abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134592434
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:28 schreef capricia het volgende:

[..]

_O-
Dus het is algemeen geaccepteerd door die 2%?
Bedankt voor het posten hiervan.
Je retorische vermogens zijn ondermaats, dat je zo reageert?
pi_134592455
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen boven de 12 misschien wel. :W

Wat een diep triest verhaal zeg. :{
Ehh ok opa
  maandag 23 december 2013 @ 01:32:07 #78
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134592510
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, tegenwoordig mag dat idd niet meer.
Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.
pi_134592535
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook zo veel van die kutkinderen tegenwoordig.
Dat is een hele andere discussie. Ook al vind ik dat je gelijk hebt, misschien beter daar eens een apart topic voor te maken :)
pi_134592540
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.
Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_134592586
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je je kinderen op dat soort manieren mishandelt is het niet gek dat ze problemen krijgen als driftbuien.
Ja want je zet het kind preventief onder de douche voordat er überhaupt een driftbui is.
pi_134592797
Jongens, het is en blijft wel een beetje strikt natuurlijk een douche beurt bij een driftbui, en dat geeft die Esther ook toe, dat hij strikt was.
Wrs ligt daarin ook de reden waarom het tot een breuk kwam tussen die Jeroen en zijn ex. Imcomptabilité des humeures.
I´m back.
pi_134592974
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
Jongens, het is en blijft wel een beetje strikt natuurlijk een douche beurt bij een driftbui, en dat geeft die Esther ook toe, dat hij strikt was.
Wrs ligt daarin ook de reden waarom het tot een breuk kwam tussen die Jeroen en zijn ex. Imcomptabilité des humeures.
Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.
In mijn ogen is dat een agressieve manier van met je kinderen omgaan.

En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134593051
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Het geeft aan dat Jeroen zijn fysieke overmacht gebruikte op zijn weerloze kinderen.

En dit is maar één enkel voorval wat door zowel de moeder als de vriendin bevestigd wordt en naar buiten gekomen is. Geen idee wat Jeroen nog meer deed, maar dit geeft m.i. gewoon te denken over wat voor een persoon hij was.
Het zit allemaal in jóuw hoofd, dat vind ík pas eng.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_134593115
quote:

[..]

Dat klopt idd, het zou buiten mijn scope van opvoeden gaan iig.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 01:57:49 #86
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134593177
Een kind dat altijd maar zijn zin krijgt kan ook behoorlijk irritant zijn als die dat een keer niet krijgt, waarschijnlijk kwamen daar ook die driftbuien vandaan.. Allemaal de schuld van die softe aanpak van moeders tegenwoordig, die hun kleine prinsje alles willen geven wat hun hartje begeert en nooit eens "nee" durven te zeggen.
pi_134593204
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Woelwater het volgende:
Een kind dat altijd maar zijn zin krijgt kan ook behoorlijk irritant zijn als die dat een keer niet krijgt, waarschijnlijk kwamen daar ook die driftbuien vandaan.. Allemaal de schuld van die softe aanpak van moeders tegenwoordig, die hun kleine prinsje alles willen geven wat hun hartje begeert en nooit eens "nee" durven te zeggen.
Vaker zijn de vaders zo, maar goed.
En doet een vader dat anders dan wordt dat vaak als eng gezien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2013 02:26:09 ]
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 02:41:59 #88
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594229
quote:

[..]

Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_134594244
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:41 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoe zou jij een kind met driftbuien dan behandelen?
Lekker uit laten razen.
I´m back.
pi_134594321
quote:

[..]

Spoor jij wel?
pi_134594406
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:46 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Spoor jij wel?
Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?
I´m back.
pi_134594516
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog al een impertinente vraag, ik zal hem even beantwoorden, ja, capricia spoort... en nu?
Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht". :') Die heeft volgens mij iets te vaak met d'r neus in linksige jaren '60/'90 opvoedboekjes gezeten. Daar worden de meeste kinderen echt niet beter van. Sommige overigens wel.
pi_134594554
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vind dat ze behoorlijk overdreven reageert op het "doucheincident". Met d'r "fysieke overmacht". :') Die heeft volgens mij iets te vaak met d'r neus in linksige jaren '60/'90 opvoedboekjes gezeten. Daar worden de meeste kinderen echt niet beter van. Sommige overigens wel.
Nee, maar kinderen werden ook niet beter van de Adolf Hitler/Nazi/concentratiekamp opvoeding, die daarvoor werd gehanteerd... een midden is wrs iets beter, maar dan zonder fysiek geweld wmb.
I´m back.
pi_134594578
En overigens ook geen psychologisch geweld.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 03:01:20 #95
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594584
Wat er gebeurd is, is tragisch. Wat mij betreft hebben alle betrokken instanties gefaald. Was er al een onderzoek naar het functioneren?
  maandag 23 december 2013 @ 03:02:37 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594611
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
En overigens ook geen psychologisch geweld.
Ze zullen wel emotioneel/psychologisch aangedaan zijn door de scheiding.
pi_134594619
Ik weet niet waarom al m'n posts hier verdwijnen. Maar zo heeft discussiëren natuurlijk ook weinig zin.
pi_134594648
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:01 schreef jcdragon het volgende:
Wat er gebeurd is, is tragisch. Wat mij betreft hebben alle betrokken instanties gefaald. Was er al een onderzoek naar het functioneren?
Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.
I´m back.
  maandag 23 december 2013 @ 03:11:14 #99
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_134594710
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij, weet het niet zeker, maar was er wel onderzoek naar gedaan, maar vond men dat hulpverleners niets te verwijten was... Met het oog op wat het uiteindelijke lot is geweest van die 2 jongens, ja dat kun je wrs ook niet herleiden naar de gedragingen van deze of gene hulpverleningsinstantie, omdat het gewoon grotesque is. In de afschuwelijke betekenis van het woord. Niets leidt hiertoe.
En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.
pi_134594774
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 03:11 schreef jcdragon het volgende:

[..]

En toch, als je dit verhaal leest, lijkt het alsof de vader steeds meer in het nauw is gedreven. Heeft er geen wederhoor plaatsgevonden.
Moeilijkheid is natuurlijk wat-ie uiteindelijk gedaan heeft hè.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')