Ik kan ook met mij tong haar penetreren.quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik wil dan altijd graag een tampon zijn. Dan penetreer je tenminste wat
Lekker, dan is alles nog een beetje wijd open, kan ik makkelijker met me tong erbij. -__-quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
jij mag haar schoonmaaktoiletpapier zijn nadat ik alle gaten van haar gemisbruikt
Toiletpapier heeft geen tongquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik kan ook met mij tong haar penetreren.
: (quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Lekker, dan is alles nog een beetje wijd open, kan ik makkelijker met me tong erbij. -__-
quote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Lekker, dan is alles nog een beetje wijd open, kan ik makkelijker met me tong erbij. -__-
Ik heb geen "grote", mijne is gewoon de gemiddelde formaat, of toch iets aan de kleine kant.quote:Op maandag 23 december 2013 14:30 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoezo zou je als toiletpapier willen fungeren als je gewoon de grootste pener op aarde hebt, TS?
Onwaar, ik lees regelmatig topics op FOK! waarin wordt beweerd dat Mocro's de grootste op aarde hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb geen "grote", mijne is gewoon de gemiddelde formaat, of toch iets aan de kleine kant.
Jullie maken mij onzeker hier..
Zucht.
Dat zijn gewoon uitslovers, van "kijk mij", maar ik ben een eerlijke held.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Onwaar, ik lees regelmatig topics op FOK! waarin wordt beweerd dat Mocro's de grootste op aarde hebben.
Dus, even een recap:quote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb geen "grote", mijne is gewoon de gemiddelde formaat, of toch iets aan de kleine kant.
Jullie maken mij onzeker hier..
Zucht.
In vers en gezonde zaad, zitten ook eiwitten en gezonde vitaminen, helemaal als je ananas hebt gegeten, maar ja.. Ik ben toch een "groentje", dus moet wel ergens beginnen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:43 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon uitslovers, van "kijk mij", maar [quote]Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus, even een recap:
Je ziet een mooie vrouw, echt eentje waar je een instant boner van krijgt. In plaats van je - inmiddels stijve - pik in haar te willen stoten, wil jij het zaad uit haar kut en kont zuigen nadat ik haar helemaal kapot heb geragd?
quote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
In vers en gezonde zaad, zitten ook eiwitten en gezonde vitaminen, helamaal als je ananas hebt gegeten, maar ja.. Ik ben toch een "groentje", dus moet wel ergens beginnen.
Wtf dude.quote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
In vers en gezonde zaad, zitten ook eiwitten en gezonde vitaminen, helemaal als je ananas hebt gegeten, maar ja.. Ik ben toch een "groentje", dus moet wel ergens beginnen.
Haha, zie je, we hebben toch wat gemeen. Stel je voor dat meisje in je ava wat een bubbeltje maakt met haar kauwgom, dat daar alle mannenzaad inzit, en ontploft op onze gezichten..quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hahahaha. Ja, ik denk ook aan het oppeuzelen van mannenzaad wanneer ik aan m'n vitamientjes wil komen.
Hahahaha.quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, zie je, we hebben toch wat gemeen. Stel je voor dat meisje in je ava wat een bubbeltje maakt met haar kauwgom, dat daar alle mannenzaad inzit, en ontploft op onze gezichten..
Best fascinerend toch? :$
quote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, zie je, we hebben toch wat gemeen. Stel je voor dat meisje in je ava wat een bubbeltje maakt met haar kauwgom, dat daar alle mannenzaad inzit, en ontploft op onze gezichten..
Best fascinerend toch? :$
OPEN JE OGEN RipMcPantS EN PAS OPquote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ben serieus, behalve over dat zaad..
Trouwens, leuke ava heb je..
Mijn mond is wijd open! Ik heb weken niks gedronken, elke druppel slik ik!quote:Op maandag 23 december 2013 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN RipMcPantS EN PAS OP
HIJ WIL JE ZAAD
Okay okay. Doe je ding, maak kan het wat minder visueel?quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mijn mond is wijd open! Ik heb weken niks gedronken, elke druppel slik ik!
quote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay okay. Doe je ding, maak kan het wat minder visueel?
Jou wil, is mijn wet.quote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay okay. Doe je ding, maak kan het wat minder visueel?
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Beste Fuckers, (ha-ha, grapje bedoel Fokkers)
Stel je ziet een bloedmooie vrouw, je zou alles met haar willen doen, denken dan jullie ook niet van "Goh, wat een snoepje.. Was ik maar haar toiletpapier"..
Hoe idioot ook, je bent nooit de enige met een bepaalde gedachte.quote:Of ben ik de enige die hierover denkt?
Nee hij wilt haar kutje uitlikken nadat Zargon haar heeft volgeblaft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je wil haar toiletpapier zijn?
Het wordt tijd voor een bezoekje naar de GGZ om je Eigen Risico van dit jaar goed te besteden.
Alleen jij kan hier zo op ingaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef F1978 het volgende:
Toiletpapier ??? bedoelde je niet dat je haar Tampon wil zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |