quote:UCI Cyclo-Cross World Championships
Hoogerheide 1/2 & 2/2
quote:Stannah NK Cyclocross
Gieten Gasselte 11/1 & 12/1
quote:Wereldbeker
WB Valkenburg 20/10
WB Tabor 26/10
WB Koksijde 23/11
WB Namen 22/12
WB Zolder 26/12
WB Rome 05/01
WB Nommay 26/01
quote:Superprestige
Superprestige Ruddervoorde 27/10
Superprestige Zonhoven 03/11
Superprestige Hamme-Zogge 10/11
Superprestige Gavere 17/11
Superprestige Gieten 24/11
Superprestige Diegem 29/12
Superprestige Hoogstraten 09/02
Superprestige Middelkerke 15/02
quote:Bpost Bank Trofee
GP Mario De Clercq (Ronse) 13/10
Koppenbergcross (Oudenaarde) 01/11
GP Hasselt 16/11
Cyclocross Essen 21/12
Azencross (Loenhout) 27/12
GP Sven Nys (Baal) 01/01
Krawatencross (Lille) 08/02
Sluitingsprijs (Oostmalle) 23/02
quote:Soudal Classics
GP Neerpelt 28/09
Jaarmarktcross Niel 11/11
Scheldecross Antwerpen (Soudal) 07/11
WB Namen 22/12
Leuven (Soudal) 09/10
Dit.quote:
Ik was verbaasd om te lezen dat Mourey vaak niet uitgenodigd wordt.quote:Op zondag 22 december 2013 15:58 schreef OProg het volgende:
Wuyts die doet alsof Mourey er zelf voor kiest slechts zo nu en dan ik België te koersen.
Hij wordt wel uitgenodigd, maar Mourey wil meer money.quote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik was verbaasd om te lezen dat Mourey vaak niet uitgenodigd wordt.
Kan de afbeelding geüpdatet worden naar dit seizoen?quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veldrijden - seizoen 2013/2014
[ afbeelding ]
Nee, maar wel een WK in Leeds in 1992, Kluge voor Camrda en Van der Poel. In de UK wordt behoorlijk wat afgecrosst, alleen niet het grote publiek. Volgend seizoen een SP wedstrijd op de rol in Milton Keynes.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kwam op Youtube wat Britse cyclocross tegen.
Zijn daar ooit (jaren '80?) WB of SP wedstrijden geweest?
Nog ff wachten tot 01/01/2014, want dan rijdt onze nationale trots in een ander tenue.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kan de afbeelding geüpdatet worden naar dit seizoen?
quote:De organisatie van de veldrit in Namen speelt met het idee om het wereldkampioenschap organiseren. Dat is nog niet voor meteen, want met het Nederlandse Hoogerheide (2014), het Tsjechische Tabor (2015) en Zolder (2016) zijn de eerstkomende drie WK’s al toegekend.
Namen, waar afgelopen weekend een wereldbekerwedstrijd werd gehouden, heeft op de Citadel de nodige accomodatie voorzien. In het plan om het WK op de weg naar België te halen, gold de Citadel als aankomstplaats. Die kandidatuur werd echter in de koelkast gestopt.
Nee, Nederlandse talenten zijn gewoon multifunctioneler en slim. Kunnen op meerdere parcoursen uit de voeten en laten lopen wanneer je je klassements voorsprong kunt uitbouwen met een tweede plek. Derde rangs klassement Bpost waarschijnlijk voor Van Aert en Van der Poel pikt gewoon SP en WB klassement mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:42 schreef TheArt het volgende:
5e WB van het seizoen vandaag in Zolder.
Bij de junioren wint Toupalik voor Peeters en Aerts. En bij de beloften verslaat Van der Poel Van Aert. Met Teunissen lijkt het weer wat beter te gaan, want hij haalt weer eens het podium.
Dat de Nederlandse beloften het van snelle parcoursen moeten hebben, is wel duidelijk. Godrie is 5e en David van der Poel 6e.
Wuyts wilde vorige week nog doen voorkomen dat van Aert van der Poel wel aankon, maar hij was even vergeten te melden dat Matthieu nog geblesseerd was.twitter:mathieuvdpoel twitterde op donderdag 26-12-2013 om 13:41:44Vandaag de WB gewonnen in Zolder! Goed voor het zelfvertrouwen. Overwinning nummer 8 van dit seizoen. reageer retweet
Tegen de tijd dat schaatsen interessant wordt is veldrijden wel klaar neem ik aan?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat het met het schaatsen samenvalt.
Klopt, maar ik vind die eerste ritten op de 5km ook wel interessant...beetje kijken welke tijden er mogelijk zijn enzo...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef danos het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat schaatsen interessant wordt is veldrijden wel klaar neem ik aan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan zien hoe technisch een cross is aan het aantal valpartijen van Compton.
Vastgoedservice ja. Daarvan is trouwens het truitje onthuld vandaag:quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Rob Peeters nu al per 1 jan naar een andere ploeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |