Alsof het een weloverwogen, rationeel besluit was.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Een vervelende vechtscheiding en 'murw gebeukt' zijn is aanleiding om de kids dan maar te vermoorden? Zo iemand ziet kinderen als bezit dat hij stuk mag maken als hij niet wil dat een ander eraankomt. Zulke figuren zijn het ouderschap niet waard.
Jij wil serieus beweren dat wat die vader gedaan heeft, geen mishandeling is geweest? Hij heeft ze vermoord.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Kortom, Jeugdzorg was allang en breed op de hand van de moeder ten tijde van alle gebeurtenissen. Moeder heeft daarna wat verhalen tegen Jeugdzorg en dergelijke opgehangen over vermeend misbruik en mishandeling teneinde de voogdij te bespoedigen. Dat heeft uiteindelijk geleid tot deze afschuwelijke wanhoopsdaad die nooit had mogen gebeuren.
Sorry, maar met jou ga ik verder niet hier over babbelen als je gaat gokken en verkeerde aannames gaat doen. Je klinkt als een gescheiden moeder met een gekleurd verleden.quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ze waren op de hand van de kinderen gok ik.
Had er geen vechtscheiding geweest hadden de kinderen ook geleefd, als we dan toch kort door de bocht gaan redenerenquote:Op maandag 23 december 2013 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij wil serieus beweren dat wat die vader gedaan heeft, geen mishandeling is geweest? Hij heeft ze vermoord.
Hoe ziek kun je zijn, in je hoofd...
Had de moeder maar volledige voogdij gekregen, dan was dit mss niet gebeurt.
Maar uiteindelijk heeft hij ze vermoord. En niet de moeder of BJZ.quote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had er geen vechtscheiding geweest hadden de kinderen ook geleefd, als we dan toch kort door de bocht gaan redeneren
Dat zegt dat hij emotioneel zeer instabiel was ja, maar verandert niks aan het feit dat ze nog geleefd hadden als er geen vechtscheiding was geweest.quote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heeft hij ze vermoord. En niet de moeder of BJZ.
Dat zegt alles over hem.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zegt dat hij emotioneel zeer instabiel was ja, maar verandert niks aan het feit dat ze nog geleefd hadden als er geen vechtscheiding was geweest.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Het is in elk geval een agressieve daad. En het zou mij niet verwonderen als hij al vaker agressief geweest was.
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is in elk geval een agressieve daad. En het zou mij niet verwonderen als hij al vaker agressief geweest was.
We kunnen best weer een rondje gaan speculeren maar dat gaat ons in dit geval niet verder helpen. Men kan zich het beste afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat een jongeman die emotioneel zo kapot zit niet opgemerkt wordt door de omgeving, de professionele (quote:Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lees je toch? De kleine dingen die boven water komen zoals dat hij zijn kind onder de douche zette om af te koelen enzo. Dat is gewoon het gebruiken van fysieke macht tegen over een weerloos kind. Bah.quote:
Ik begrijp niet helemaal waar je de trap na in ziet. Volgens mij betreurt de vriendin het net zoveel als de moeder. Immers, zij zorgde ook 2 jaar lang voor de kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
Wat een schijtwijf, die moeder gaat door een van de moeilijkste periodes die een rouwende kan meemaken en mevrouw Kelder moet nog even een trap nageven?
Mevrouw "ik ben niet bereikbaar en vertel onduidelijke dingen over de vakantieplannen"?
Wat een walgelijke vertoning
Kennelijk ook niet door de vrouw waarmee hij samenwoonde.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kunnen best weer een rondje gaan speculeren maar dat gaat ons in dit geval niet verder helpen. Men kan zich het beste afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen dat een jongeman die emotioneel zo kapot zit niet opgemerkt wordt door de omgeving, de professionele () instanties en alle andere betrokkenen. Er zijn heel wat mensen die hebben zitten slapen bij deze zaak.
Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lees je toch? De kleine dingen die boven water komen zoals dat hij zijn kind onder de douche zette om af te koelen enzo. Dat is gewoon het gebruiken van fysieke macht tegen over een weerloos kind. Bah.
Ik kreeg vroeger ook een schop onder mijn reet als ik vervelend was.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lees je toch? De kleine dingen die boven water komen zoals dat hij zijn kind onder de douche zette om af te koelen enzo. Dat is gewoon het gebruiken van fysieke macht tegen over een weerloos kind. Bah.
Je ziet wat er van je terecht is gekomen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ook een schop onder mijn reet als ik vervelend was.
Maar dat mag zeker ook weer niet?
Klopt, en dat maakt het des te triester. Zoals ze haar verhaal doet was ze nog 1 van de weinige partijen die redelijk en billijk naar een oplossing zochten in deze situatie.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk ook niet door de vrouw waarmee hij samenwoonde.
Nee, tegenwoordig mag dat idd niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ach, laten we niet verzanden in een pedagogische discussie. Vroegah was er meer toegestaan dan nu de norm is.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kom jij uit een andere omgeving dan ik.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee, dat is een algemeen geaccepteerde opvatting om een kind uit een driftbui te halen. Nogmaals, stop met speculeren en insinuaties te maken, dat gaat deze zaak geen goed doen.
Het heeft simpelweg te maken met een gebrek aan kennis van jouw kant. No offense overigens, want 98% van de moeders is niet op de hoogte hiervan en begint in de huidige cultuur al moord en brand te schreeuwen omdat ze anders geleerd hebben uit een boekje.quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan kom jij uit een andere omgeving dan ik.
Ik houd er niet zo van om mijn kinderen fysiek aan te pakken omdat ik sterker ben.
En ja, dat komt nogal agressief over.
Ja, die FOK! account kon je al lang geleden aan zien komen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je ziet wat er van je terecht is gekomen.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het heeft simpelweg te maken met een gebrek aan kennis van jouw kant. No offense overigens, want 98% van de moeders is niet op de hoogte hiervan.
Je leest dus blijkbaar niet goed. Maakt niet uit, het is je vergeven dit keer.quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef capricia het volgende:
En het is niet algemeen geaccepteerd om je 10-jarige kind onder een koude douche te zetten omdat hij boos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |