Ik zit nu bij te lezen vanaf een uur of 4. Het is serieus niet te doen. Ik ben nu bij 7 uur, en ik scroll me wild. Streaminfo is er bijna niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:54 schreef Disana het volgende:
Op sommige dagen is het offtopic-gehalte hoog. Vandaag is zo'n dag. Mij kan het niet zo veel schelen, maar het is jammer voor de mensen die de COS lezen om bij te blijven.
Deze COSsen zijn inderdaad niet geschikt voor teruglezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef mootie het volgende:
Ik zit nu bij te lezen vanaf een uur of 4. Het is serieus niet te doen. Ik ben nu bij 7 uur, en ik scroll me wild. Streaminfo is er bijna niet.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben het er over gehad en zijn het eens dat het best wat strakker kan hier en daar, omdat het af en toe wel een beetje te gek wordt. Toch blijven we het er over eens dat we de COS echt niet te streng willen modden. Natuurlijk is dat soms balen als je bij wilt lezen maar we gaan niet direct ingrijpen wanneer het niet over de streams maar wel over Utopia gaat. We gaan er wel op letten dat dit een beetje beperkt blijft net als de vis/vlees discussie. Even is het wel ok maar als het te lang duurt zullen we ingrijpen. Op totaal offtopic zullen we wat strenger modden maar dat wil niet zeggen dat we vanaf nu elke zwaaipost gaan deleten.
Uit jullie woorden maak ik op dat jullie het graag nog veel strenger zouden zien en ja, zo ging dat eerder ook. Maar hoewel dat voor sommige mensen heerlijk overzichtelijk was kregen andere users juist het gevoel dat ze geen idee meer hadden wat in welk topic moest komen.
Hoewel het offtopic jullie vreselijk stoort is de sfeer in de COS verder enorm goed. En dat is wat ons betreft ook wat waard.
Wat is er onduidelijk aan dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we dat niet zo snappen. Maar ik leef er mee.
Ik zeg we omdat jij dat doet. Ik spreek liever voor mezelfquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan dan?
Oh zo bedoel je. Ik zeg we omdat we het er als mods over gahad hadden en dit ongeveer was wat onze conclusie is dus ik vond het wel veilig om het woord "we" te gebruiken. Maar misschien is dat inderdaad wat onduidelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg we omdat jij dat doet. Ik spreek liever voor mezelf
Mods zijn er dan ook voor de users hequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ook als de mods er wel wat van zeggen gaat het gewoon door
user rules ofzo
Zoek een andere hobby?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit nu bij te lezen vanaf een uur of 4. Het is serieus niet te doen. Ik ben nu bij 7 uur, en ik scroll me wild. Streaminfo is er bijna niet.
Wat een kil advies.quote:
Die relgeile vollertjes moet je een beetje kort houden, want die doen toch wat ze niet laten kunnen.quote:
Maar die kutstreams doen het dus niet. Why oh why streamswitchte I....quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef mootie het volgende:
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
Kan deze dicht pretty please?
Dank je. aha bannerproblemen. ja dat is het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt me niet bekend voor itsme.
Probeer het anders eens in deze topicreeks: Topicreeks: [CENTRAAL] Bannerproblemen
Ahh shit zeg.. ga je die gekke-pollziekte ook nog goedkeuren voor koeien?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
Van mij wel, maar ik maak die Poll's niet. Je zou Hidi of LS kunnen vragen, die maken ze vaak.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry Cc ik was er even niet maar heb er alsnog even op gereageerd.
Heks, ik ga ze koppelen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |