Tjacka maakte dat topicquote:Op zondag 22 december 2013 16:10 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oog viel op dit topic: JNG / [JNG SC #1626] xcachet is goed in bed
En op deze interessante topicwending:
[..]
cachet, lmi, uitleg?
Gaat vooral om het antwoord van LMIquote:
Ik wilde hier antwoord op geven, maarquote:
deze ondertoon staat me niet aan en dus laat ik het voor wat het is.quote:
Insgelijks, VA. Insgelijks.quote:Op zondag 22 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
altijd fijn om in het zelfde topic als rodawa te zijn
Hoe zal ik deze user aanpakken? Ik ben echt tot op het bot gekwetstquote:Op zondag 22 december 2013 07:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
op de man spelen?jij zal wel een micropenis en een grafkop hebben gezien je reactie
Uitleg is overbodig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:10 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oog viel op dit topic: JNG / [JNG SC #1626] xcachet is goed in bed
En op deze interessante topicwending:
[..]
cachet, lmi, uitleg?
Ik vraag me af wat voor een beroep hij heeft dat hij dat soort dingen aan posts kan aflezenquote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zal ik deze user aanpakken? Ik ben echt tot op het bot gekwetst
http://translate.google.nl/#en/nl/drakequote:
draakquote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#en/nl/drake
Ik zou hem hard vernederen, zowel als op anaal als op oraal vlak.quote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stuur hem die ene fotoquote:Op zondag 22 december 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit jouw post over dat ik terug zou keren van m'n ban.quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waaruit begreep je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |