Het zou je verbazen hoe ze eruit ziet : http://www.utopiatvshow.n(...)-biertje-en-jointje/quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Brr, Billy's haar daar mag wel eens de klittenkam doorheen. Om hoofdluisinfecties bij Utopia te voorkomen is het misschien beter als ze zich helemaal kaal scheert.
Krijg steeds meer het vermoeden dat het gescripted is. Ze woont in NIET in een bunker (foto's zeggen wat anders). En ze ziet er heel grijs uit op de foto uit de OP.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ze ziet er een stuk 'normaler' uit dan op de foto in de OP
Met een arm vol plakplaatjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ze ziet er een stuk 'normaler' uit dan op de foto in de OP
Grijs?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het vermoeden dat het gescripted is. Ze woont in NIET in een bunker (foto's zeggen wat anders). En ze ziet er heel grijs uit op de foto uit de OP.
Ik denk dat ze entree vraagt en je met een museumjaarkaart korting krijgtquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wat is dat voor beroep "levenskunstenaar"?
Je heb gelijk gehad Billy is volgens mij ook niet haar echte naam en in het programma Achter Gesloten Deuren speelt zijn Marieke .. zie hier capsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef bdd8 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ai ai.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:36 schreef tjaka het volgende:
[..]
Je heb gelijk gehad Billy is volgens mij ook niet haar echte naam en in het programma Achter Gesloten Deuren speelt zijn Marieke .. zie hier caps
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
idd met tip van bdd8 is Billy een actrice
Wel een lekker wijf, heb je daar ook filmpjes van?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef tjaka het volgende:
Vandaag iemand gesproken , Billy is ook te zien in de erotiek zender van Kim Holland en ze heeft daar diverse scene's gespeelt ..
Dus erg heilig is zij dus ook niet , vandaar dat ze te snel uit de kleren ging en in het bad kroop !
Verbaast me niks. Zitten daar allemaal van die ranzige junkiesloeries.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef tjaka het volgende:
Vandaag iemand gesproken , Billy is ook te zien in de erotiek zender van Kim Holland en ze heeft daar diverse scene's gespeelt ..
Dus erg heilig is zij dus ook niet , vandaar dat ze te snel uit de kleren ging en in het bad kroop !
Nee mijn excus daarvoor , als ik die had stonden ze nu online ..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf, heb je daar ook filmpjes van?
Als je van plorken houdt ...quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf, heb je daar ook filmpjes van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |