SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
wats met jouquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
Liever geen reddit johStraks ben ik om 04:00 nog bezig
Haha, is ze er toch opgegaan.quote:
spoiler that shit, moslimquote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, is ze er toch opgegaan.
Thanks voor 't herinneren though; ik had een plaatje uit die thread naar mijn mail gestuurd zodat ik hem kon posten, maar was het vergeten.
Hierbij.
inb4: THEXFR eist een spoiler.
goed gedaan, manquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
bijlmer he, mes krijg je erbijquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.quote:
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vader van Don Jon.
[..]
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.
Ja brah. Ik zit nu op 20 min.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.
net afgekeken, einde is wel minder maar /carequote:
Das wel een pover maaltje yuri.quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
had je er 3 besteld?quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |