de andere kant gaat hij wel als een raket...quote:Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit, saaiste gast ooit ooit ooit, samen met jaq
Ongekende hoogten dat programmaquote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het met Andre vanavond ook niet echt bepaald een feest. Aan de andere kant gaat hij wel als een raket...
We gaan sterren zien. Naja, als ze hem een beetje de ruimte geven...wie weetquote:
Hij gaat vaak stappen met z'n zus.... ze lijken sprekend op elkaarquote:
Mwa, ik verwacht eigenlijk dat het wel leuk wordt.quote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het met Andre vanavond ook niet echt bepaald een feest. Aan de andere kant gaat hij wel als een raket...
De vraag is, gaat ie als een komeet of is het een vallende ster?quote:Op maandag 23 december 2013 15:10 schreef DW457 het volgende:
[..]
We gaan sterren zien. Naja, als ze hem een beetje de ruimte geven...wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja ik ken hem, zelfde school en hij was bevriend met het broertje van mijn vriendin.quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat vaak stappen met z'n zus.... ze lijken sprekend op elkaarecht zielig
Brengt wel even 2000 euro mee hequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vraag is, gaat ie als een komeet of is het een vallende ster?Mja, idd...of het wordt één groot vacuümSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me ook slechtquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef Cee het volgende:
Oh jee, live tia op de radio.
Oh, nu voel ik me slecht.
Ach, zo zwart gat als afgelopen nacht zal het niet worden.quote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mja, idd...of het wordt één groot vacuüm
Nee, idd...misschien issie wel t zonnetje in huis.quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, zo zwart gat als afgelopen nacht zal het niet worden.
Segbroek tochquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ken hem, zelfde school en hij was bevriend met het broertje van mijn vriendin.
Oh wacht, nee dat was één van die andere Directersquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef Cee het volgende:
Oh jee, live tia op de radio.
Oh, nu voel ik me slecht.
Sowieso, ik zat bij Achmed Akkabi in de klas op de middelbare schoolquote:Op maandag 23 december 2013 15:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij begeeft je echt in Jetset Nederland
Ik heb ook bij een Achmed in de klas gezetenquote:Op maandag 23 december 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso, ik zat bij Achmed Akabi in de klas op de middelbare school
Ik moest googlenquote:Op maandag 23 december 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso, ik zat bij Achmed Akkabi in de klas op de middelbare school
Ik denk het wel jaquote:
Dan is die al meer dan 10k waard, zou tof zijnquote:
Ja gisteren ging hij al heel erg hard.quote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is die al meer dan 10k waard, zou tof zijn
Acteur in het Huis van Anubis, volgens goegel.quote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Is het een bekende dan?
En dan bedoel ik niet van de politie
Ze is geslagenquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Strani het volgende:
Goeiedag allemaal. Wat heeft Alors gedaan?
on dansequote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Strani het volgende:
Goeiedag allemaal. Wat heeft Alors gedaan?
quote:
Hij stond al op 2 in de dagtop 5. Dus die 10.000 euro zal wel al lang en breed binnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is die al meer dan 10k waard, zou tof zijn
Dat ken ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Acteur in het Huis van Anubis, volgens goegel.
Een jeugdserie...ik weet niet meer dan jij hoorquote:Op maandag 23 december 2013 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
nouja, de naam wel, maar weet niet wat het is
Leuk voor de Koninginnedag of als het 30+ graden isquote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef GSMboy het volgende:
https://www.marktplaatsve(...)roduct[slideshow]/0/
Leuke meuk op die veiling joh
Oooooh dat zeg je NU!!quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het sowieso niet te zien hoor, het is vrijwillig
Nee, dat is superlekker in een sapje. Smaakt naar anijs...of je moet geen anijs lusten.quote:
Dat laatste dus, ik ben geen fanquote:Op maandag 23 december 2013 15:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is superlekker in een sapje. Smaakt naar anijs...of je moet geen anijs lusten.
Dan snap ik hetquote:Op maandag 23 december 2013 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik ben geen fan
Er valt wel een druk van mijn schouders nuquote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk tot achteraf bewaren, maar kon het niet langer aanzien
Gelukkig hebben ze dit jaar geen honger.quote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
Zo'n actie voor zielige kinderen in Afrika en die 3 dj's drinken hun sapje niet eens op omdat het niet lekker is....
Het ís ook leukquote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Sirolf het volgende:
Zie je wel dat mensen dit nog steeds leuk vinden.
Ekdom doet een trijntjequote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu doe ik hem niet...teveel druk
De mijne ookquote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef DW457 het volgende:
Mijn inet stream loopt achter aan de posts hier te zien.
nederland bewijst zich weer als smakeloos landquote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Sirolf het volgende:
Verbaast me ook niks. We zijn in de minderheid. Eigenlijk heb ik er nog niet eens zo veel op tegen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Sirolf het volgende:
Heeft Epke het huis al dicht gedaan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef DW457 het volgende:
Mijn inet stream loopt achter aan de posts hier te zien.
Voor een actquote:
Nee, het idee is grappig, maar het spontane is er zo af.quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Verbaast me ook niks. We zijn in de minderheid. Eigenlijk heb ik er nog niet eens zo veel op tegen.
Of Ma Quale Idea van Pino D'Angio, ook zo'n SR-klassieker.quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had dat bedrag liever gezien voor Useless man
Ik woon in Frieslandquote:Op maandag 23 december 2013 15:23 schreef DW457 het volgende:
Zal t tijdsverschil wel zijn...Friesland ligt in een andere tijdzone dan Utrecht zo te merken
Op een aantal miljoen valt dat meequote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Sirolf het volgende:
Dit dus, die kan ik tenminste meezingen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had dat bedrag liever gezien voor Useless man
quote:Op maandag 23 december 2013 15:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of Ma Quale Idea van Pino D'Angio, ook zo'n SR-klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |