Minder dan 12,50 euro betalen voor je koffie, proletenquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef ABombali het volgende:
Meer dan 1 euro betalen voor koffie![]()
Uit de automaat is het maar 50 cent
Er is er 1 die in een kerk (tegenwoordig boekenwinkel) zit, de rest zit in normale panden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef Fatality het volgende:
Elke stad heeft toch wel een goede koffietent gerund door liefhebbers? Daar hoef je toch niet voor naar een keten?
Echte koffieliefhebbers kijken naar de bonen, de apparatuur en de kennis van het personeel in een koffietent. Niet naar de naam van een keten.
p.s. Afbeeldingen op website zien er wel fraai uit trouwens. zit het in een kerk?
Je hoeft geen smaak te nemen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik neem meestal gewoon verse koffie van thuis mee naar mijn werk. Daarnaast heb ik op mijn werk ook een koffiezetapparaatje staan. Ik wil de koffie gewoon zwart, koffie met al die rare, vieze smaakjes zoals bij de Starbucks is niet aan mij besteed.
Dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de soort koffie die je bestelt he.quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben bereid om dit een terechte klacht te vinden aangezien ik hoge eisen stel aan mijn koffie.
Hoe is de smaak/structuur/geur verhouding?
Volgens mij hebben ze daar precies dezelfde meuk als bij die Coffeelover-vestigingen. Behalve dan misschien die pompoenkoffie, ik kan me niet voorstellen dat die ergens anders verkrijgbaar is.quote:
Jaaa pompoenlattequote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar precies dezelfde meuk als bij die Coffeelover-vestigingen. Behalve dan misschien die pompoenkoffie, ik kan me niet voorstellen dat die ergens anders verkrijgbaar is.
Dat lijkt me dus zo ontzettend goorquote:
Touché. Wat raad je aan?quote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de soort koffie die je bestelt he.
Persoonlijk ging ik altijd voor een latte machiato, maar tegenwoordig vind ik die smerig. Ik ga voor caramel machiato.quote:
Lekker, lekker. En een witte chocolade cappuccino?quote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Persoonlijk ging ik altijd voor een latte machiato, maar tegenwoordig vind ik die smerig. Ik ga voor caramel machiato.
Een keer gehad, en niet mijn ding. Maar ja ik eet dan ook 85% pure cacao.quote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker, lekker. En een witte chocolade cappuccino?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |