Iets met piraten.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:11 schreef Parafernalia het volgende:
Waar kijken jullie uitzendingen terug?
Op Uitzending Gemist is heel seizoen 1 niet beschikbaar, seizoen 2 staat er niet tussen en 3 heb ik al helemaal gezien.
Niks over te vinden nog. Weet niet of het nou zo nodig is ook, de meest interessante verhalen zijn volgens mij wel verteld, en dit seizoen was veruit het slechtste van de drie?quote:
Sorry, maarquote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de meest interessante verhalen zijn volgens mij wel verteld
Nee sorry, ik was er niet bij betrokkenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Sorry, maar![]()
Heb je enig zicht op de moorden van de afgelopen tien jaar? Ik wel namelijk, en ik kan me tientallen boeiende zaken bedenken.
Die mensen mogen lekker zelf hun werk doen, net als ik dat doequote:Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was er niet bij betrokken
Maar ik raad je aan eens hier gebruik van te maken dan; http://www.pupkin.com/contact
Want dit was echt gewoon met afstand het slechtse seizoen van de drie, dus ja, als t niet aan de zaken ligt...
quote:Terstall en Antoniak regisseren vierde seizoen Van God Los
Gepubliceerd: 12 februari 2015 07:54
Laatste update: 12 februari 2015 08:27
Eddy Terstall en Urszula Antoniak zijn twee van de regisseurs die afleveringen gaan maken voor de vierde reeks van de televisieserie Van God Los.
Andere regisseurs zijn Rudolf van den Berg, Michiel ten Horn, Rob Lücker en Thomas Kaan.
Dat heeft producent Pupkin donderdag bekendgemaakt. De opnames van de vierde reeks moeten later dit jaar plaatsvinden.
Terstall verfilmt een verhaal van Franky Ribbens (Hollands Hoop) over twee ex-verslaafden die in een afkickkliniek verslaafd aan elkaar raken. Antoniak (Nothing Personal) maakt een aflevering over een agente die maar niet los kan komen van haar ex.
Waar gebeurd
In de reeks worden verhalen verteld die zijn geïnspireerd op waar gebeurde misdrijven. Elke aflevering wordt door een andere regisseur gemaakt en telkens spelen andere acteurs de hoofdrollen. Het is nog niet bekend welke acteurs in het vierde seizoen te zien zijn.
Het is de bedoeling dat de vierde reeks in 2016 wordt uitgezonden bij BNN/VARA.
nu.nl
yay!quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Toch een nieuw seizoen dus. Wel pas volgend jaar. Hopelijk gaat het niveau weer omhoog want het laatste seizoen was niet zo best.
[..]
Poeh duurt wel nog langquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Toch een nieuw seizoen dus. Wel pas volgend jaar. Hopelijk gaat het niveau weer omhoog want het laatste seizoen was niet zo best.
[..]
Andere regisseur of niet? Dan is de kwaliteit sowieso andersquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Elke aflevering heeft een eigen regisseur.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andere regisseur of niet? Dan is de kwaliteit sowieso anders
Volgens mij hadden ze vaak elke aflevering een andere regisseur. Dit seizoen zijn er ook weer meerdere regisseurs...quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andere regisseur of niet? Dan is de kwaliteit sowieso anders
laatquote:Op maandag 16 mei 2016 19:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen om 22.40 op npo3
Nice die myat op fokquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of het wel een nieuw seizoen is..
quote:Seizoen: 2
Aflevering: 1 Procedure exit
Klopt, was een van de betere afleveringen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:00 schreef OuwePers het volgende:
Deze week stond Jack Keijzer in de krant, met een boek, over zijn vermoorde zoon (die vermoorde scholier in West Friesland, drugsgerelateerd). Die aflevering herinneren je jullie nog wel.
In die aflevering had hij ook een broertje. Wat in het echt ook zo is. Die heeft later, staat in het krantenartikel, zelfmoord gepleegd vanwege depressie/psychose.
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)oen-voor-mijn-jochie
Heel tragisch iig.
Duur om te maken. Maar er komt een nieuw seizoen in het najaar, geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:34 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Klopt, was een van de betere afleveringen.
Was een vreselijk goede serie, weet iemand waarom ze zijn gestopt?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Hallo Van God Los topic, vanaf 18 september weer een nieuwe seizoen!
Ik zag het net ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Hallo Van God Los topic, vanaf 18 september weer een nieuwe seizoen!
Volgens mij bij deze, moord op David de la Roij:quote:Op maandag 18 september 2017 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Weet iemand bij welke zaak dit hoort?ik vind altijd wel boeiend om er nog wat meer over te lezen.
Mogelijk is er in cassatie nog iets van de straf afgegaan. Ik check na een hoger beroep doorgaans niet meer (en cassaties worden ook niet altijd gepubliceerd).quote:Op maandag 18 september 2017 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Heh maar de serie zei dat hij 8 jaar heeft gekregen, daar staat 10 jaar.
ja , daar staat ook de eis van 14 jaarquote:Op maandag 18 september 2017 22:19 schreef Handleiding het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)beschuldiging__.html
ja in hoger beroep 10 jaar.quote:Op maandag 18 september 2017 22:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja , daar staat ook de eis van 14 jaar
Nemen ze die kijkcijfers nog steeds zo erg serieus? Ik bedoel, ik ben ook van plan om het te kijken. Maar ik doe het op een beter tijdstip via uitzending gemist. Dat doe ik eigenlijk met alle programma's. Dinsdag tijdens lunchtijd kijk ik altijd even Zondag met Lubach. Voetbal Inside meestal in 2 of 3 delen tijdens mijn ontbijt. Worden al die kijkcijfers niet meegenomen?quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:52 schreef RipCity het volgende:
165.000
Zal wel geen nieuw seizoen krijgen helaas...
inderdaad. Ik zou JUIST naar die kijkcijfers van Uitz Gemist kijken anno 2017quote:Op dinsdag 19 september 2017 09:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Nemen ze die kijkcijfers nog steeds zo erg serieus? Ik bedoel, ik ben ook van plan om het te kijken. Maar ik doe het op een beter tijdstip via uitzending gemist. Dat doe ik eigenlijk met alle programma's. Dinsdag tijdens lunchtijd kijk ik altijd even Zondag met Lubach. Voetbal Inside meestal in 2 of 3 delen tijdens mijn ontbijt. Worden al die kijkcijfers niet meegenomen?
Best bekeken programma 70.000 kijkers online. Valt me tegen. Dacht dat wel meer mensen online keken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:37 schreef Handleiding het volgende:
Dat wordt wel gemeten in ieder geval:
https://kijkonderzoek.nl/weekoverzichten-online-kijkcijfers
kleine 300.000 voor best bekeken programma van 2016.quote:Op dinsdag 19 september 2017 13:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Best bekeken programma 70.000 kijkers online. Valt me tegen. Dacht dat wel meer mensen online keken.
Ik verstond m niet goed, inderdaad wel erg grappigquote:Op dinsdag 19 september 2017 01:24 schreef praadje het volgende:
Ondanks mijn eigen niet zo leuk verleden kon ik toch even een glimlach niet onderdrukken bij de grap "wat is de favoriete zender van een pedo?" Net 5.
Ik ga nu kijken, ik vind het ook een top serie. Blij dat het er weer is (en mijn myat) voor geheugen steunquote:Op dinsdag 19 september 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen kijken. Ik vind het echt een top serie.
Ik heb vier x teruggespoeld voor ik hem verstond. Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verstond m niet goed, inderdaad wel erg grappig
Ja echt he? Dat is mijn liefde voor FOK somsquote:Op dinsdag 19 september 2017 17:24 schreef chufi het volgende:
Thanks AT, ben bijna weer vergeten waar het over ging
Ja ik had hem ook (nou ja niet neergeschoten) maar familie diner gaat niet meer lukkenquote:Op dinsdag 19 september 2017 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Topaflevering. Niemand had die rol van Pa beter kunnen spelen dan Martin v Waardenberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het leuke is idd de waargebeurde verhalen. Elke keer denk ik: hoe kan het?quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Wel benieuwd welke verhalen we nog meer krijgen dit seizoen.
Idd.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Topaflevering. Niemand had die rol van Pa beter kunnen spelen dan Martin v Waardenberg.
Dank jequote:Op maandag 18 september 2017 22:14 schreef Handleiding het volgende:
prima aflevering, heerlijk acteerwerk. En dit was de zaak: http://www.moordzaken.com/David_de_la_Roij
?quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:34 schreef golfer het volgende:
Zelden iemand zo slecht zien acteren als Waardenberg in deze aflevering.
Vooral vreselijk overacting en slechte timing.quote:
Ik vond het ook een beetje overacting hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:34 schreef golfer het volgende:
Zelden iemand zo slecht zien acteren als Waardenberg in deze aflevering.
Hear hear.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral vreselijk overacting en slechte timing.
Ik vond het 'm nog redelijk goed doenquote:Op woensdag 20 september 2017 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb me alleen gestoord aan Mr Polska, dat was Groep 8 musical niveau.
Het was vooral de filmstijl die het een beetje groep 8 maakte.quote:Op woensdag 20 september 2017 12:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vond het 'm nog redelijk goed doen
als je de bijbehorende zaak leest was vader in echt een enorme klootzakquote:Op woensdag 20 september 2017 10:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje overacting hoor.
12 steden 13 ongelukken had dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2017 12:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het was vooral de filmstijl die het een beetje groep 8 maakte.
Ze hadden er ook wel een beetje meer reclame voor kunnen en mogen makenquote:Op woensdag 20 september 2017 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een geweldig begin van dit seizoen zeg. Hopelijk trekken ze zich niet al te veel aan van de kijkcijfers..
Idd raar tijdstip en mensen denken waarsch ook dat het weer eens herhalingen zijn. Heb je bij 'ik vertrek' ook altijd. Je weet echt nooit wanneer het oud of nieuw is en elke keer weer op een ander tijdstip.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:26 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ze hadden er ook wel een beetje meer reclame voor kunnen en mogen maken
Het is toch vooral een niche programma met kwaliteit. Een goede tegenhanger van al het commercieel entertainment geweld.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een geweldig begin van dit seizoen zeg. Hopelijk trekken ze zich niet al te veel aan van de kijkcijfers..
Ja net zitten kijken dat einde werd er helemaal naar van met dat bloed op zijn gezicht en die muziekquote:Op zondag 24 september 2017 12:21 schreef Omega het volgende:
Die eindscene was wel erg gaaf. Met die "muziek" eronder. Erg gaaf gedaan.
En ik vond Polska niet storend, geen idee waarom sommige dat wel vinden.
mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |