Weet je dat zeker? Want zulke mensen bestaan wel echt hequote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Het ergste is dat het gewoon een trollkloon is.
Die man is een echte hosselbaas. Hij hosselt wat af hier op FOK!.quote:Op zondag 22 december 2013 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Die stuurde me van de week een vet geïnteresseerd berichtje naar aanleiding van een berichtje van mij in het 'hoe voel je je nu?' topic. Waarom ik me zo voelde enz haha
Ik heb er ook niet op gereageerdquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die man is een echte hosselbaas. Hij hosselt wat af hier op FOK!.
Hehehe, ik kan er altijd wel wat moois van makenquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet op gereageerdVooral niet omdat ik al de nodige dingen had gelezen van/over hem haha. Negeren leek me de beste optie
Ehhh, en wat is daar mee? Daar is dat topic toch voor?quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mag ik linken naar een foto van richolio? Zo niet: #203
Dus herposten: nei; linken: okei?quote:Op zondag 22 december 2013 17:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ehhh, en wat is daar mee? Daar is dat topic toch voor?
Laat die foto lekker daar staanquote:Op zondag 22 december 2013 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus herposten: nei; linken: okei?
Niet, alleen vroeg het me af.quote:Op zondag 22 december 2013 17:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Laat die foto lekker daar staan
Waarom zou je die hier moeten plaatsen?
quote:Op zondag 22 december 2013 17:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Over 1:45 uur nieuwe items in de Steam Sale
In de zomer liep het op tot 85% ofzo, te gek was dat.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rogue Legacy gekocht. Enige die ik nu nog wil aanschaffen is FF8. Maar alleen bij een leuke korting. De 33% van nu vind ik nog te weinig.
Mjuh ik wacht ook met enkele games tot +- 75% XDquote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rogue Legacy gekocht. Enige die ik nu nog wil aanschaffen is FF8. Maar alleen bij een leuke korting. De 33% van nu vind ik nog te weinig.
Vorig jaar Winter Sale had ik een aantal DLC's voor Civ5 voor 66% en 75% korting. Dan is het echt leuk.quote:Op zondag 22 december 2013 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh ik wacht ook met enkele games tot +- 75% XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |