Je retorische vermogens zijn ondermaats, dat je zo reageert?quote:Op maandag 23 december 2013 01:28 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Dus het is algemeen geaccepteerd door die 2%?
Bedankt voor het posten hiervan.
Ehh ok opaquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen boven de 12 misschien wel.![]()
Wat een diep triest verhaal zeg.
Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig mag dat idd niet meer.
Dat is een hele andere discussie. Ook al vind ik dat je gelijk hebt, misschien beter daar eens een apart topic voor te makenquote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.
Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.
Ja want je zet het kind preventief onder de douche voordat er überhaupt een driftbui is.quote:Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.
Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens, het is en blijft wel een beetje strikt natuurlijk een douche beurt bij een driftbui, en dat geeft die Esther ook toe, dat hij strikt was.
Wrs ligt daarin ook de reden waarom het tot een breuk kwam tussen die Jeroen en zijn ex. Imcomptabilité des humeures.
Het zit allemaal in jóuw hoofd, dat vind ík pas eng.quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.
In mijn ogen is dat een agressieve manier van met je kinderen omgaan.
En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
Dat klopt idd, het zou buiten mijn scope van opvoeden gaan iig.quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.
En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
Vaker zijn de vaders zo, maar goed.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Woelwater het volgende:
Een kind dat altijd maar zijn zin krijgt kan ook behoorlijk irritant zijn als die dat een keer niet krijgt, waarschijnlijk kwamen daar ook die driftbuien vandaan.. Allemaal de schuld van die softe aanpak van moeders tegenwoordig, die hun kleine prinsje alles willen geven wat hun hartje begeert en nooit eens "nee" durven te zeggen.
Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker uit laten razen.quote:Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?
Spoor jij wel?quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?quote:
Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht".quote:Op maandag 23 december 2013 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?
Nee, maar kinderen werden ook niet beter van de Adolf Hitler/Nazi/concentratiekamp opvoeding, die daarvoor werd gehanteerd... een midden is wrs iets beter, maar dan zonder fysiek geweld wmb.quote:Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht".Die heeft volgens mij iets te vaak met d'r neus in linksige jaren '60/'90 opvoedboekjes gezeten. Daar worden de meeste kinderen echt niet beter van. Sommige overigens wel.
Ze zullen wel emotioneel/psychologisch aangedaan zijn door de scheiding.quote:Op maandag 23 december 2013 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
En overigens ook geen psychologisch geweld.
Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.quote:Op maandag 23 december 2013 03:01 schreef jcdragon het volgende:
Wat er gebeurd is, is tragisch. Wat mij betreft hebben alle betrokken instanties gefaald. Was er al een onderzoek naar het functioneren?
En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 03:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.
Moeilijkheid is natuurlijk wat-ie uiteindelijk gedaan heeft hè.quote:Op maandag 23 december 2013 03:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |