Haha dit zei iemand gisteren nog tegen mijquote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef eend112 het volgende:
'' je hoort nog wel van me''
klinkt echt moeilijk arrogant
net zoals '' ik kijk wel''
dan mogen ze van mij meteen de pleuris genieten
dat zeg je toch nietquote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Haha dit zei iemand gisteren nog tegen mijOm vervolgens erachteraan te vertellen, je hoort nog wel van me.
Ik zeg ook vaak "laat ik je nog even weten", maar dan doe ik dat ook daadwerkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 11:02 schreef Banaan_ het volgende:
"Ik laat je het weten." en "Je hoort nog wel van me."
Volgens mij betekent dit gewoon: "Nee."
Ja ik vind het ook wel vervelendquote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef Internepper het volgende:
Echt vervelend als je geen echte vrienden hebt. Heb medelijden met je ts
Ja dat zou ik stukken beleefder vinden.quote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef hoink581 het volgende:
Zou je liever hebben dat ze keihard "Nee" zeggen dan?
dan weet je tenminste waar je aan toe bent en is een stuk eerlijker.quote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef hoink581 het volgende:
Zou je liever hebben dat ze keihard "Nee" zeggen dan?
quote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maak je afspraken SMART, dan kunnen ze er niet meer onderuit en je weet meteen waar je aan toe bent.
Ik laat het je nog wel weten.quote:
Niet specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik laat het je nog wel weten.
In dat geval hoor je nog van me.quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden genoeg.
Wat zeg jij dan?quote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef eend112 het volgende:
'' je hoort nog wel van me''
klinkt echt moeilijk arrogant
net zoals '' ik kijk wel''
dan mogen ze van mij meteen de pleuris genieten
haha ligt wel aan de vraagquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat zeg jij dan?
Ik zeg altijd ''ik kijk wel''
Ja oke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
haha ligt wel aan de vraag
maar als ik bijvoorbeeld vraag '' kom je vanavond ook naar de kroeg''
en iemand reageert dan met '' ik kijk wel''
heb ik zoiets van laat maar zitten![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
We zitten hier ook niet op jou te wachten.
"Je hoort nog wel van me. Ik kijk wel. Je hoort nog wel van me."quote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Haha dit zei iemand gisteren nog tegen mijOm vervolgens erachteraan te vertellen, je hoort nog wel van me.
Kom net uit de douchequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef HalveZware het volgende:
HAHA TS VIEZE STINKERT GA DOUCHEN MAN !
Godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maak je afspraken SMART, dan kunnen ze er niet meer onderuit en je weet meteen waar je aan toe bent.
Jij ook net je jaarlijkse douche gehad? Altijd feestquote:
Misschien moeten we even levelen in een bila?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:40 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Godverdommedenk ik eindelijk vakantie te hebben.
Netjesquote:Op maandag 23 december 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
Ik zeg dat ook vaak, want dan weet ik het antwoord nog niet en moet ik het eerst nog navragen.
Maar dan laat ik het uiteindelijk wel weten.
ha je ben er weerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |