abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2013 @ 13:47:08 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134604452
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:46 schreef justanick het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious #2.
Hou eens op met dat jij-bakken als iemand het niet met je eens is!
Dank je wel!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134604469
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

En kunnen we hier aub normaal discussiėren?
Probeer jij dan ook een beetje open te staan voor andermans argumenten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134604497
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gedaan? En waar was ik "hysterisch"?

En kunnen we hier aub normaal discussiėren?
Reageer je nu met een kloon of wat...?
  maandag 23 december 2013 @ 13:48:44 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134604500
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef eight het volgende:

[..]

Probeer jij dan ook een beetje open te staan voor andermans argumenten.
En wie zegt dat ik dat niet doe? Maar mag ik het er aub mee oneens zijn?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134604520
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hou eens op met dat jij-bakken als iemand het niet met je eens is!
Dank je wel!
Ik kan mij niet voorstellen dat je niet aan het trollen bent.
pi_134604576
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:49 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat je niet aan het trollen bent.
Nee, dat is ze niet. Zo gaan die dingen bij Whiskers. Back on-topic please.
pi_134604694
In deze discussie valt op dat - op een uitzondering na - de mannen vooral vinden dat beide ouders schuld hebben aan de dood van de kinderen terwijl de vrouwen de schuld enkel bij Jeroen neerleggen en de moeder volledig vrijpleiten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134604699
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef justanick het volgende:

[..]

Reageer je nu met een kloon of wat...?
Niet nodig dit, topic gaat niet over Whiskas.
pi_134604778
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik dat niet doe? Maar mag ik het er aub mee oneens zijn?
Hoe kan je het nou oneens zijn met feiten?
pi_134604800
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 13:53 schreef eight het volgende:
In deze discussie valt op dat - op een uitzondering na - de mannen vooral vinden dat beide ouders schuld hebben aan de dood van de kinderen terwijl de vrouwen de schuld enkel bij Jeroen neerleggen en de moeder volledig vrijpleiten.
Het valt mij ook op dat de vrouwen het voor doen komen alsof de moeder het enige slachtoffer is. Terwijl de enige echte slachtoffers de kinderen zijn. Die kunnen er werkelijk niets aan doen. De vader is de hoofdschuldige, maar het compleet vrijpleiten van de moeder is vrij onbegrijpelijk.
pi_134604809
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 13:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Dit staat dus allemaal zwart op wit, in documenten en e-mails . Niks 'mevrouw Kelder is de bron', dit komt gewoon linea recta van BJZ en GGD af, daar heb je je bron. Niet zoveel meegaan in dat krijsende gedoe van Leandra, dat siert je niet.
Huh? De beschuldigingen zijn niet bevestigd, maar daarmee staat niet vast dat het nooit heeft plaatsgevonden. Het is enkel nooit bewezen.
pi_134604875
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Huh? De beschuldigingen zijn niet bevestigd, maar daarmee staat niet vast dat het nooit heeft plaatsgevonden. Het is enkel nooit bewezen.
Vreemde redenering. Ik kan ook roepen dat <insert willekeurig persoon> een moord heeft gepleegd. Daar is natuurlijk geen enkel bewijs voor, maar dat is blijkbaar genoeg om te roepen 'het is enkel nooit bewezen'?
pi_134604878
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 13:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wel frappant, Konijn zegt dat hij vast eerder wat heeft geflikt omdat hij zo psycho is, maar er is geen enkel bewijs gevonden dat hij de kids eerder iets heeft aangezien. Sterker nog, het onderzoek wat liep tegen hem was enkel en alleen gebaseerd op beweringen van kamp-moeder, die er persoonlijk belang bij had een dossier op te bouwen tegen haar ex teneinde de kinderen bij hem weg te houden, iets dat onderkend is door medewerkers van BJZ.
Net alsof Konijn serieus is te nemen en het verhaal gelezen heeft :')
pi_134604885
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef justanick het volgende:

[..]

Je insinueert nu dat dit uitsluit dat er iets bij hem geknapt is. Ik begrijp niet waar die gevolgtrekking vandaan komt. Het is wel degelijk mogelijk dat er iets in zijn bovenkamer volledig mis is gelopen als gevolg van alle gebeurtenissen.

Sterker nog, dat gebeurt regelmatig. Dit is niet de eerste keer dat een ouder zijn of haar eigen kinderen om het leven brengt (familiedrama's), waarbij het van te voren was gepland maar er toch overduidelijk 'bovenin' iets niet helemaal rationeel is geweest.
Dat er iets niet helemaal rationeel is als je je kinderen dood en zelfmoord pleegt is nogal een open deur...

Het gaat mij om het heel bewust plannen van dit gebeuren, er echt op gericht om te zorgen dat de kinderen niet snel gevonden worden. Dat zonder alarmbellen af te laten gaan dat het helemaal niet goed gaat met je. Het gaat hier echt om weken lang plannen maken, spulletjes kopen, nadenken zonder dat iemand ook maar iets merkt van echt instorten of iets in die geest.

Als iemand "knapt" geeft dat over het algemeen een storm van emotie's, bij deze vent was er niets, zijn vriendin wist niets van de uitspraak, van de afspraak die was gemaakt en verzet(zodat hij wat meer tijd had om te plannen/uit te voeren zonder in de kijker te lopen?), het is allemaal zo bewust, zo gepland, zo koud...

Zeker als je dan de meldingen ziet van de moeder, dat de vader al meerdere keren heeft gedreigd met een familiedrama e.d.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134604942
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij hoort van het AMK, daarbij wordt er in het interview alleen maar gesproken over mails die hij stuurt, behalve als het over de overdrachtsmails gaat, die moeder Iris alleen maar per mail wil doen, dan wil vader Jeroen ineens niet meer mailen.
Dat de moeder deze gebruikt voor dossiervorming is natuurlijk volkomen onterecht gebleken...

quote:
Er staat nergens dat ze mails hebben van BJZ waaruit blijkt dat de claims van moeder onterecht zouden zijn.
Eh jawel.

quote:
Iedere hulpverlener komt met 'gekleurde informatie' binnen.
,,We waren uren per dag bezig om alle rapporten kritisch te lezen en beantwoorden. Sommige dingen klopten niet. Elke keer moest hij opnieuw zijn verhaal vertellen en zich bij voorbaat verdedigen. Daar is hij op een gegeven moment mee gestopt.'' Bureau Jeugdzorg stelt Jeroen gerust. De contactpersoon beseft dat alle zorgwekkende verhalen alleen van Iris komen en 'niet hard te maken zijn'. Ze zegt dat in haar verslag aan de Raad voor de Kinderbescherming staat dat moeder 'haar lijntjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners'.

Lees Meer: http://www.antibjz.nl/pag(...)-r3653#ixzz2oIo9T0kN
Jij denkt dat dit, uitgerekend dit, niet zwart op wit zou staan? Maar al het andere wel?

quote:
Overigens misstaat het je dat je het constant in het persoonlijke probeert te trekken, er wordt nou al 1½ topic op de man gespeeld, als er iets is wat iemand in een discussie niet siert dan is het dat wel.
Ik kan er niks aan doen dat je ongefundeerd dingen aan het roepen bent, geen enkel argument van de vader overweegt, selectief en doelbewust dingen weglaat in je argumentatie om maar een punt te maken en keer op keer gewezen moet worden op feitelijke onjuistheden die je aan het verkondigen bent, voor iemand die zichzelf heeft uitgeroepen tot een ingewijde op dit dossier laat je veel te veel 'steekjes' vallen. Ja, daar val ik dan over; of je stopt met het pretenderen van een expert te zijn of je hebt je zaakjes op orde. Dat je dat te horen krijgt en daarover nu begint te huilen doet mij geloven dat je zelf veel te emotioneel betrokken bent bij deze zaak.
  maandag 23 december 2013 @ 13:59:36 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134604947
quote:
Je begrijpt het nog steeds niet, ik vind de beschuldigende vinger richting de moeder misplaatst, en zeker komende van mevrouw Kelder, en op dit moment.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134605023
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk genoeg. Of gaan we op deze manier ook elke beschuldiging van Esther onderbouwen richting de moeder? Want dan komt de moeder er niet zo best af met haar geestelijke mishandeling, het gebruiken van haar kinderen in de vechtscheiding, het vals beschuldigen van haar e x en het inzetten van haar ouders om hem kapot te maken. Laten we alsjeblieft wel even uitgaan van het feit dat je iets niet gedaan hebt als het niet bewezen is en men geen aanwijzingen heeft gevonden, en stop de lange teentjes weer terug in het doosje.
pi_134605033
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je begrijpt het nog steeds niet, ik vind de beschuldigende vinger richting de moeder misplaatst, en zeker komende van mevrouw Kelder, en op dit moment.
Dat hadden we wel door, troll
pi_134605058
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef justanick het volgende:

[..]

Vreemde redenering. Ik kan ook roepen dat <insert willekeurig persoon> een moord heeft gepleegd. Daar is natuurlijk geen enkel bewijs voor, maar dat is blijkbaar genoeg om te roepen 'het is enkel nooit bewezen'?
Pardon?

Ik ga simpelweg uit van de tekst en daar staat dat het niet is bewezen, maar niet dat het niet heeft plaatsgevonden. Er staat ook niet dat het wel heeft plaatsgevonden, maar ook niet dat het niet heeft plaatsgevonden. Er staat dat het niet is bewezen. En that's it.

Persoonlijk vind ik het gekker dat de meeste users deze man als slachtoffer zien, terwijl we natuurlijk helemaal niets van de situatie weten. Het enige zekere in deze zaak is, is dat hij zijn kinderen heeft vermoord.
pi_134605071
quote:

[..]

Wat jij vind is niet relevant. Wat jij doet is veel relevanter, en dat is pertinent onjuistheden vertellen, zaken verdraaien, feiten achter houden en argumentatie proberen te verzinnen waarom de vader enkel en enige schuldige is. Als je nog steeds denkt dat iedereen in dit topic jou gelooft als je zegt dat je objectief bent, dan moet ik je teleurstellen.
pi_134605079
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef justanick het volgende:

[..]

Het valt mij ook op dat de vrouwen het voor doen komen alsof de moeder het enige slachtoffer is. Terwijl de enige echte slachtoffers de kinderen zijn. Die kunnen er werkelijk niets aan doen. De vader is de hoofdschuldige, maar het compleet vrijpleiten van de moeder is vrij onbegrijpelijk.
Dat laatste is ook best akelig. Men zou juist lering moeten trekken uit dit drama maar als de meningen hier een goede afspiegeling zijn van de maatschappij dan zijn we er geen steek mee opgeschoten.
pi_134605082
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat er iets niet helemaal rationeel is als je je kinderen dood en zelfmoord pleegt is nogal een open deur...

Het gaat mij om het heel bewust plannen van dit gebeuren, er echt op gericht om te zorgen dat de kinderen niet snel gevonden worden. Dat zonder alarmbellen af te laten gaan dat het helemaal niet goed gaat met je. Het gaat hier echt om weken lang plannen maken, spulletjes kopen, nadenken zonder dat iemand ook maar iets merkt van echt instorten of iets in die geest.

Als iemand "knapt" geeft dat over het algemeen een storm van emotie's, bij deze vent was er niets, zijn vriendin wist niets van de uitspraak, van de afspraak die was gemaakt en verzet(zodat hij wat meer tijd had om te plannen/uit te voeren zonder in de kijker te lopen?), het is allemaal zo bewust, zo gepland, zo koud...
Ik begrijp je punt, daar niet van, maar het zijn eigenlijk aannames waar je mee komt. Zoals de aanname dat knappen normaliter gepaard gaat met een berg emoties. Aanname is dan: dan zou dat hier toch ook gebeurt moeten zijn... Ik begrijp de aanname, maar vind dat allemaal wat te kort door de bocht. Er zijn nl ook mensen die 'stil' knappen en ik kan mij ook voorstellen dat je het verborgen weet te houden als je tot het uiterste bent gedreven en dit soort misselijkmakende acties gaat uithalen.
pi_134605104
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Pardon?

Ik ga simpelweg uit van de tekst en daar staat dat het niet is bewezen, maar niet dat het niet heeft plaatsgevonden. Er staat ook niet dat het wel heeft plaatsgevonden, maar ook niet dat het niet heeft plaatsgevonden. Er staat dat het niet is bewezen. En that's it.

Wat meer heb je nodig? En als je zo redeneert ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar de beschuldigingen richting de moeder, die moet je dan ook op dezelfde manier beoordelen. Ik ben benieuwd naar je reactie daarop.
Persoonlijk vind ik het gekker dat de meeste users deze man als slachtoffer zien, terwijl we natuurlijk helemaal niets van de situatie weten. Het enige zekere in deze zaak is, is dat hij zijn kinderen heeft vermoord.
Er is een leger hulpverleners mee bezig geweest die geen enkel bewijs hebben gevonden voor de meldingen. Als je daar niet mee te overtuigen bent, dan houdt het wel een beetje op.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 14:04:26 ]
pi_134605127
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2013 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is een leger hulpverleners mee bezig geweest die geen enkel bewijs hebben gevonden voor de meldingen. Als je daar niet mee te overtuigen bent, dan houdt het wel een beetje op.
Ja, maar het is ook niet bewezen dat het niet zo is
pi_134605140
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar, er zijn verschillende adviezen...
Zie die krantenberichten in deze topic...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 december 2013 @ 14:04:22 #176
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134605144
quote:
En daar ligt ook het hele probleem hier en ook bij vele instanties
Want vaak als je dat aanhaalt dan wordt je als man gelijk de grond in geboord.

Want veel dames werken alleen op hun gevoel en zijn vaak sneller geėmotioneerd
en zien de kinderen vaak oook al onschuld en weerloze slachtoffers , maar dat vaak als het te laat is .. want vaak worden door de moeders de kinderen wel opgezet tegen hun vaders als het er aan toe komt, maar dan wordt er niet stil gestaan bij het feit dat het weerloze kinderen zijn .....
Nee eigenbelang gaat voor op vaak ..

Want zie ook maar hoe de wereld nu tegen mannen aan kijkt die op een kinderdagverblijf willen werken?

hoe veel je nu als man gewoon al moet bewijzen dat je geen foute bedoelingen heb bij die kinderen
Zelf als ik even bij een kinderdagverblijf naar binnen moet voor mijn werk wordt de deur op een kier gehouden ... maar een willekeurige dame daar staat de deur wagenwijd open ..

vreemd ?
Ja de maatschappij is doorgedraaid en de man is nu al jaren het zwakke geslacht en dat is bij de vrouw allang niet meer zo .. al willen ze het vaak wel zo doen voor komen .
maar nee, het wordt weer eens tijd dat de mannen op gaan staan en hun recht weer op gaan eisen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_134605163
quote:

[..]

;( Ik kan je reactie inmiddels wel dromen.
pi_134605172
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, er zijn verschillende adviezen...
Zie die krantenberichten in deze topic...
Is een advies een bewijsstuk tegenwoordig ja?
pi_134605174
quote:

[..]

Meer dan 10 hulpverleners en instanties… Echt.. Waar ben je dan mee bezig he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134605229
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk genoeg. Of gaan we op deze manier ook elke beschuldiging van Esther onderbouwen richting de moeder? Want dan komt de moeder er niet zo best af met haar geestelijke mishandeling, het gebruiken van haar kinderen in de vechtscheiding, het vals beschuldigen van haar e x en het inzetten van haar ouders om hem kapot te maken. Laten we alsjeblieft wel even uitgaan van het feit dat je iets niet gedaan hebt als het niet bewezen is en men geen aanwijzingen heeft gevonden, en stop de lange teentjes weer terug in het doosje.
Het zegt jou genoeg, maar mij zegt 'niet bewezen' niet zoveel, eigenlijk, want nogmaals: er staat dat het niet is bewezen, maar niet dat het nooit heeft plaatsgevonden. Kortom: dat zijn twee hele andere dingen.

Houd het bij de feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')