was niks spannends.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu
Ik ben zo benieuwd naar Kano's post die Puala heeft geedit
je hebt me doorquote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe grapjasJe mag je foutjes best toegeven hoor
Was een post die meer in ONZ thuis hoorde dan in dit topicquote:Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar spannend genoeg om het weg te halen.
in dat groene shirtjequote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee hoortoek heeft ze alleen maar met kleding gezien
![]()
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt me door
Was meer dollen van P dan dat het echt niet door de beugel kon van V
P is pualaquote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nu afkortingen gebruiken die niemand ik niet snapt?
zit mobiel anders had ik idd 2 quotes gedaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dan heeft Toek de verkeerde post gequote om het duidelijk te maken.
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga maar eens naar de binnenkant van mijn oogleden kijken
Geen idee. Nevermindquote:Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die ene sjoelavond met mart, mpg en weet ik veel wie had je die aan. Toen MPG, jij en ik Henk tot waanzin aten.
Gelukkig maar 2 dagen deze weekquote:
nee johquote:
+1quote:
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroegquote:Op maandag 23 december 2013 06:51 schreef Toekito het volgende:
nee johlekkerste dienst op mn werk is 8-16:30.
nog een half uur korter werken en toch klagenquote:Op maandag 23 december 2013 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk altijd van 8-16. Maar toch is het vroeg
Ja maar ik ben al oud en dan mag datquote:Op maandag 23 december 2013 06:54 schreef Toekito het volgende:
nog een half uur korter werken en toch klagen
werkse jongedamequote:Op maandag 23 december 2013 06:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al oud en dan mag dat
Tot vanmiddag!
quote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
TuurlijkEn nou ga ik doorspoelen
En handjes wassenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typenquote:Op maandag 23 december 2013 09:55 schreef IrishBastard het volgende:
ik poets altijd mijn telefoon met zo'n vochtig toiletdoekje na afloop en was daarna mijn handjes hoor mevrouw.quote:Op maandag 23 december 2013 10:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah, met je poephanden zit je gewoon te typen
Je poetst je telefoon en daarna pak je hem weer op met je vieze handen? Zelf weten hoorquote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik poets altijd mijn telefoon met zo'n vochtig toiletdoekje na afloop en was daarna mijn handjes hoor mevrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |