Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Twinky ik heb inderdaad de 620. Ten opzichte van de 610 is het op de meeste punten wel een verbetering. Vooral voor dunnen polsjes. Met de 220 is anders ook weinig mis en is een stuk goedkoper.
of toch de osprey verve ik vind het lastig te bepalen hoeveel liter inhoud ik nodig ga hebben voor spullen mee te nemen. de raven 14 heeft volgens de gegevens geen drinksysteem inclusief. iemand hier met een osprey ?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
of toch de osprey verve ik vind het lastig te bepalen hoeveel liter inhoud ik nodig ga hebben voor spullen mee te nemen. de raven 14 heeft volgens de gegevens geen drinksysteem inclusief. iemand hier met een osprey ?
Mijn pa heeft een osprey daypack. En ik ben zelf ook aan het denken over een osprey met waterzak. Viper 5 heeft mijn voorkeur...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
dat is ook een mooie ja. ik heb nu de camelbak classic en die vind ik voor de meeste loopjes prima te doen. alleen voor wandelen en voor langere trails wil ik toch wat groters hebben. maar niet te groot dat je er teveel last van krijgt.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Deze tip is een tijd terug ook al eens gepost maar ik herhaal hem nog maar eens een keer omdat ik hem weer hoorde tijdens het kijken van de video van Michael Arnstein (the Fruitarian) over het besparen op schoenen. Mochten hier dames zijn met een relatief grote voet (of heren met een kleine voet) kijk dan of je een bepaald model als herenschoen kan krijgen. Maat 41 is voor dames misschien een grote maat maar als herenmaat juist klein en daardoor zijn ze vaak afgeprijsd omdat ze "over stocked" zijn. Volgens Michael Arnstein is er echter totaal geen verschil (buiten de kleuren om misschien) tussen dames en herenschoenen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik ben in de ardennen bij mijn schoonouders, en mijn vriend heeft een aantal hardloop rondjes uitgestippeld die we zo gaan lopen! Op sommige stukken 30% zag ik al, dus ben benieuwd
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Zo twee weken vakantie. Dat betekend dat ik meer tijd voor jullie heb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN... gisteren heb ik mijn challenge gehaald. Dit jaar 1000km gelopen