en eenmaal volwassen zijn ze niet weerbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tegenwoordig is stevig vastpakken al mishandeling lijkt het wel. Ik zou er zalig voor passen om in deze tijd nog kinderen te krijgen.
Kinderen kunnen doen en laten wat ze willen, ouders mogen alleen nog op lieve, rustige toon tegen ze spreken en verder niks.... Alsof een kind zich dáár wat van aan trekt als hij over de rooie gaat ofzo.... Je bent als ouders vogelvrij wild.
Correct, dat is hetzelfde gedrag als dat drama in Schoonloo. Zoals al eerder werd gesteld door verschillende media moet je dit niet als gezinsdrama zien maar meer als eerwraak. Daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, zelfs mevrouw Kelder geeft toe dat Jeroen Denis vooral zijn eigen belang voorop stelde toen hij besloot zijn kinderen te vermoorden, want ze denkt dat hij ze "wilde beschermen tegen een opvoeding zonder vader", en dat heeft niets met het welzijn van de kinderen te maken, maar alles met egoïsme.
Wellicht gaat het moddergooien gewoon door… Je weet niet wat er in de afgelopen 7 maanden gebeurd is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is niet het moment voor haar om haar verhaal te doen, en je stiefkinderen na 2 jaar zorg kwijt zijn is echt van een andere orde dan je kinderen die vermoord zijn door hun eigen vader.
Maar goed, het is natuurlijk ook makkelijk om een eerste reactie van de moeder, af te zetten tegen een weloverwogen interview 7 maanden later van de stiefmoeder.
bron?quote:Op maandag 23 december 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want zoals mevrouw Kelder zegt dat het gegaan is, is het natuurlijk ook werkelijk gegaan.... de alwetende mevrouw Kelder, die van niets wist en die een halve dat onbereikbaar was terwijl haar "maatje" zichzelf verhangen had nadat hij z'n kinderen vermoord had.
Ik lees toch specifiek dat het op de vader gericht is:quote:Op maandag 23 december 2013 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lees toch echt terug dat de kinderen zich nergens meer veilig voelden..
quote:De casemanager van Jeugdzorg is “bezorgd over vaders aanpak van Ruben, wanneer deze een boze bui heeft”. Eén van de ‘doelen’ van het veiligheidsplan is dat de kinderen “zich veilig moeten gaan voelen bij vader”. Concreet wordt afgesproken: “Vader pakt Ruben niet meer vast als Ruben boos is.” Mocht de vader er echt niet meer uitkomen, dan moet hij volgens het plan familie of vrienden bellen die hem kunnen helpen.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees toch specifiek dat het op de vader gericht is:
[..]
Net zoals de opmerking van moeder op FB: Oke Jeroen, je hebt gewonnen!quote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Enkele dagen later is de begrafenis van Ruben en Julian. De familie van Jeroen is niet welkom.
Dit vind ik eigenlijk nog veel belachelijker.
Familie weigeren bij een begrafenis, dan ben je wel van een bedroevend niveau.
Niet in de media, en kennelijk ook niet door middel van aangiftes of meldingen bij het AMK over de veiligheid van de kinderen van mevrouw Kelder.quote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wellicht gaat het moddergooien gewoon door… Je weet niet wat er in de afgelopen 7 maanden gebeurd is.
Die opmerking kun je op meerdere manieren interpreteren.quote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef eight het volgende:
[..]
Net zoals de opmerking van moeder op FB: Oke Jeroen, je hebt gewonnen!
Dan weet je al genoeg.
Ja natuurlijk, want wat jij als eerste reactie zegt als je hoort dat je kinderen dood zijn, is natuurlijk tekenend.... God verhoede dat je eerste reactie niet zo'n weloverwogen uitspraak is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:47 schreef eight het volgende:
[..]
Net zoals de opmerking van moeder op FB: Oke Jeroen, je hebt gewonnen!
Dan weet je al genoeg.
Wat een onzin. Kinderen zonder kleren onder een warme douche zetten om ze af te leiden kan een prima middel zijn. Wat is daar nou vernederends aan? Het is niet alsof die douche koud was, hij z'n kleren nog aanhad of dat iedereen stond te kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet om een beetje ruzie om een racebaan.
dat is gewoon echt het vernederen van je kind. En dan ook nog de ex de schuld geven van alles
Jouw username is echt een goede weergave van jouw mentale leeftijd.quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
Alle huisvrouwtjes in dit topic natuurlijk volledig op hand van de moeder![]()
Geeft ook weer aan hoe serieus we die moeten nemen
Want als je niet vindt dat de moeder schuldig is aan de moord van haar kinderen dan ben je op hand van de moeder?quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
Alle huisvrouwtjes in dit topic natuurlijk volledig op hand van de moeder![]()
Geeft ook weer aan hoe serieus we die moeten nemen
pappa zegt warme douche om prikkels te verminderenquote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kinderen zonder kleren onder een warme douche zetten om ze af te leiden kan een prima middel zijn. Wat is daar nou vernederends aan? Het is niet alsof die douche koud was, hij z'n kleren nog aanhad of dat iedereen stond te kijken.
Ik vind het juist betrouwbaarder doordat het niet weloverwogen isquote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want wat jij als eerste reactie zegt als je hoort dat je kinderen dood zijn, is natuurlijk tekenend.... God verhoede dat je eerste reactie niet zo'n weloverwogen uitspraak is.
Beide ouders waren egoïstenquote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als je niet vindt dat de moeder schuldig is aan de moord van haar kinderen dan ben je op hand van de moeder?![]()
De vader heeft zijn kinderen vermoord, en niet omdat hij het belang van de kinderen voorop had staan, maar uit egoïstische motieven....
Mij zegt het dat ze murw geslagen is door de gebeurtenissen. Maar ieder een eigen bril. De timing van dit interview is hoe dan ook erg slecht gekozen. Vlak voor deze kerst.quote:
Dat dus vooral...quote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij zegt het dat ze murw geslagen is door de gebeurtenissen. Maar ieder een eigen bril. De timing van dit interview is hoe dan ook erg slecht gekozen. Vlak voor deze kerst.
Dat ze meer bezig was met de strijd tegen Jeroen dan met de gezondheid van haar kinderen.quote:
er staat bij beide oudersquote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Ik heb echter geen idee hoe vaak ze nagedacht heeft.
In het rapport staat dat ook dat de jongens zich niet veilig voelden bij de vader. En dat dat vooral was waar het BJZ zich zorgen over maakte.
Dat is iets wat ik ook serieus zou nemen als moeder. Als je kinderen zich er echt niet veilig voelen... en jij moet je kind er wel iedere keer achterlaten...dat lijkt me heftig hoor.
Uiteindelijk is natuurlijk ook gebeurt waar ze al zo lang bang voor waren. Helaas.
Nee, dat onderstreept de conclusie van BJZ helemaal niet, want als dat hun conclusie was geweest dan hadden ze de kinderen niet primair onder haar zorg laten vallen, als er iemand was die meer met de strijd bezig was dan met het welzijn van de kinderen dan was het de vader wel, en meneer kon slecht tegen z'n verlies, zo slecht dat hij z'n kinderen vermoord heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dat ze meer bezig was met de strijd tegen Jeroen dan met de gezondheid van haar kinderen.
De conclusies van bureau jeugdzorg onderstreept dit ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |