abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 18:19:24 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_135154337
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
Als je die teksten van De Mol zo leest over dat zogenaamde "huggen", dan krijg ik niet de indruk dat er in de uitzending eens uitgebreid op ingezoomd gaat worden. Blijkbaar mag het niet meer dan een hug zijn, om wat voor reden dan ook. Bij Jinek beweerde hij zelfs dat ze hun kleren nog aan hadden. Dat klopt toch niet? Of stonden ze met hun kleren onder de douche?
In aanvang wel, maar op een gegeven moment niet meer.
Check het Filmpjestopique,
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 18:25:28 #102
388664 crew  Dotteke
pi_135154584
Eerste-heftige-zoenpartij-in-Utopia-vastgelegd

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pia-vastgelegd.dhtml
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_135154730
Ik hoop wel dat De Mol nu even een maandje of zo niet overal op tv te zien zal zijn. Het was wel een beetje overkill.
pi_135154842
Het ene naar het andere tv-programma bericht nog ff snel over Utopia, voordat het begint. Bij Shownieuws(of weet ik veel hoe dat tegenwoordig heet) belde John de Mol nog ff. Niks bijzonders. Dat wel.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:35:03 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135154956
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef beequeen het volgende:
Sjon aan de telefoon. Hij is niet gespannen voor de uitzendingen. Hij heeft de uitzending van woensdag al bekeken en dat ziet er geweldig uit.
Hij is alleen benieuwd naar de kijkcijfers morgenochtend, met name het marktaandeel.

Weer over het huggen, stelde niks voor. Ze zochten troost bij elkaar.

Sjon zegt dat er een badkuip lag met gaten, die hebben ze omgetoverd tot hottub.
Ik heb geen gat gezien, behalve de stop.
Op Radio 1 hoorde ik hem toch echt zeggen dat ze hem ergens verstopt hadden:

  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2014 @ 18:37:40 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135155050
Op sbs net deed Sjon of die kuip er toevallig ergens lag
pi_135155136
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef SunChaser het volgende:
Op sbs net deed Sjon of die kuip er toevallig ergens lag
Die hadden ze even over het hoofd gezien toen ze die oude oud gemaakte nieuwe loods bouwden.
  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2014 @ 18:59:57 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:40:04 #109
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135178982
Utopia trekt 1,5 miljoen kijkers


AMSTERDAM -
Ruim 1,5 miljoen mensen zagen maandagavond de eerste aflevering van Utopia, het nieuwste megaproject van John de Mol. Daarmee staat Utopia op nummer 7 in de kijkcijfer top 25.




Met alleen de kleren die ze aan hebben, zitten de kandidaten sinds eind december op een kaal afgesloten terrein, in Laren, waar 103 camera's hen een jaar lang 24 uur per dag zullen volgen terwijl ze een nieuw bestaan opbouwen.

De Mol maakte in 1999 internationaal naam met Big Brother. Ruim 4500 mensen wilden meedoen aan zijn nieuwe programma, dat elke werkdag tussen 19.30 en 20.00 uur te zien zijn. De uitzending van maandag duurde bij uitzondering een uur.

DWDD

Met een nipte voorsprong heeft De Wereld Draait Door (DWDD) maandag meer kijkers getrokken. Naar DWDD keken 1,6 miljoen mensen, zo bleek dinsdag uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

Samen met RTL Boulevard, dat maandag goed was voor 1,1 miljoen kijkers tussen 18.30 en 19.30 uur, strijden de twee programma's om de gunst van de televisiekijker tussen 18.30 uur en 20.00 uur. DWDD is verplaatst van Nederland 3 naar Nederland 1 en begint bovendien al om 19.00 uur. Dat was voorheen om 19.30 uur.

De drie programma's vielen overigens allemaal buiten de top-5 van de dag, die werd gevormd door achtereenvolgens het Journaal om 20.00 uur, Spoorloos, Radar, Dokter Deen en Goede Tijden, Slechte Tijden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:30:46 #110
356822 Speedball
14.gif in je peopert
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 januari 2014 @ 11:06:13 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_135181771
Het nieuwe realityprogramma van John de Mol, hield de gemoederen op Twitter gisteravond bezig. De reacties waren - op zijn zachtst gezegd - wisselend.

Cabaretier Jochem Myjer kan er de lol wel van inzien. 'Nu al met stip de leukste dierentuin van Nederland!' Ook presentator Manuel Venderbosch is onder de indruk: 'Er zit snelheid in, spanning, emotie en goeie types. Wie heeft die gecast?! (...) Way to go!'

Vooral de basisbehoeften van de verschillende deelnemers - wodka, nagellak - kon op de nodige scepsis rekenen. 'Natuurlijk. Wodka is een basisbehoefte! Als ontsmettingsmiddel ja,' merkt Humberto Tan op. Kop van Jut is kandidaat Rienk, een dakloze die het liefst blootsvoets door het leven gaat. Filosoof, dominee, betweter, drammer: het zijn nog de meest gematigde kwalificaties voor de meest betwiste deelnemer van Utopia.

Toch zijn er ook positieve geluiden. 'Ja ik denk dat ik dit een heerlijk programma ga vinden,' zegt soapacteur Ferry Doedens. Rob Kamphues is iets gematigder positief met de kwalificatie 'wel geinig'.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135183168
quote:
:D Nou John de Mol. Hoe ga jij je hier uit lullen toen je bij Evan Jinek laatst zei dat het geen acteurs/reality "mensen" waren maar echte doorsnee mensen uit de samenleving. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 11:54:37 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 januari 2014 @ 12:56:26 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_135185161
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:D Nou John de Mol. Hoe ga jij je hier uit lullen toen je bij Evan Jinek laatst zei dat het geen acteurs/reality "mensen" waren maar echte doorsnee mensen uit de samenleving. :W
Ben bang dat ie dit niet leest.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 19:20:58 #114
137949 Disana
pi_135201003
Volgens John de Mol op SBS gebeuren er grappige dingen. Fotografen in de boom, helicopters, drones boven de schuur.
pi_135205680
In Show Vandaag werden de volgende cijfers genoemd:

110.000 keer is de app gedownload
650.000 unieke bezoekers voor de site, 12 miljoen pageviews
pi_135208533
Ik kwam net op Twitter deze grafiek tegen die een vergelijking geeft tussen de 'online-belangstelling' voor Utopia van gister en vandaag.



Geen idee hoe ze dat meten trouwens. Mag hopen dat de kijkcijfers niet eenzelfde trend laten zien.
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:05:58 #118
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_135217596
'Het kijkcijfer van de eerste aflevering van Utopia overtreft onze stoutste verwachtingen', zegt Remko van Westerloo, directeur televisie bij SBS6. Hij noemt het geweldig dat het nieuwe realityprogramma van SBS6 gisteravond uit de startblokken ging met met ruim 1,5 miljoen kijkers.


'We hadden de laatste dagen wel door dat het programma erg begon te leven, maar het is geweldig dat dit ook vertaalt in mooie kijkcijfers, reageert de tv-directeur. 'Het is een mooie beloning voor iedereen die bij dit ambiteuze project betrokken is en er de afgelopen maanden keihard aan heeft gewerkt.'

SBS6 maakte vandaag bekend dat Utopia ook online een succes is met meer dan 650.000 bezoekers voor de website die gezamenlijk 13 miljoen pageviews realiseerden. De Utopia-app is de afgelopen dagen 110.000 maal gedownload.


http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-verwachtingen.dhtml
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:37:04 #119
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_135218517
'Dit moet toch nep zijn?'
De kritiek is op Twitter niet veel anders. "John de Mol aan de slaappillen. Waarom? Hij kan toch ook gewoon de live stream van Utopia kijken?", aldus tonprater Rob Scheepers uit Sterksel. De jonge Gijsjan Tak uit Oud-Gastel verwoordt dat dusdanig: "Utopia gaat echt helemaal nergens over, wat een poepprogramma."

Geert Oosterwijk, Bredanaar in Amsterdam, zet op het sociale medium andere vraagtekens bij het programma. "Ik zie een volwassen man compleet uit zijn dak gaan omdat een houten kistje dicht kan. Dit moet toch nep zijn?"

Pepijn Nagtzaam uit Tilburg wilde 'de TV aanzetten om Utopia eens te proberen en te kijken wat 't nou was'. Dat lukte niet. "De batterijen van de afstandsbediening zijn op. Dit moet een teken zijn", vervolgde hij zijn tweet.

Bredanaar Ruud Benard, bekend van de eerste Big Brother, was eerder al duidelijk over het concept. "Ik ben een beetje bang dat dit programma om verkeerde redenen wordt gemaakt. Om de poen vooral", zei Ruud tegen Omroep Brabant.

http://www.omroepbrabant.(...)+niet+in+Utopia.aspx
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:08:46 #120
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_135221448
’Big Brother en Utopia ONVERGELIJKBAAR’

Producent John de Mol vindt dat Big Brother en Utopia eigenlijk onvergelijkbaar zijn: „Het is slechts hetzelfde genre. Bij Big Brother moesten ze spellen doen, was de koelkast goed gevuld en waren de inwoners elkaars tegenstanders. Nu zijn ze médestanders; ze moeten sámen een samenleving bouwen.;
De bedenker van het spraakmakende tv-concept zegt dat de verhoudingen tussen de vijftien bewoners daardoor heel anders zijn. „De eerste weken is de hoofdrol voor de doeners, de makers. Dat zie je ook duidelijk: de 53-jarige aannemer Paul nam meteen de leiding. Maar op een gegeven moment zijn de wc’s gebouwd en is er elektriciteit. Dan zullen anderen het roer overnemen. Je voelt de jongere bewoners nu al morren.”
John de Mol is een beetje grieperig, maar hij wijst zonder aarzelen de vier hoofdrolspelers van dit moment aan: Hakim, Aike, Paul en Billy. „Zij hebben de taken verdeeld en nemen de initiatieven. Maar hun rol wordt een andere als er geld verdiend gaat worden. Dan komen ook de vragen aan de orde over wat voor soort samenleving het uiteindelijk wordt. Nu is het nog een collectief en worden alle inkomsten en uitgaven verdeeld. Als anderen het stokje overnemen en bijvoorbeeld één daarvan meer geld binnensleept dan de andere veertien bij elkaar, dan kun je je voorstellen dat zo iemand ook meer zeggingskracht wil over waaraan het besteed gaat worden. We hebben nog allerlei fases voor de boeg. Wat de criticasters ook zeggen, ik denk dat juist dát ervoor zorgt dat het niet saai wordt.”
En dan hebben we het nog niet over het wegstemmen van bewoners gehad. Een systeem dat over twee weken wordt geïntroduceerd: „De bewoners geven elkaar tijdens een bijeenkomst openlijk punten. Ze hebben er elk drie te vergeven. De drie bewoners met de meeste punten zijn genomineerd voor vertrek. Vervolgens komen er twee nieuwe potentiële bewoners in de loods. Zij blijven 48 uur waarna de groep besluit wie mag blijven. Die nieuwkomer zegt vervolgens wie van de drie genomineerden Utopia moet verlaten. Het zal een week zijn met veel herrie. Het is aan de Utopianen met wie ze het beloofde land willen bouwen.”

De eerste week in Utopia heeft al veel commotie gebracht. Er zijn zelfs mensen die beweren dat Billy en Andrea actrice zijn: „Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dat niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert gebeuren er dingen. Dat is nu ook zo.”
Hij heeft zelf Paul het meest gevolgd: „Dat is niet alleen een doener, maar een heel emotionele man, die het de hele tijd maar heeft over zijn vrouw en vier kinderen. Het gevolg is dat alle vrouwen uit Utopia hem willen troosten en een soort ’knuffelaannemer’ van hem maken. Ik geloof ook dat die zoen in de douche tussen hem en Billy een soort fysiek troostzoeken was, waaruit verder niks voortvloeit. Ik verwacht wel vrijpartijen, maar niet van hen. En ik kijk naar de zwerver op blote voeten, Rienk. Hij heeft een enorme fanschare onder jonge Nederlanders. Zijn uitspraken en pure, rechtlijnige levenshouding spreken aan.”
En John verbaast zich over Hakim: „Hij heeft zich zonder er al te veel voor te doen bovenin de hiërarchie geplaatst. Het is een van origine Marokkaanse oliebollenbakker met Maastrichtse tongval, die zei dat hij wel aan Utopia wilde meedoen omdat het een beschaafd concept is. Big Brother of De gouden kooi vond hij ordinair. Maar hij was van de week wel de eerste die zo begon de schelden tegen Vanessa, dat we de helft moesten wegpiepen. Je hoort het, ik zit zelf ook met verbazing te kijken.”

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2014 @ 10:46:46 #121
137949 Disana
pi_135224871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:08 schreef Poezewoes het volgende:
’Big Brother en Utopia ONVERGELIJKBAAR’

[..]
Telegraaf
Eindelijk komt er meer uit hem dan alleen maar lof. Hij heeft er dus toch goed over nagedacht.
pi_135225142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:08 schreef Poezewoes het volgende:
’Big Brother en Utopia ONVERGELIJKBAAR’

Producent John de Mol vindt dat Big Brother en Utopia eigenlijk onvergelijkbaar zijn: „Het is slechts hetzelfde genre. Bij Big Brother moesten ze spellen doen, was de koelkast goed gevuld en waren de inwoners elkaars tegenstanders. Nu zijn ze médestanders; ze moeten sámen een samenleving bouwen.;
De bedenker van het spraakmakende tv-concept zegt dat de verhoudingen tussen de vijftien bewoners daardoor heel anders zijn. „De eerste weken is de hoofdrol voor de doeners, de makers. Dat zie je ook duidelijk: de 53-jarige aannemer Paul nam meteen de leiding. Maar op een gegeven moment zijn de wc’s gebouwd en is er elektriciteit. Dan zullen anderen het roer overnemen. Je voelt de jongere bewoners nu al morren.”
John de Mol is een beetje grieperig, maar hij wijst zonder aarzelen de vier hoofdrolspelers van dit moment aan: Hakim, Aike, Paul en Billy. „Zij hebben de taken verdeeld en nemen de initiatieven. Maar hun rol wordt een andere als er geld verdiend gaat worden. Dan komen ook de vragen aan de orde over wat voor soort samenleving het uiteindelijk wordt. Nu is het nog een collectief en worden alle inkomsten en uitgaven verdeeld. Als anderen het stokje overnemen en bijvoorbeeld één daarvan meer geld binnensleept dan de andere veertien bij elkaar, dan kun je je voorstellen dat zo iemand ook meer zeggingskracht wil over waaraan het besteed gaat worden. We hebben nog allerlei fases voor de boeg. Wat de criticasters ook zeggen, ik denk dat juist dát ervoor zorgt dat het niet saai wordt.”
En dan hebben we het nog niet over het wegstemmen van bewoners gehad. Een systeem dat over twee weken wordt geïntroduceerd: „De bewoners geven elkaar tijdens een bijeenkomst openlijk punten. Ze hebben er elk drie te vergeven. De drie bewoners met de meeste punten zijn genomineerd voor vertrek. Vervolgens komen er twee nieuwe potentiële bewoners in de loods. Zij blijven 48 uur waarna de groep besluit wie mag blijven. Die nieuwkomer zegt vervolgens wie van de drie genomineerden Utopia moet verlaten. Het zal een week zijn met veel herrie. Het is aan de Utopianen met wie ze het beloofde land willen bouwen.”

De eerste week in Utopia heeft al veel commotie gebracht. Er zijn zelfs mensen die beweren dat Billy en Andrea actrice zijn: „Ik kan met mijn hand op mijn hart, met twee vingers in de lucht, op de gezondheid van mijn zoon zeggen dat dat niet zo is. Er is ook niks gescript. We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert gebeuren er dingen. Dat is nu ook zo.”
Hij heeft zelf Paul het meest gevolgd: „Dat is niet alleen een doener, maar een heel emotionele man, die het de hele tijd maar heeft over zijn vrouw en vier kinderen. Het gevolg is dat alle vrouwen uit Utopia hem willen troosten en een soort ’knuffelaannemer’ van hem maken. Ik geloof ook dat die zoen in de douche tussen hem en Billy een soort fysiek troostzoeken was, waaruit verder niks voortvloeit. Ik verwacht wel vrijpartijen, maar niet van hen. En ik kijk naar de zwerver op blote voeten, Rienk. Hij heeft een enorme fanschare onder jonge Nederlanders. Zijn uitspraken en pure, rechtlijnige levenshouding spreken aan.”
En John verbaast zich over Hakim: „Hij heeft zich zonder er al te veel voor te doen bovenin de hiërarchie geplaatst. Het is een van origine Marokkaanse oliebollenbakker met Maastrichtse tongval, die zei dat hij wel aan Utopia wilde meedoen omdat het een beschaafd concept is. Big Brother of De gouden kooi vond hij ordinair. Maar hij was van de week wel de eerste die zo begon de schelden tegen Vanessa, dat we de helft moesten wegpiepen. Je hoort het, ik zit zelf ook met verbazing te kijken.”

Telegraaf
Hij beweerde toch eerst dat het slechts een hug was :')
pi_135248233
BILD heeft ook al opgemerkt dat Utopia kennelijk een potentieel interessante show is, en brengt het erg groot:

http://www.bild.de/unterh(...)n-34112452.bild.html

quote:
DAS NEUE PSYCHO-SPIELCHEN VON BIG BROTHER-ERFINDER JOHN DE MOL
Kandidaten werden für
ein Jahr weggesperrt


Neue Psycho-Show von Big Brother-Erfinder John de Mol!
Ein Strom- und ein Wasseranschluss, zwei Kühe und ein paar Hühner – der Beginn einer perfekten Welt? Zumindest wenn es nach den Machern der neuen TV-Show „Utopia“ geht, die am Montag Premiere im niederländischen Fernsehen hatte.
15 Kandidaten werden ein Jahr lang 30 Kilometer entfernt von Amsterdam weggesperrt. Abgeschottet von der Außenwelt sollen sie ihre eigene Gesellschaftsordnung aufbauen.

In einem von Äckern umgebenen Hangar sollen die Teilnehmer ihr Miteinander mit ihren selbst aufgestellten Regeln organisieren und sich aus der eigenen landwirtschaftlichen Produktion versorgen. Dafür haben sie ein festgelegtes Jahresbudget zur Verfügung.

Natürlich werden sie rund um die Uhr gefilmt. Jeder Schritt, jede Bewegung, jedes Gespräch wird von den Kameras erfasst. Fernsehzuschauer können ihnen von Montag- bis Freitagabend für jeweils eine halbe Stunde dabei zuschauen. Online stehen die Bewohner „Utopias“ unter Dauerbeobachtung – rund um die Uhr können die Utopisten beobachtet werden.

Genau wie bei Big Brother können Kandidaten aus „Utopia“ gewählt werden. Kein Wunder, dass das Format der Reality-Show „Big Brother“ ähnelt. Sie stammt vom gleichen Macher, John de Mol. Dieser sagte in der niederländischen Zeitung De Volkskrant, dass die Show ein soziales Experiment sei.

Auch wenn die Gegner der Show kritisieren, dass de Mol gar nicht an einer perfekten Welt, sondern lediglich an Chaos und Streit interessiert sei – die Einschaltquoten geben dem TV-Macher Recht. Die erste Show erzielte eine Einschaltquote von 25 Prozent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 20:44:47 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:54:46 #125
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_135249130
quote:
Die vertaling doet het niet helemaal.

Onder het originele artikel zitten wat zeikduitsers over 'dat ze dan meteen levenslang hadden kunnen geven'. Was Das Dorf ook niet zo'n lang project in Duitsland?
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:08:01 #126
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_135253125
Heb wel het idee dat Utopia het in het buitenland beter gaat doen dan in Nederland.
Heeft misschien dan ook wel te maken met de locatie
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_135254094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Die vertaling doet het niet helemaal.

Onder het originele artikel zitten wat zeikduitsers over 'dat ze dan meteen levenslang hadden kunnen geven'. Was Das Dorf ook niet zo'n lang project in Duitsland?
Ja, dat duurde ook een jaar, ook met kippen etc en een samenleving bouwen volgens mij
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 22:51:38 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135255629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Heb wel het idee dat Utopia het in het buitenland beter gaat doen dan in Nederland.
Heeft misschien dan ook wel te maken met de locatie
Hoezo beter, doet t hartstikke goed in Nl
pi_135256872
Wat me opvalt is dat er veel in de telegraaf, ad en radio over utopia wordt gesproken...meer dan over de monsterhit BZV..is dit zeg maar een deal tussen JDM en die kranten dat ze 'exclusief' nieuws krijgen?
  Redactie Frontpage woensdag 8 januari 2014 @ 23:17:35 #130
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135257137
Bzv is al jaren een hit dit is nieuw
pi_135264320
quote:
John de Mol zweert op zoon: Utopia is écht
Televisieproducent John de Mol kan met zijn hand op het hart en met twee vingers in de lucht op de gezondheid van zijn zoon zweren dat Utopia niet wordt bewoond door acteurs.
Hiermee reageert hij op insinuaties dat massagetherapeut Andrea en de levenskunstenaar Billy actrices zouden zijn. "Er is ook niets gescript", vervolgt De Mol in De Telegraaf (betaalmuur). "We hebben het al eerder gezien bij reality: als je een groep mensen isoleert gebeuren er dingen, dat is nu ook zo."

Toch is het niet de eerste keer dat we Billy op de televisie zien. In het NET5-programma 'Achter gesloten deuren' deed ze al haar opwachting als een Poolse hoer. In de eerste week van Utopia kreeg ze het al voor elkaar om haar tong achter in de keel van aannemer Paul te parkeren. "Een heel emotionele man, die het de hele tijd maar heeft over zijn vrouw en vier kinderen. Het gevolg is dat alle vrouwen uit Utopia hem willen troosten en een soort 'knuffelaannemer' van hem maken. Ik geloof ook dat die zoen in de douche tussen hem en Billy een soort fysiek troostzoeken was, waaruit verder niks voortvloeit. Ik verwacht wel vrijpartijen, maar niet van hen."
pi_135276815
quote:
SBS-baas Remko noemt Utopia-cijfers ‘historisch’
Geplaatst op Thu 09 Jan 2014 om 12:55

Remko van Westerloo, tv-baas bij SBS, is ongekend blij met de hoge kijkcijfers van zijn nieuwe vooravondshow Utopia. Dat vertelt hij in het AD. Van Westerloo kan in de ochtendkrant alleen reageren op de kijkcijfers van maandag (1,5 miljoen) en dinsdag (1,3 miljoen). “Sinds dinsdag duren de afleveringen een halfuur en is er dus minder tijd om massa op te bouwen. In die zin hebben we het nóg beter gedaan dan maandag. Ik kan hier niet jubelend genoeg over zijn“, zo vertelt hij.

Het zijn megacijfers voor SBS 6, dat de miljoengrens niet vaak weet te passeren. “Een historisch moment. Dit is in de vooravond van SBS nog nooit gebeurd. Prettig te zien dat het kwartje eindelijk lijkt te vallen.”

Na het interview dat Van Westerloo gaf werden de kijkcijfers van woensdag bekend: 1,4 miljoen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 januari 2014 @ 16:44:32 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_135278874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef ZaZoe het volgende:
Heb wel het idee dat Utopia het in het buitenland beter gaat doen dan in Nederland.
Heeft misschien dan ook wel te maken met de locatie
In Groenland warschijnlijk minder top-less idd

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:55:11 #134
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 10:59:58 #136
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2014 @ 11:00:05 #137
137949 Disana
pi_135308861
John de Mol en Gineke in Koffietijd

John heeft de People's Choice Award gewonnen. Maar hij is alweer bezig met de lange termijn; het moet goed blijven. Er is buitenlandse interesse, van 'zo'n landje of twaalf'. Het meest concreet is Duitsland. De kijkcijfersite lag na de eerste uitzending plat, dat viel niet mee voor John. Maar hij was intens gelukkig toen hij de cijfers hoorde.

Gineke is het huisgenootje van Peter. Zijn hondje Molly mist hem erg. Molly reageert niet op de stem van Peter op de streams. Het café heeft Peter veel gekost.

De inwoners zijn deels gekozen op de aanleg om geld te verdienen. Met stroom kunnen ze straks het internet op en dan begint het pas echt omdat de buitenwereld zich op Utopia zal storten.

Er is een favorieten-top 3:
Rienk
Paul
Ruud

Paul is volgens John de knuffelbeer en de leider. Ruud verbaast John, maar het kan door de badscene komen.

Kijkersvraag: waarom mocht er een kist mee. Lang antwoord, zegt John. Als ze over een kist hadden mogen nadenken, hadden ze nog sneller klaar geweest. Je moet je inwoners aan de kijker introduceren, de cameraploegen hielpen daarbij. Het halve uurtje overleg is ook mooi.

Kijkersvraag: waar moesten de inwoners aan voldoen. Je kijkt naar de skills van mensen. Ze moeten dingen weten, zoals van de wateraansluiting. Er is gekozen op vaardigheden. Er is niet op mogelijke romances geselecteerd. Het momentje van Billy heeft John verbaasd, maar hij blijft het huggen noemen. Hoe zal Utopia er over een jaar uitzien.
pi_135311264
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32

Rugter werd wel heel snel uit het programma gehaald, hier zijn verhaal.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_135311435
heeft meschien iemand filmpie van vanmorgen bij koffietijd
blablavla
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:45:13 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135312241
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef dralion13 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32

Rugter werd wel heel snel uit het programma gehaald, hier zijn verhaal.
Grappig stuk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135312310
gezien koffietijd alle landen staan in de rij om het progamma te kopen
blablavla
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 12:51:20 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135312479
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef dralion13 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32

Rugter werd wel heel snel uit het programma gehaald, hier zijn verhaal.
Is dit echt?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:01:23 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135312826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef SunChaser het volgende:

Is dit echt?
Meen je dit echt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135312853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Is dit echt?
Zie niet in waarom niet, komt van een betrouwbare site.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:03:01 #145
15600 BB-King
Long live the King!
pi_135312893
Hebben jullie dan een Rutger gezien in de openingsuitzending? :')
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:03:16 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135312901
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meen je dit echt?
Ik kijk Utopia sinds maandag dus ken 8 karakters niet, zou zomaar kunnen dat er stiekem iemand uit is
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:04:08 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135312926
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:03 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie dan een Rutger gezien in de openingsuitzending? :')
Ik heb sowieso maar een stuk of 8 mensen gezien
Ze hadden een week om te editten dus als ze na 4 dagen iemand erin hadden gestopt had ik t niet gemerkt
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:04:25 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135312928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:03 schreef SunChaser het volgende:

Ik kijk Utopia sinds maandag dus ken 8 karakters niet, zou zomaar kunnen dat er stiekem iemand uit is
Ja ... En deze zogenaamde kandidaat hebben ze fijntjes uit alle beelden van de eerste drie dagen gepoetst ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:06:40 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135312998
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja ... En deze zogenaamde kandidaat hebben ze fijntjes uit alle beelden van de eerste drie dagen gepoetst ...
Ze hebben 100 camerastandpunten, als er iemand op de achtergrond zou lopen maar niet genoemd zou worden was het me niet opgevallen

Het enige dat ik ongeloofwaardig vind aan dit stuk is het schenden van dat Talpa wurgcontract qua uit de school klappen

Ze hebben allemaal getekend. Zelfs ik moest een contract tekenen bij Bram :D
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:08:12 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135313044
Sorry hoor, Stefan. Ik had je echt wat slimmer ingeschat. Met streams vanaf dag een ... Zou het dan niet eerder opgemerkt zijn door de streamers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:10:10 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135313117
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:08 schreef Copycat het volgende:
Sorry hoor, Stefan. Ik had je echt wat slimmer ingeschat. Met streams vanaf dag een ... Zou het dan niet eerder opgemerkt zijn door de streamers.
Zoals ik zei, ik volg Utopia pas sinds maandag en alleen de tv
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:13:51 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135313266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:10 schreef SunChaser het volgende:

Zoals ik zei, ik volg Utopia pas sinds maandag en alleen de tv
En je kijkt verder ook niet in dit subforum?
Even snel ... Drie januari maakte je hier al een topic over Utopia. Dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:19:49 #153
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135313491
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je kijkt verder ook niet in dit subforum?
Even snel ... Drie januari maakte je hier al een topic over Utopia. Dus.
Ja maar nog steeds ken ik maar een paar personages
Hakim, Paul, EMile,Andrea , Peter (want Bunker) en Billy

De rest zie ik maar ken ik niet, er is een vrouw in een joggingbroek en een vrouw die kookt. Als daar 4 dagen een Rutger tussenzat die er in de tv uitzending of is uitgeknipt of op de achtergrond is gehouden dan had ik dat aannemelijk gevonden

Ze hebben 6 dagen gehad om uit 14440 uur materiaal te knippen (6x24x100 cameras)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:21:36 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135313557
Eerder zelfs: UTO / Dus je mag geen dieren slachten

En, als er iemand op dag drie eruit was gebonjourd, was dat hier op dit forum absoluut te lezen geweest en had jij dat ook meegekregen. Hoezeer je je nu ook van de domme houdt.

Maar ook voor jouw gemoedsrust: het is een fantasieverhaaltje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 januari 2014 @ 13:22:36 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135313598
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef Copycat het volgende:


Maar ook voor jouw gemoedsrust: het is een fantasieverhaaltje.
Dank je schat :*
pi_135314785
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef Copycat het volgende:

Maar ook voor jouw gemoedsrust: het is een fantasieverhaaltje.
Maar wel met een goede strekking. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135315285
Wat je goede strekking noemt. :|W Zo kan ik ook wel meer fantasie verhaaltjes opsommen die ook een goede strekking hadden. Google eens onder de naam Disney Films. *)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:09:09 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135315338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar wel met een goede strekking. ^O^
Inderdaad. Geeft wel mooi het Utopiaanse (non-)gehalte weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2014 @ 15:42:05 #159
137949 Disana
pi_135339239
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:15 schreef dralion13 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)ia/37091736-87d20b32

Rugter werd wel heel snel uit het programma gehaald, hier zijn verhaal.
quote:
'Toen snapte ik het: dit is geen Utopia. Dit is een camping. De bedoeling is niet om daadwerkelijk een samenleving op te zetten, maar om een beperkte tijd te overleven. Het is Expeditie Robinson zonder eiland.
pi_135367127
Een 7 pagina's tellende special in het Veronica magazine.

Staat niet heel veel bijzonders in, wel hebben ze het over de zolder die nogal bijzonder schijnt te zijn, is daar al iets van bekend?

Ook wel grappig dat de rondleider ja zei op de vraag of overal camera's hangen en dus ook op de wc, die werd gelijk teruggefloten door iemand anders die zei dat er (toen) nog geen WC was :D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_135378901
Eigenlijk is Expeditie Robinson meer survivalgericht dan Utopia. :')

Als John de Mol echt een back to basics show had willen maken dan had ie de deelnemers hun eigen huis moeten laten bouwen, ipv ze in een leegstaande loods met alles erop en eraan te laten wonen.
pi_135380527
Is dat verhaal van die Rutger satire, of zat 'ie echt in Utopia?

Edit: satire dus. Hij heeft wel een uitnodiging van Knevel en Brink gehad. :D

https://twitter.com/rcbregman/status/421627349046550528/photo/1

[ Bericht 47% gewijzigd door Mint_Clansell op 12-01-2014 00:31:38 ]
pi_135381825
streamlock lang nu
blablavla
pi_135438868
pi_135516887
Met een linkje naar Fok!

Algemeen Dagblad:
Warme douche en wasmachine in Utopia klinkklare onzin
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_135520357
quote:
Er is veel interesse uit het buitenland voor het nieuwe tv-format. Talpa is 'zeer serieus' in gesprek in Amerika. 'Er is een network die meer dan alle andere networks heel erg zijn best doet het programma binnen te halen, omdat die het heel graag wil hebben', zegt De Mol. Ook Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland en nog wat kleinere landen tonen interesse. De Mol wil Utopia in Amerika graag aan de oostkust, omdat daar sprake is van seizoenen die het programma zo interessant maken
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rvangers-Lindy.dhtml
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:23 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135521058
quote:
Let the big bucks roll.....
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:46:45 #171
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_135529296
Hoewel Lindy geen spijt heeft van haar beslissing om te vertrekken uit Utopia, baalt Lindy er toch wel van dat ze haar thuissituatie niet heeft kunnen loslaten.

Videobeelden:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Lindy_spreekt__.html
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 20:08:53 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135534390
quote:
Leuk om te weten wat zo'n blad zijn lezers meegeeft over Utopia. Niet zo'n sterk artikel. Klok en klepel. En "aannemer Jan" (later staat er wèl Paul) is erg slordig. Maar mensen die Utopia niet kennen en geïnformeerd willen worden binnen 5 minuten (de doelgroep dus van het stukje) zal het niet storen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2014 @ 22:28:38 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135542287
Lyndy nu bij RTL late night
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2014 @ 22:45:42 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135543135
Jeetje wat n kutvragen van Humberto, niks over geruchten, roddels, Andrea etc
Alleen maar vragen die John de mol verantwoord zijn
pi_135548545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:52 schreef PC eend het volgende:
Er is veel interesse uit het buitenland voor het nieuwe tv-format. Talpa is 'zeer serieus' in gesprek in Amerika. 'Er is een network die meer dan alle andere networks heel erg zijn best doet het programma binnen te halen, omdat die het heel graag wil hebben', zegt De Mol. Ook Duitsland, Frankrijk, Spanje, Engeland en nog wat kleinere landen tonen interesse. De Mol wil Utopia in Amerika graag aan de oostkust, omdat daar sprake is van seizoenen die het programma zo interessant maken
Ik geloof hier echt helemaal niets van.

15 grijze mensen die in een grijze omgeving zeuren over boterhammen, er is geen concept, er is geen hype, er is helemaal niets.
Het wordt wel geprobeerd en iedereen besteedt er aandacht aan, waarschijnlijk omdat dat al van tevoren gepland was en er een bepaalde verwachting was, maar het is niets en zal niets worden.

Wat is het TV-format dat men in Amerika zou moeten kopen? Stop 15 snel geagiteerde mensen een jaar in een loods, geef ze een beperkt budget, laat ze zelf hun meubels knutselen en de kippen voeren?

Het hele programma hangt of staat met de selectie van de kandidaten, en dan maakt het niet uit of ze in een loods zitten, in een huis of op een camping. Maar een screening van duizenden leverde dit magere resultaat op, de uitverkorenen zijn gewoon op geen enkele wijze intrigerend, het kan niemand schelen hoe het met hen gaat, wat hen bezighoudt, wat ze belangrijk vinden, en hoe ze denken over om het even wat.

Er zullen gerust mensen uit het buitenland zijn komen kijken uit nieuwsgierigheid, maar niet meer dan dat. Veel interesse voor het format, ja want dit kon gewoon niemand bedenken, zo briljant, heel Nederland is in rep en roer. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 16-01-2014 02:07:04 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 02:02:53 #176
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135548562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Jeetje wat n kutvragen van Humberto, niks over geruchten, roddels, Andrea etc
Alleen maar vragen die John de mol verantwoord zijn
Hij is ook geen interviewer maar een vragensteller, vind ik dan, hou niet zo van Humberto, schreeuwneger
pi_135549017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 02:00 schreef Za het volgende:

[..]

Ik geloof hier echt helemaal niets van.

15 grijze mensen die in een grijze omgeving zeuren over boterhammen, er is geen concept, er is geen hype, er is helemaal niets.
Het wordt wel geprobeerd en iedereen besteedt er aandacht aan, waarschijnlijk omdat dat al van tevoren gepland was en er een bepaalde verwachting was, maar het is niets en zal niets worden.

Wat is het TV-format dat men in Amerika zou moeten kopen? Stop 15 snel geagiteerde mensen een jaar in een loods, geef ze een beperkt budget, laat ze zelf hun meubels knutselen en de kippen voeren?

Het hele programma hangt of staat met de selectie van de kandidaten, en dan maakt het niet uit of ze in een loods zitten, in een huis of op een camping. Maar een screening van duizenden leverde dit magere resultaat op, de uitverkorenen zijn gewoon op geen enkele wijze intrigerend, het kan niemand schelen hoe het met hen gaat, wat hen bezighoudt, wat ze belangrijk vinden, en hoe ze denken over om het even wat.
En er is toch wel weer behoorlijk gehyped, John zelf voorop dat helpt natuurlijk ook.
Wat je allemaal opnoemt geldt ook voor BB wat ook een groot succes werd.

quote:
Er zullen gerust mensen uit het buitenland zijn komen kijken uit nieuwsgierigheid, maar niet meer dan dat. Veel interesse voor het format, ja want dit kon gewoon niemand bedenken, zo briljant, heel Nederland is in rep en roer. :{w
Ik denk wel dat de belangstelling groot zal zijn, JdM heeft een naam en ze willen er als de kippen bijzijn om een graantje te kunnen mee pikken voor als hij zijn volgende kunstje weer flikt.
Er is zelfs een tribune voor ze gebouwd in de regie ruimte :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:41:54 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135551415
Zelfde kun je natuurlijk zeggen van The Voice. Zelfde concept als Idols, alleen nu met omdraaiende stoelen. Kleine twist, groot succes.
Ik denk ook wel dat de animo echt hoog is. Wellicht om het met wat tweaks op basis van de ervaring in deze 'pilot' op de eigen buis te brengen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage donderdag 16 januari 2014 @ 09:47:32 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135551538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 02:02 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Hij is ook geen interviewer maar een vragensteller, vind ik dan, hou niet zo van Humberto, schreeuwneger
Het zal ook geen toeval zijn dat ze wel bij Humerto zit en niet bij DWDD of K&VDB
  Redactie Frontpage donderdag 16 januari 2014 @ 09:49:40 #180
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135551586
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:41 schreef Copycat het volgende:
Zelfde kun je natuurlijk zeggen van The Voice. Zelfde concept als Idols, alleen nu met omdraaiende stoelen. Kleine twist, groot succes.

Wat we ook niet moeten vergeten dat dit soort langdurige (dus een dagelijkse over maanden) RLS's alleen in Nederland niet populair mee waren, BB doet t in vele landen nog steeds goed, Secret Story flopte alleen in Nederland.
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:50:05 #181
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135551591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het zal ook geen toeval zijn dat ze wel bij Humerto zit en niet bij DWDD of K&VDB
Want Matthijs is altijd zo kritisch..? Dat is ook meer een gezellige vragensteller, hij wilt de toon van het programma vaak te leuk en luchtig houden, en vraagt daarom slecht sporadisch door..
  Redactie Frontpage donderdag 16 januari 2014 @ 09:51:30 #182
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135551624
Wat De Mol nu goed doet is materiaal van een week verzamelen en daar een verhaal van maken. Actualiteit speelt geen rol meer, hij heeft nu zeven dagen footage verdeeld over 15 mensen en 100 camera's. Hij laat mensen expres meer zien dan anderen, Peter is onzichtbaar, Hakim en Paul zijn de leiders. Dat vind ik erg slim gedaan.
  Redactie Frontpage donderdag 16 januari 2014 @ 09:52:04 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135551636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Want Matthijs is altijd zo kritisch..? Dat is ook meer een gezellige vragensteller, hij wilt de toon van het programma vaak te leuk en luchtig houden, en vraagt daarom slecht sporadisch door..
Nee, maar daarom is er de sidekick die dingen vraagt die Mathijs niet durft
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:52:40 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135551646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:50 schreef Loserkid het volgende:

Want Matthijs is altijd zo kritisch..? Dat is ook meer een gezellige vragensteller, hij wilt de toon van het programma vaak te leuk en luchtig houden, en vraagt daarom slecht sporadisch door..
De schreeuwblanke.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:53:13 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135551664
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Wat we ook niet moeten vergeten dat dit soort langdurige (dus een dagelijkse over maanden) RLS's alleen in Nederland niet populair mee waren, BB doet t in vele landen nog steeds goed, Secret Story flopte alleen in Nederland.
Ook dat, inderdaad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage donderdag 16 januari 2014 @ 09:54:03 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135551682
En Nederland is soms een goede graadmeter maar niet altijd. Het door Talpa bedachte Dating in the Dark flopte alleen in Nederland, in de VS, Engeland en Australie werkte het wel
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:58:11 #187
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135551764
quote:
8s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

De schreeuwblanke.
Ik vind dat Humberto altijd zo'n schreeuwerige toon heeft, hoe hij kijkers toespreekt is zoals je vaak ziek hoe mensen gaan doen bij bejaarden..
Zoals in die reclame een paar jaar terug: MOOIE NIEUWE BRIL MEVROUW JANSEN!! of zoiets.
Het komt heel erg minachtend over.. vind ik..
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:59:08 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135551783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef Loserkid het volgende:

Ik vind dat Humberto altijd zo'n schreeuwerige toon heeft, hoe hij kijkers toespreekt is zoals je vaak ziek hoe mensen gaan doen bij bejaarden..
Zoals in die reclame een paar jaar terug: MOOIE NIEUWE BRIL MEVROUW JANSEN!! of zoiets.
Het komt heel erg minachtend over.. vind ik..
Okay ...
Gelukkig komt schreeuwneger niet minachtend over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:06:42 #189
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135551937
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay ...
Gelukkig komt schreeuwneger niet minachtend over.
Ach,Ik bedoel neger niet als scheldwoord, dat is pas een ouderwets concept.. het is gewoon ingeburgerd, en niet alleen bij witte mensen.. maar ik bereik niet dagelijks een miljoen mensen.
Die mensen moet je niet onderschatten, zeker niet op dat tijdstip..Spreek die dan ook aan met een toontje dat ze 'verdienen', ze zetten wel elke dag bewust hun tv aan om je programma te kijken.
Maar als mensen neger te kwetsend vinden, maak er maar schreeuwsurinamer van dan ;)
Wil er niemand mee kwetsen
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 10:12:07 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135552072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ach,Ik bedoel neger niet als scheldwoord, dat is pas een ouderwets concept.. het is gewoon ingeburgerd, en niet alleen bij witte mensen.. maar ik bereik niet dagelijks een miljoen mensen.
Die mensen moet je niet onderschatten, zeker niet op dat tijdstip..Spreek die dan ook aan met een toontje dat ze 'verdienen', ze zetten wel elke dag bewust hun tv aan om je programma te kijken.
Maar als mensen neger te kwetsend vinden, maak er maar schreeuwsurinamer van dan ;)
Wil er niemand mee kwetsen
Ik geloof je wel dat je het niet kwetsend bedoelt. Heb er ook geen enórme problemen mee, maar het is gewoon niet zo handig om er iemand afkomst of ras bij te betrekken als dat verder helemaal niet ter zake doet. :)

Wat Lindy überhaupt in zo'n late night show moet, misschien vroeg ook Humberto zèlf zich dat wel af.
Vanochtend zat ze in koffietijd. Da's beter geschikt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:12:37 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135552086
Ik snap simpelweg niet waarom je de huidskleur in je kwalificatie vermeldt. Beetje treurig, maar dat is mijn mening.

En weer on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:01 #192
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_135552268
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ik snap simpelweg niet waarom je de huidskleur in je kwalificatie vermeldt. Beetje treurig, maar dat is mijn mening.

En weer on topic.
Als je dat zo erg vind zou je een soort missionaris op dit forum moeten zijn, het gebeurt zo vaak op Fok, vaak als grapje (zoals nu ook), en ik begreep jullie wel, maar het is zo onzinnig, waarom zou je het niet mogen noemen?
Als het over Prem ging hadden mensen er vast minder moeite mee.. (ik wil niet zeggen dat jullie (jij en copycat) er dan minder moeite mee zouden hebben, dat weet ik niet en dat zullen jullie sowieso niet toegeven denk ik)
Maar ik zal voortaan beter opletten dat ik niet op teentjes trap, dat is echt (bijna) nooit me bedoeling.
Maar we worden wel echt een kutland waarin heel weinig tolerantie is.
Ik ben zelf geboren in een woonwagen, ben me leven lang gediscrimineerd, en dat gebeurt ook heel vaak hier op Fok, kamper wordt gewoon als scheldwoord gebruikt..
Ik maakte me er eerst nog wel eens druk om, maar nu niet meer, ik kan er nu wel om lachen en dat is een veel gezondere opvatting dat alles maar verbieden en als racistisch bestempelen..
Als je tegenwoordig wel blanke in dienst hebt, en geen 'gekleurde' mensen wordt je al als een racist bestempeld.. Of je het nou bewust doet of niet (het is een voorbeeld)
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:39 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135552281
Open er een topic over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135554844
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:51 schreef SunChaser het volgende:
Wat De Mol nu goed doet is materiaal van een week verzamelen en daar een verhaal van maken. Actualiteit speelt geen rol meer, hij heeft nu zeven dagen footage verdeeld over 15 mensen en 100 camera's. Hij laat mensen expres meer zien dan anderen, Peter is onzichtbaar, Hakim en Paul zijn de leiders. Dat vind ik erg slim gedaan.
^O^

Op tv een soap/serie, op internet actueel, in het (show)nieuws daarop inspelen. Das ook een beetje hoe de kaarten in de media tegenwoordig liggen.
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2014 @ 11:50:51 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_135554900
Zo probeert ome Sjon de kijkcijfers op peil te houden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)ien_er_op_los__.html
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:00:37 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135557136
Waarom vallen we als een blok voor de Utopianen?

(Algemeen Dagblad, 16-01-014 11:20)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:53 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_135557173
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef beequeen het volgende:
Zo probeert ome Sjon de kijkcijfers op peil te houden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)ien_er_op_los__.html
Waarom die ;( dan? Is dat verwerpelijk of zo?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2014 @ 13:07:24 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_135557328
quote:
5s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:01 schreef Gert het volgende:

Waarom die ;( dan? Is dat verwerpelijk of zo?
Ik hou niet van het opruiende karakter van het artikel. Alsof ze elkaar dagelijks verrot schelden of slaan.

Maar goed, het past wel weer bij het imago van de Televaag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_135572603
Leuk stukje sketch aan het einde van Man Bijt Hond vanavond over Utopia.
pi_135589248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef bdd8 het volgende:
Leuk stukje sketch aan het einde van Man Bijt Hond vanavond over Utopia.

:P

Was ook een item bij de Social Club:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')