Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 10:37 schreef miss_sly het volgende:
Doe je wit met bleek? Hoeveel dan? Ik ben altijd bang met bleek dat de gaten er in vallen
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Met speciaal bleekpoeder voor de was. Ik ben het tnt nog nergens anders tegengekomen dan bij de biowinkel. Het is van Ecover, denk ik.
mijne ook..quote:Op maandag 23 december 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens naar kijken dan, want mijn witte was kan wel een opkikker gebruiken
ik kan me voorstellen dat je hart op zo'n moment een slagje mistquote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ik vond de filmpjes geweldig!quote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn er weer!
ik mis de eekhoorntjes nu al
Och Bar, dat lijkt me heel logisch!quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen,een moeder met haar zoon een jaar of 10 blond haar met slag erin.blauwe ogen.
Thijs kom je jongen,anders komen we nog telaat...
dat was best "eng" keek de andere kant maar op.
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
Wb lady,en en is het gelukt de kerstmarkt;)
ligt echt aan deze mnd hoor,het samen zijn enzo. Dan komt het net wat heftiger aan. Ik ga zo knuffelen met mijn andere knul
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
na lang zoeken vonden we een hema. hoe leven die inlanders daar in vredesnaam
ik was op zoek naar ijzergaren en naalden. bij de hema dus gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef lily het volgende:
Wij zijn afgelopen vrijdag naar de kerstmarkt in de grotten geweest. Ik was er nog nooit geweest en de kinderen wilde graag. Wij zijn in de gemeentegrot geweest (niet de fluweelgrot).
[..]
Het is inderdaad een wat typisch stadje maar Maastricht ligt 14 km verder en ze hebben supermarkten dus leven lijkt me niet zo moeilijk.
ik hoef persoonlijk in ieder geval geen HEMA of Zeeman dicht in mijn buurt te hebben om te leven
Zeeman was er vroeger welquote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja we zijn in de fluweelengrot geweest in valkenburg. op zich best wel leuk om eens te doen, maar ergens halverwege kreeg ik het zo benauwd dat ik er het liefst zo snel mogelijk uitwilde. ik had echt het gevoel dat er iemand op mijn borst zat.
schijnt te komen door de luchtvochtigheid
ik kon ook echt voelen toen we dichter bij uitgang kwamen dat ik meer lucht kreeg.
potverdorie, ik had nog wel in de zomer terug willen gaan om die grotten eens goed te bekijken omdat er nu teveel zooi voor stond
iemand een idee hoe dat zou moeten lukken zonder zuurstofmasker?
en wat een typische stad is valkenburg. ze hebben er niet eens fatsoenlijke winkels. je kan overal op terrasjes zitten eten en drinken, je breekt je nek over allerhande souvenirwinkeltjes, maar als je iets simpels als een action/zeeman of wibra zoekt, hebben ze die niet eens.
na lang zoeken vonden we een hema. hoe leven die inlanders daar in vredesnaam
nee, dat lijkt me niet...quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag aankondigingsborden van kerstfeest van de scouting staan. was dat het feest waar jij heen bent geweest?
ik vond de grotten ook best leuk, maar er stond zoveel van die commerciële kerstmeuk in. dat viel erg tegen. ik weet niet wat ik had verwacht, maar dat in elk geval niet. de spullen die in die grot stonden, kon je buiten de grot ook kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van valkenburgen van de grotten daar enzo
haha, ja klopt, Maar niet in Valkenburg en er zijn tientallen scoutingverenigingen in Limburg.quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, omdat jij het er over had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |