Het beestje heeft wel wat weg van een nova scotia duck toller retriever.quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef Dven het volgende:
Hallo
Sinds gisteren heb ik een puppy in huis. Zij is onlangs in een doos op straat gevonden. Wat zit er allemaal in volgens jullie? Hier wat fotomateriaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[imkg]https://fbcdn-sphotos-f-a(...)4969_200818626_n.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje veel haarquote:
Geloof niet dat dat ras hier zo bekend isquote:
Shimano is geen beest!quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat beest van jou is ook niet raszuiver.
Ik heb straks zo'n koe in huis?quote:Op maandag 23 december 2013 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er lijkt ook wel wat Weimaraner in te zitten.
Vubara?quote:
Wist niet eens dat dat konquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Phoenix78 het volgende:
Ik zie wel iets van een stafford en een lab in.. maar als je zekerheid wilt even zo'n dna testje halen waarmee je het hondenras kan bepalen ?
Weimaraners zijn niet zo groot. Verder boeit het ook niet toch, hij zal vast niet raszuiver zijn dus nutteloos om mee te fokken (zonder uitroepteken)quote:
Sowieso niet van plan met honden te fokken. Probeer die dieren van de straat te krijgen, niet om er maar weer meer op te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Weimaraners zijn niet zo groot. Verder boeit het ook niet toch, hij zal vast niet raszuiver zijn dus nutteloos om mee te fokken (zonder uitroepteken)
Ik woon niet in Nederland. Zie dat ze 70 euro kosten voor een hond. Misschien ooit eens voor m'n verjaardag ofzoquote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef Phoenix78 het volgende:
Google maar eens naar DNA test voor de hond.. Is zeer goed in nederland te verkrijgen, zelfs gewoon bij de meeste dierenspeciaalzaken.
quote:
Jep.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Klonk het volgende:
En behoorlijk grote poten en ze zeggen toch altijd hoe groter de poot als pup hoe groter de hond later?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |