D'dam.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
In groningen wonen en nog in D'dam werken.
Is dat djkoelkast van FOK!?quote:
Wie dan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Oh als je pas na meer dan één woord tegen elkaar gezegd te hebben iemand hebt gemeet, dan heb ik ook eigenlijk maar heel weinig mensen gemeet.
Probeer die zin nog een keer. Ik snap hem niet helemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Oh als je pas na meer dan één woord tegen elkaar gezegd te hebben iemand hebt gemeet, dan heb ik ook eigenlijk maar heel weinig mensen gemeet.
Hihihi!quote:
Maar wie? Bedoel je nu trouwens fok!ers of mensen in het algemeen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 7/8 mensen in totaal, waar ik echt meer tegen heb gezegd dan alleen 'hoi' ofzo.
LBquote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
En wie precies, dat ga ik hier niet in ONZ zetten, want dat mag niet.
Jawel!quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
Je ging de hele tijd offtopic, daarom.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Rez, ik kom er net achter dat je een SCtopic voor ons had geopend.![]()
FOK!ers.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar wie? Bedoel je nu trouwens fok!ers of mensen in het algemeen?
Jij.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je ging de hele tijd offtopic, daarom.
Ik heb denk ik 33 mensen ontmoet in m'n hele levenquote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK!ers.Ja nee, ik heb niet maar 7/8 mensen in het algemeen gemeet, in m'n hele leven.
ONZ / Welke users heb jij gemeet? (2)quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Update:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
Heb je er ook een geneukt?quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ONZ / Welke users heb jij gemeet? (2)
[..]
Tuurlijk mag je wel zeggen wie je gemeet hebt, daar zijn zelfs topics over.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |