Nope, wasda?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:47 schreef Ynske het volgende:
Iemand al eens gespeeld met een Lomography Smartphone Scanner?
Vandaag wordt de drukste dag bij mij op het werk en ik sta alleen op mijn afdeling. Jeujquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:56 schreef Uncle het volgende:
Same here. Verder wel een dooie boel onderweg en hier op de afdeling...
een scanner welke je op je telefoon kunt aansluiten om je 35mm te scannenquote:
Hier is het rustig..quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Vandaag wordt de drukste dag bij mij op het werk en ik sta alleen op mijn afdeling. Jeuj
Welke helft?quote:
quote:
Met werken gaat de kerst snel voorbij jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moest gister al lekker werkenVandaag ook weer
Radioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Hardwell
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Die tweede..... mooiquote:Op woensdag 25 december 2013 11:16 schreef problematiQue het volgende:
Hallo, hier is het geen Kerst dus het leven gaat door. Een oude (2011) foto opnieuw bewerkt:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijke bewerking:
[ afbeelding ]
Zaterdag = schaatsmarathon-dagquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh,
gaat men nog met de camera op pad vandaag?
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh,
En dan neem ik aan dat jij niet op de schaatsen staatquote:
Mogguhquote:
Neuj, die tijd hebben we gehad. Nu maak ik de foto's voor het schaatsteam van de vrouwquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat jij niet op de schaatsen staat
Ook niet echt. Denk dat het iets in de geest van films kijken, lezen, koken, wandelen gaat wordenquote:
Ook leuk natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:27 schreef Uncle het volgende:
[..]
Neuj, die tijd hebben we gehad. Nu maak ik de foto's voor het schaatsteam van de vrouw
Voor die eerste drie dingen was het gister echt een goede dag, wat een k*tweer. Vandaag zou dat wandelen er toch wel bij moeten jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook niet echt. Denk dat het iets in de geest van films kijken, lezen, koken, wandelen gaat worden
Heb ik dus ook gister gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ook leuk natuurlijk!
[..]
Voor die eerste drie dingen was het gister echt een goede dag, wat een k*tweer. Vandaag zou dat wandelen er toch wel bij moeten ja
Nope.. Zo naar de bouwmarkt voor verf en behang.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh,
Prachtig! 'DramatiQue'quote:Op woensdag 25 december 2013 11:16 schreef problematiQue het volgende:
Hallo, hier is het geen Kerst dus het leven gaat door. Een oude (2011) foto opnieuw bewerkt:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijke bewerking:
[ afbeelding ]
Goedemorgen. Eerst wat boodschappen straks, maar het is mooi weer hier in het zuiden, ik neem mijn camera wel mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |