Oow schuift het wel een beetje?quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, ik doe alleen hardware.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
Engig? Is dat wel een woord?Ik geef vaak naamtopics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K_S is nu jaloers dat ik hem niet gun.
Hij bedoelt natuurlijk 'enig'.quote:
Waz met jou? Je kent me niet eens.quote:
Kent hij jou dan?quote:
En ik vond je nog wel een toffe kerel.quote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik niet kan haten toch?
Hoeft niet.quote:
Ik niemand zo maar geloven omdat hij/zij iets zegtquote:
Buhuuquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel een toffe kerel.
$600+quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn die dingen nog wat waard dan
Ja geef maar hier danquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niemand zo maar geloven omdat hij/zij iets zegt
Helaas heb ik amper 1/5 bitcoinquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor minder dan 1k doe ik het niet hoor
[..]
Beter goed gejat
Wat kom je hier doen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik introduceer mijzelf trouwens eens.
Ik ben Toto69, en ik ben heul geen 44 hoor, maar ik vind 69 een leuk getal hihi.
Ik ben een jongetje (denk ik), en ja verder vraag je maar wat je wilt weten.
Paar keer op hoogtepunt kopen heeft ook niet echt geholpenquote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas heb ik amper 1/5 bitcoin
[..]
Ik ook niet.
Welkomquote:Op zondag 22 december 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik introduceer mijzelf trouwens eens.
Ik ben Toto69, en ik ben heul geen 44 hoor, maar ik vind 69 een leuk getal hihi.
Ik ben een jongetje (denk ik), en ja verder vraag je maar wat je wilt weten.
Jij bent een manquote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
Niemand die mij vragen durft te stellen?
Dank uquote:
Dit weet ik niet zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een mandus geen interesse
Dat jij een man bent?quote:
Sttt, straks denken ze nog dat ik aardig ben ofzoquote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mee kletsen. Kijken of 't leuk is. En ik zag sedan en kaneelstokje
Het is internet, we can never be sure. Ben ik in LIF weer eens achtergekomenquote:
Oeiquote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sttt, straks denken ze nog dat ik aardig ben ofzo![]()
Oké.quote:Op zondag 22 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mee kletsen. Kijken of 't leuk is. En ik zag sedan en kaneelstokje
Je bent ook heel snoezig.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sttt, straks denken ze nog dat ik aardig ben ofzo![]()
Goed puntquote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is internet, we can never be sure. Ben ik in LIF weer eens achtergekomen
Nee, maar ik ben wel heel gastvrij.quote:Op zondag 22 december 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Jij bent van het welkomstcomité?
En dan een welcums pic terug dmen zekerquote:Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar blijft mijn welkomstDM dan?
Ik stuur geen picsquote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan een welcums pic terug dmen zeker
Die krijgt niemand. Gewoon hier, waar iedereen het kan lezen heet ik de nieuwe sexy leden van SEX SC welkom.quote:Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar blijft mijn welkomstDM dan?
quote:
Ik ben heul niet sexy. Ik ben súpersexy.quote:Op zondag 22 december 2013 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Die krijgt niemand. Gewoon hier, waar iedereen het kan lezen heet ik de nieuwe sexy leden van SEX SC welkom.
[..]![]()
Pics.quote:Op zondag 22 december 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet sexy. Ik ben súpersexy.
Stuur je wel links naar pics?quote:
Nee.quote:
Ik had een Krek naamtopic gemaakt als ik het was.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geef vaak naamtopics.
K_S is nu jaloers dat ik hem niet gun.
Voor een bitcoin krijg je hoeveel foto's?quote:
Jij adoreert Krek.quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik had een Krek naamtopic gemaakt als ik het was.
Sorry.quote:
Ik accepteer alleen kamelenquote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een bitcoin krijg je hoeveel foto's?
Hoeveel bitcoins is een kameel?quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry.Hoe oud bent u?
[..]
Ik accepteer alleen kamelen
Mijn vader had er een hele hoop kunnen hebben als hij me had verkocht in Egypte.quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry.Hoe oud bent u?
[..]
Dit is pertinent onwaar.quote:
Aan zo'n rijke oliesjeik zekerquote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader had er een hele hoop kunnen hebben als hij me had verkocht in Egypte.
De bult of de buik?quote:
Ik was een goede derde vrouw geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar.
[..]
Aan zo'n rijke oliesjeik zeker
De bult.quote:
quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een goede derde vrouw geweest.
33quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry.Hoe oud bent u?
[..]
Oow ik wil je best als 2e hoor.... Accepteert je vader ook geiten?quote:Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een goede derde vrouw geweest.
Je had m'n moeder kunnen zijn zeg.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt onze dm-gesprekken gelezen?
Ik mag dat.quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Net is toch algemeen bekend dat je een vrouw nooit haar leeftijd vraagt
Jonkies mogen dat ja. Jochies onder de 18quote:
Ik ben jong.quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jonkies mogen dat ja. Jochies onder de 18
Ben je rijk?quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik wil je best als 2e hoor.... Accepteert je vader ook geiten?
quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat!
Net is toch algemeen bekend dat je een vrouw nooit haar leeftijd vraagt
Wat vond je er van?quote:Op zondag 22 december 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je had m'n moeder kunnen zijn zeg.
[..]
Uiteraard.
Ten opzichte van velen hier vast wel, in absolute zin valt het best tegenquote:
Tsssk, dan laat maar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ten opzichte van velen hier vast wel, in absolute zin valt het best tegen
Wat vond je van de foto waar ik haar naam in mijn borst had gesneden?quote:
Sexy!quote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je van de foto waar ik haar naam in mijn borst had gesneden?
Pppffffrrrrt ...quote:
Mag je al stemmen? Autorijden? Alcohol drinken?quote:
1. Jaquote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag je al stemmen? Autorijden? Alcohol drinken?
Waarom drink je niet?quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
3. Ja maar ik drink niet.
Beetje jammer dat ik geen rekening had gehouden met spiegelschrift, maar toch. Het is het idee dat telt.quote:
Jeetje, laat haar het maar niet horen dat je haar een man noemt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
Loop je nou alweer met andere mannen via dm te geilen kaneel?
Nooit behoefte voor gevoeld.quote:
Voetbal bedoel je?quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
Bij een sport die overheerst wordt door dikke, blanke mannen gaan ze "Feed the world" zingen.
Naja, sport. Het is meer een hobby.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik geen rekening had gehouden met spiegelschrift, maar toch. Het is het idee dat telt.
[..]
Jeetje, laat haar het maar niet horen dat je haar een man noemt.
Verstandigquote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit behoefte voor gevoeld.
Daarnaast heb ik al genoeg medisch geklooi (meegemaakt) om er al helemaal geen behoefte aan te hebben.
quote:
Ik weet toch niet over wie het gaatquote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik geen rekening had gehouden met spiegelschrift, maar toch. Het is het idee dat telt.
[..]
Jeetje, laat haar het maar niet horen dat je haar een man noemt.
En bedanktquote:
AIO= alcoholist in opleding maar ik ben gestopt met die opleiding te zwaar.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AIO= alcoholist in opleding maar ik ben gestopt met die opleiding te zwaar.
Krek.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet toch niet over wie het gaat
Bij welke drank ben je afgehaakt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AIO= alcoholist in opleding maar ik ben gestopt met die opleiding te zwaar.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet toch niet over wie het gaat
[..]
En bedankt![]()
Van hoog naar laag en door elkaar drinken. Dat trek ik niet. Atten ook al niet. Krat drinken ook al nietquote:
Ah, een beginner.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van hoog naar laag en door elkaar drinken. Dat trek ik niet. Atten ook al niet. Krat drinken ook al niet
Tot de volgende keer!quote:
Kloptquote:
Ik ging de mist in bij het onderdeel Drankspelletjes.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopteerste semester niet eens doorgekomen
Geen idee joh.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie Krek is?
Je kon niet tegen je verlies?quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging de mist in bij het onderdeel Drankspelletjes.
Was de eerste en tevens laatste keer dat ik moest overgeven. Wel netjes in de WC overigens.quote:
Netjesquote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Was de eerste en tevens laatste keer dat ik moest overgeven. Wel netjes in de WC overigens.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt me niks
[..]
Tijd voor haatseks ja?![]()
ik zie het probleem niet?quote:
Ik heb net een powernap gedaanquote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat je moe bent
[..]
Ik wel want, chocoladeijs
[..]
Avond
*vinger in stopt*quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat je moe bent
[..]
Ik wel want, chocoladeijs
[..]
Avond
Nicequote:
Alles wat in die bak zit eet ik erbij op hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*vinger in stopt*
Nu hoef je het zeker niet meer he? Geef maar aan mij dan..
en als ik er nu een beetje speeksel opsmeer?quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
Dus je kan weer even voort
[..]
Alles wat in die bak zit eet ik erbij op hoor.
Dus helaas, dat gaat je niet lukken
Aint gonna work, zolang je maar niet teveel kwijlt.quote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als ik er nu een beetje speeksel opsmeer?
hmm.. Sperma dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aint gonna work, zolang je maar niet teveel kwijlt.
Waterig ijs
Ff op je hurken erbovenhangen???quote:
Ranzigquote:
nog niet..quote:
een hapje. En ik maar denken dat je een van mijn grootste fans was..quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ranzig![]()
Ja dan mieter ik hem gewoon leeg in de gootsteen.
Dus gedraag je, (wellicht) krijg je de laatste hap
Nou vooruit, twee dan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een hapje. En ik maar denken dat je een van mijn grootste fans was..
2?? Ik mag er toch zeker wel 7?quote:
Don't push your luckquote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2?? Ik mag er toch zeker wel 7?
* trillend pruillipje*quote:
Grr, chantage ditquote:Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* trillend pruillipje*
* tranende oogjes*
quote:
Ben je ziekquote:Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
*tranende oogjes*
*trillend pruillipje*
mooi, de bak is dus voor mij?quote:Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je ziek![]()
Maar ik hoop dat je je misselijk eet!
What's left of itquote:Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, de bak is dus voor mij?
Misselijk eten is geen prestatie
ik mik wel in je schootquote:Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What's left of it
Zolang je mn vloer maar niet onder kotst
*schiet peuk in schoot*quote:Op zondag 22 december 2013 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter wat anders in m'n schoot mikken
wat dat betreft ben ik net een kerel. Ik heb duidelijkheid nodigquote:
doe je wel zachtjes?quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zit schaterlachend mee te lezen eigenlijk
Oh, zeg dat dan.quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik net een kerel. Ik heb duidelijkheid nodig
Niet meer inmiddelsquote:
weet ik niet. Om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen heb ik wat meer info en beeldmateriaal nodig. Daarna zal ik je pas afwijzenquote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan.
Neuken?![]()
[..]
Niet meer inmiddels
Hier doen mannen het gewoon voor. Zelfs een afwijzing van jou is lekker. Toch?quote:
alles wat ik doe en ben is lekker. Dat zal ik niet ontkennen nee.quote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier doen mannen het gewoon voor. Zelfs een afwijzing van jou is lekker. Toch?*grin*
Wel cliché, dan is dat niet nodig tochquote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weet ik niet. Om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen heb ik wat meer info en beeldmateriaal nodig. Daarna zal ik je pas afwijzen
gun mij ook wat!quote:Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel cliché, dan is dat niet nodig toch
Een bak ijs met ondefinieerbare klontjes?quote:
nee, doe dan maar cookie doughquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een bak ijs met ondefinieerbare klontjes?
dat maakt toch niets uit?quote:
te veel werk vandaagquote:
kutsmurf.quote:
Wat heb ik NU weer gedaan?quote:
wederom te veel werk vandaagquote:
ja.quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb ik NU weer gedaan?
Is dat nou nog steeds omdat cadeaubon?![]()
Succes, ik moet morgen ook vroeg op, auto loopt bizar slecht ineensquote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ga jullie gezelligerds maar eens alleen laten; morgenochtend om 6:10 gaat het wekkertje en dan gewoon weer aan het werk.
quote:
Lui krengquote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wederom te veel werk vandaag
Ik doe er godverdomme al een uur over om mn jointje te draaien. Heb nu pas de tip, vloei en sigaret liggen, ben al sinds half 10 bezig
ik ben echt te brak.. Was vrijdag nog wezen borrelen met 2 collega's.. Werd om kwart over 4 door de taximeneer uit de kroeg gehaald, zaterdag was ma om 9:30 klaar om naar de stad te gaan, ik dus ook. Daarna een verjaardag gehad.. Was om 6 uur thuis, en om 11:30 werd ik door mn zus opgehaald om nog meer kerstinkopen te doen.. Ik koet wel zeggen dat de wc's van de v&d nog best fijn knuffelenquote:Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
halloo
Ben je inmiddels weer een beetje opgeknapt?
---------------
Sedan?![]()
Klap met hamer op geven. Dan start die soms weer voor een keer.quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn broer was op visite en zijn auto startte niet meer![]()
Startmotor stuk. Nu staat hij hier.
Morgen garage bellen enzo.
Gedoe
gnight meneerquote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ga jullie gezelligerds maar eens alleen laten; morgenochtend om 6:10 gaat het wekkertje en dan gewoon weer aan het werk.
Gelukkig zijn er meer mensen tegen wie je over hun auto kunt haten dusquote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Gedoe
Zelfs na een tik met een hamer niet?quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Gedoe
quote:Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben echt te brak.. Was vrijdag nog wezen borrelen met 2 collega's.. Werd om kwart over 4 door de taximeneer uit de kroeg gehaald, zaterdag was ma om 9:30 klaar om naar de stad te gaan, ik dus ook. Daarna een verjaardag gehad.. Was om 6 uur thuis, en om 11:30 werd ik door mn zus opgehaald om nog meer kerstinkopen te doen.. Ik koet wel zeggen dat de wc's van de v&d nog best fijn knuffelen
Zelfs aanduwen lukte nietquote:Op zondag 22 december 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs na een tik met een hamer niet?
En aanduwen had ook nog gekund![]()
ik haat nergens op hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer mensen tegen wie je over hun auto kunt haten dus![]()
*kusje* Lola, slaap lekker strakkies
Daarom staat er ook een smiley achterquote:
in zn achteruit aanduwen?quote:
en dat geweldige plan om vandaag mn hut nog te doen is dus grandioos misluktquote:
Morgen weer een dag? Of moet je werkenquote:Op zondag 22 december 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat geweldige plan om vandaag mn hut nog te doen is dus grandioos mislukt
ik heb gisteren al een lapdance gekregen van mijn twee exschoonzusters.. Heb me dood gelachen.. Allebei vrij mannelijk en maar draaien met die heupenquote:
Die staat er morgen ook nog wel toch?quote:Op zondag 22 december 2013 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat geweldige plan om vandaag mn hut nog te doen is dus grandioos mislukt
Zeg je nou dat ik mannelijk ben?quote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb gisteren al een lapdance gekregen van mijn twee exschoonzusters.. Heb me dood gelachen.. Allebei vrij mannelijk en maar draaien met die heupen
nee, even better.. Morgen ga ik eens kijken of er een nieuwe bril te vinden is, niet dat ik m vaak draag, maar af en toe moet een nieuwequote:Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen weer een dag? Of moet je werken
ik hoop dat de kabouters vannacht langskomenquote:Op zondag 22 december 2013 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die staat er morgen ook nog wel toch?
ik zou niet durven.quote:Op zondag 22 december 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik mannelijk ben?
Die zijn uitbesteed helaas..quote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop dat de kabouters vannacht langskomen
Druk druk dusquote:Op zondag 22 december 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, even better.. Morgen ga ik eens kijken of er een nieuwe bril te vinden is, niet dat ik m vaak draag, maar af en toe moet een nieuwe
Moet ook mn haar verven morgen, dat ging zus doen en moet ook nog boodschappen in huis halen voor de kerst
Ik hoop ook wel eens dat er iemand langs komt, helaas gebeurd dat nooitquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop dat de kabouters vannacht langskomen
Ben je ziek, kerst enzo, brrquote:Op zondag 22 december 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, even better.. Morgen ga ik eens kijken of er een nieuwe bril te vinden is, niet dat ik m vaak draag, maar af en toe moet een nieuwe
Moet ook mn haar verven morgen, dat ging zus doen en moet ook nog boodschappen in huis halen voor de kerst
Joh, vakantie? Vrij? Wat is dat? Ben de komende weken drukker dan normaalquote:
ik wil best langs komen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel eens dat er iemand langs komt, helaas gebeurd dat nooit
doe je zelfquote:Op zondag 22 december 2013 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, vakantie? Vrij? Wat is dat? Ben de komende weken drukker dan normaal
ik haat kerst, maar de winkels zijn dan dicht, dus moet mn fix wel in de hut hebben dan he?quote:
daar heb ik dan weer alle begrip voorquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel eens dat er iemand langs komt, helaas gebeurd dat nooit
De winkels zijn gewoon open hoorquote:Op zondag 22 december 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik haat kerst, maar de winkels zijn dan dicht, dus moet mn fix wel in de hut hebben dan he?
stomme kaboutersquote:
En terecht, dat verdiende je gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil best langs komen.
Maar je doet zo onaardig.
quote:
ja. Klote feestdagenquote:
Hier welquote:Op zondag 22 december 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]uhuh. 1e en 2e kerstdag is de supermarkt hier gewoon dicht hoor
Niet helemaal, moet onverwacht naar de garage, aantal klusjes hier in huis. Moet nog aan mn tafel werken die bij mn ouders staat. Vervolgens wat geplande klussen aan mn auto (na kerst), ook nog een werk afspraak misschien in de laatste dagen van het jaar.quote:
Tjah, aangezien alle Smurfen op mij na opgepeuzeld zijn door 1 of andere maniakale baby moet ik wel uitbesteden.. En ik mag morgen ook op tijd op, even langs Gorkum, dan via Deest naar Nijmegen, maar geen tijd om je te komen helpen..quote:
je komt nog een bon in de brievenbus stoppen?quote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, aangezien alle Smurfen op mij na opgepeuzeld zijn door 1 of andere maniakale baby moet ik wel uitbesteden.. En ik mag morgen ook op tijd op, even langs Gorkum, dan via Deest naar Nijmegen, maar geen tijd om je te komen helpen..
ik woon niet bij de boeren.. Ik woon daar waar mensen waarde hechten aan vrije dagenquote:Op zondag 22 december 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier wel
Krijg je als je bij de boeren woont
quote:Op zondag 22 december 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En terecht, dat verdiende je gewoon
Potato potato.quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik woon niet bij de boeren.. Ik woon daar waar mensen waarde hechten aan vrije dagen
Klusjes in huis kunnen best wachten davht ik zou.quote:Op zondag 22 december 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal, moet onverwacht naar de garage, aantal klusjes hier in huis. Moet nog aan mn tafel werken die bij mn ouders staat. Vervolgens wat geplande klussen aan mn auto (na kerst), ook nog een werk afspraak misschien in de laatste dagen van het jaar.
Oud en nieuw wordt wel een chill feestje![]()
of die sla ik van te voren inquote:Op zondag 22 december 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen 1e kerstdag uit eten, verder helemaal niets
Kutkerst![]()
[ afbeelding ]
[..]
Potato potato.
Wel een nadeel, daar kan je je bacon niet halen, hier wel
Nee, anders komt het er niet van, sommige dingen liggen al weken of zelfs maandenquote:Op zondag 22 december 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klusjes in huis kunnen best wachten davht ik zou.
En voor sommige dingen moet je idd tijd maken
Totdat het op is, en dan? Ja dan zit je gewoon.quote:Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of die sla ik van te voren in
quote:
zorgen dat je genoeg in huis hebt dusquote:Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat het op is, en dan? Ja dan zit je gewoon.
[..]
Vervelendquote:Op zondag 22 december 2013 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, anders komt het er niet van, sommige dingen liggen al weken of zelfs maandenHeb de komende 2 weken echt om dat te doen. Alleen komt er steeds meer bij
quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je komt nog een bon in de brievenbus stoppen?
Mja, zou lullig zijn als ze net dat ene niet hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zorgen dat je genoeg in huis hebt dus
dan bel ik moeders op en dan haalt die het voor me bij een andere winkelquote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, zou lullig zijn als ze net dat ene niet hebben
tssquote:Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik moest Hups ook al teleurstellen
quote:Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tssik heb nog keiveel magneetjes over
ze kunnen best meerdere velletjes bewakenquote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Moeten ze niet allemaal dat ene velletje bewaken dan?
Er komt een keer dat je zonder zitquote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan bel ik moeders op en dan haalt die het voor me bij een andere winkel
dan is er vast wel iets anders dat ik naar binnen kan proppenquote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je zonder zit
Helaas, was ik maar zo rijk..quote:Op zondag 22 december 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kunnen best meerdere velletjes bewaken
je kan toch gerust 3 weken niet eten? Ik zie het probleem nietquote:
omdat het kan.quote:
Goedkoop kan ook.quote:
BOAT, RUDDER!!!!$^#%^%quote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Metalcovers kijken is soms best grappig
quote:Op zondag 22 december 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is er vast wel iets anders dat ik naar binnen kan proppen
Moet kunnen jaquote:Op zondag 22 december 2013 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan toch gerust 3 weken niet eten? Ik zie het probleem niet
en waar ik op kan kauwenquote:Op zondag 22 december 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BOAT, RUDDER!!!!$^#%^%
[..]![]()
[..]
Moet kunnen ja
beter zoeken danquote:
slechts tot het kapot isquote:Op zondag 22 december 2013 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mits niet te hard moet dat mogelijk zijn.
De vraag is dan wat eerstquote:
Trustenquote:Op zondag 22 december 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond jullie 2![]()
Ik ga mijn bed opzoeken
goodnight mupkequote:Op zondag 22 december 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond jullie 2![]()
Ik ga mijn bed opzoeken
dat waar ik op kauw natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De vraag is dan wat eerst
[..]
Trusten![]()
Dat valt nog te bezienquote:Op zondag 22 december 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat waar ik op kauw natuurlijk
Kan best.quote:Op zondag 22 december 2013 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan toch gerust 3 weken niet eten? Ik zie het probleem niet
quote:
Oehquote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben al goed aangeschoten dus ik ga straks wel mn bed opzoeken
Mn krat is nog niet leegquote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oeh
Beetje jammer weer, het is nog vroeg!
Nice, dus je blijft nog evenquote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn krat is nog niet leeg
Afhankelijk van hoe gezellig het hier isquote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, dus je blijft nog even
Ik heb geen idee.
Iedereen is slapen, hoewel jofu hier net nog wasquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe gezellig het hier is
Ik geloof dat ik met Smurf heb afgesproken dat hij hier morgen rond 12 uur is.quote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is slapen, hoewel jofu hier net nog was:P
Heb je nog even tochquote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik met Smurf heb afgesproken dat hij hier morgen rond 12 uur is.
Ik kan dus beter nu stoppen met drinken
Nog 7 flesjesquote:Op maandag 23 december 2013 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nog even toch
Moet makkelijk lukken die krat leeg als het niet teveel flesjes zijn
Ik ben er nog ja, niet lang meer.. rond 2 uur uiterlijk slapenquote:Op maandag 23 december 2013 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is slapen, hoewel jofu hier net nog was
Ergens tussen 10 over en kwart over ongeveerquote:Op maandag 23 december 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik met Smurf heb afgesproken dat hij hier morgen rond 12 uur is.
Ik kan dus beter nu stoppen met drinken
Prima, ik gok dat ik dan een beetje brak benquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 over en kwart over ongeveerOm 1 uur zou ik bij Fera zijn
Nee nee, ik ga straks wel mn bed opzoekenquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet kunnen, elk halfuur een flesje en dan 6uur om te ontnuchteren
Flauw hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga straks wel mn bed opzoeken
Ja nou sorry!!quote:
Hoezoquote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry!!
Ik wil gewoon heel graag in mn bed gaan liggen en huilen
Dan moet je heel snel hier zijn om me tegen te houden!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je heel snel hier zijn om me tegen te houden!
Trusten liefjes![]()
Zolang je niet datgene gaat oppeuzelen dat je krijgt gaat 't vast goedkomenquote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima, ik gok dat ik dan een beetje brak ben
[..]
Nee nee, ik ga straks wel mn bed opzoeken
Ik ken dat. De mijne staat er inmiddels al een week.quote:Op maandag 23 december 2013 08:48 schreef PeuRac het volgende:
Ook Goedemorgen.
Mn garage heeft morgen pas tijd, maar heb vandaag de auto al nodig![]()
Dat was toch voor Jules?quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang je niet datgene gaat oppeuzelen dat je krijgt gaat 't vast goedkomen
Enig idee hoe brak ik ben?quote:Op maandag 23 december 2013 09:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan komt 't straks toch nog helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |