quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Dat werkt bij ons sowieso op maandag en dinsdag niet, te strakke planning. Ik heb op maandag zelfs maar 20 minuten voor ik weer op de fiets moet zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Huis uit zettenquote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt danquote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Plannen voor 2e kerstdag lijken gemaakt te zijn. Met m'n vader door amersfoort/utrecht rijden om eens wat buurten te verkennen
quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt dan
Ik heb het kind nog niet gezien, maar vermoed dat het een halfbloedje is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |