ik ben nog niet zwanger, maar we zijn wel uit de naam.quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh, en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk
Wel hoor, ik ben de kerstengel en ik ben hier om te vertellen dat je een kindje kunt verwachten. Niet de heiland der mensen helaas voor jou, dan had je nog wat goud kunnen vangen met zijn geboorte.quote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ik ben nog niet zwanger, maar we zijn wel uit de naam.
jongen: derylo
meisje: shaniqua
Misschien kun je vast een mooi gouden kettingje met de naam erop kopen, just in casequote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze het erom doet!quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest proesten bij elk post van suikergirl, ongelofelijk wat er voor 'n bagger erin staat
Niet snappen dat het een troll isquote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef euphoria19 het volgende:
Jij mag niks van je vriend of wel? Als je zoveel klachten over hem hebt, wat doe je dan nog bij hem?
Het verbaast mij voornamelijk dat ts een naam met zoveel lettergrepen weet te onthouden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef over_hedge het volgende:
De naam van je kat is meer een klacht waardig.
Heb ik echt wel door hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Niet snappen dat het een troll is
Vroeger moest je de persoon in kwestie nog zien om te bepalen of het Tokkie's waren.quote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
LOL, dat ga je toch niet vragen? Je haalt er gewoon 1, klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef suikergirl het volgende:
ik was van plan een kerstboom te halen, maar omdat mijn vriend het niet goed vind
Uitschotquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
ninja editquote:Op maandag 23 december 2013 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een Nordmann kerstboom houdt al zijn naalden vast, hoef je ook minder te stofzuigen
De naam van de kat was al een hint maar nu geloof ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Allemaal nep lief doen tegen mensen.quote:
Kerst is fantastischquote:Op maandag 23 december 2013 16:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Allemaal nep lief doen tegen mensen.
Geloof je in Jezus?quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Kerst is fantastisch![]()
Maar ik doe dan ook nooit nep lief, ik vind het gewoon oprecht leuk.
Eerst pics van jou!quote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kom eens door met die pics godverdomme ts
Dit voorspelt echt weinig goeds voor je aanstaande moederschap.
Ik heb en geen kat, en geen kerstboom waar ik foto's van zou kunnen maken, anders had ik dat al lang gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Eerst pics van jou!Hé even TS aanvallen maar zelf geen naakt pics posten. Schandalig.
Ik heb wel een soort van katholieke opgevoed (zij het met een atheïstische vader), al ben ik niet zo dogmatisch. Dus geloof je in Jezus kan ik niet zo makkelijk beantwoorden. Geloof ik op welke manier?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef suikergirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |