quote:
waarom krijg je aboquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagenquote:
Gewoon zuipen tot we kruipen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
hij post hele tijd al toen hij vroeger posttequote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar ik herken het waarschijnlijk ook niet
Dan heb je iets verkeerd gedaan lolquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Ja dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
Dan is er iets mis gegaan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Daarom val ik ook op je.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij normale mensen wel. Je bent raar.
gewoon terug slaan tochquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huiselijk geweld is altijd grappig. Het nooit niet op, niet vanzelf.
Jupquote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
sperma boterhamquote:
Doeiquote:
Knolraap is hetquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |