Bedoel je deze?quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uit jouw post over dat ik terug zou keren van m'n ban.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, het kan niet eeuwig zonneschijn zijn helaas. Wanneer kan hij weer posten?
haha moest lachenquote:
Oke. Fijne dag verder en alvast gelukkig nieuwjaar.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrije interpretatie is mogelijk, ik laat het in het midden.
quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
haha, ohjee, nu heb ik alle JNG conflicten weer naar boven gehaald.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Fijne dag verder en alvast gelukkig nieuwjaar.
Zal wel even tegen Tjacka zeggen dat ie een note moet geven en erbij moet zetten dat als het weer gebeurd er een permban moet komen voor de user in kwestie. Tot zo ver mijn neutrale uitspraak. Roro is wel aardig. Hij bedoelde het vast niet zo.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat vind jij, als almachtige vrouw en FOK!koningin, van deze kwestie?
Nergens heen? Waar zou ik heen moeten volgens jou?quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En bedankt, Etsu. Jij ook.
Die NIET door mezelf zijn geopend, obviouslyquote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ga er niet eens aan beginnen om alle Stu, Stuart en Stewie TT's te zoeken. Dat zijn er sowieso 100+
Rustig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nergens heen? Waar zou ik heen moeten volgens jou?
Oke. Vind je dat ik het hem moet vergeven?quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal wel even tegen Tjacka zeggen dat ie een note moet geven en erbij moet zetten dat als het weer gebeurd er een permban moet komen voor de user in kwestie. Tot zo ver mijn neutrale uitspraak. Roro is wel aardig. Hij bedoelde het vast niet zo.
Geen idee, maar je wenst mij nog een fijne dag en ik ga niet weg. Dus ik ging er maar vanuit dat jij weg zou gaan. Waarom zou je me midden in een gesprek een 'fijne dag verder' wensen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nergens heen? Waar zou ik heen moeten volgens jou?
Mijn adoratie TT's zijn altijd subtiel gebracht. Maar bij elke TT waar woorden als "Geweldig" voorkomen weet ik wel wat de achterliggende gedachte is.quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ga er niet eens aan beginnen om alle Stu, Stuart en Stewie TT's te zoeken. Dat zijn er sowieso 100+
Is er iets dat jij niet haat?quote:
Hahahahaquote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn adoratie TT's zijn altijd subtiel gebracht. Maar bij elke TT waar woorden als "Geweldig" voorkomen weet ik wel wat de achterliggende gedachte is.
Ik nam aan dat het gesprek ten einde was aangezien je het midden zou laten. En ik wil mijn beste kant laten zien, dus wenste je een fijne dag in plaats van dat ik erover doorga.quote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, maar je wenst mij nog een fijne dag en ik ga niet weg. Dus ik ging er maar vanuit dat jij weg zou gaan. Waarom zou je me midden in een gesprek een 'fijne dag verder' wensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |