Versterkt dat elkaar dan?quote:Op maandag 23 december 2013 03:00 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
ah zonde van de 11 codeïne para's dan.
drankquote:
ben ik vergeten, als ik eerlijk ben. maar laat ik gewoon niet eerlijk zijn dus. ja, versterkt elkaar... ;pquote:
prima anders hoor. Voel sinds tijden niks meer. niks mis mee.quote:Op maandag 23 december 2013 03:02 schreef Jhali het volgende:
Laten we even niet meer over drinken praten jongens oké
howcome niet?quote:Op maandag 23 december 2013 03:02 schreef Jhali het volgende:
Laten we even niet meer over drinken praten jongens oké
Ah schatquote:
jij was wegquote:Op maandag 23 december 2013 03:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jammer dat die zang er tussen zit.
quote:But I'm sorry Mama for Cleaning Out My Closet, at the time I was angry, rightfully, maybe so
Never meant that far to take it though, cause now I know it's not your fault
Ik kan niet slapen. Dus zette Eminem op, iets wat ik vroeger sowieso veel luisterde.quote:
-quote:
opeens komen emoties die ik laatste maand heb opgekroptquote:
over?quote:Op maandag 23 december 2013 03:08 schreef Jhali het volgende:
ik heb zin om diepe gesprekken te voeren met jullie nu
das leben ist kutquote:
gewoon. even die paar uur dronken zijn. lekker genieten van muziek en nergens aan denken.quote:
Ja snap ik moet er ff uit ouwe reusquote:Op maandag 23 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
opeens komen emoties die ik laatste maand heb opgekropt
'bitter-sweet'...quote:Op maandag 23 december 2013 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon. even die paar uur dronken zijn. lekker genieten van muziek en nergens aan denken.
Niks mis mee, zoals ika la zei
nopquote:
Dat valt in praktijk vaak mee.quote:Op maandag 23 december 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
ik moet plassen maar wil de trap niet af, serieus bang dat ik er af pleur
damnquote:Op maandag 23 december 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
ik moet plassen maar wil de trap niet af, serieus bang dat ik er af pleur
ben jij nuchtero f nietquote:Op maandag 23 december 2013 03:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevaarlijk trucje. Een literfles zit zo vol.
Ja. Was niet trots op mijzelf donderdag, was eigenlijk ergens wel blij dat mijn plannen gister niet doorgingen en niet kon drinken.quote:
suc6 met slapen...quote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef Jhali het volgende:
oke ik moet wel echt even gaan liggen, denk dat ik wel in slaap val
ik spreek jullie
The famous grouse ofzoquote:
trusten LRquote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goedkope shit. Whisky cola waardig inderdaad.
Maar ik ga er eens vandoor.
gnight...quote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goedkope shit. Whisky cola waardig inderdaad.
Maar ik ga er eens vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |