SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ik ga steeds op stand-byquote:Op zondag 22 december 2013 15:39 schreef DeLuna het volgende:
Bij KPN heb je ook een rode knop maar dan krijg je alleen maar info.
Met als verschil dat Zombie Nation 10 jaar oud was of zo en tussen Tsunami en ESRR zit een paar maanden als je naar de hitlijsten kijkt. Piew piewwww.quote:Op zondag 22 december 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Hij vindt idd Tsunami de Zombie Nation van vorig jaar, maar ESRR is nieuwer.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren!
HAHA! Zag je wat ik deed?
Alain Clark met z'n mutsjequote:
Ja, ik moest lachen!!quote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren!
[..]
Dat moeten we vieren!
[..]
Dat moeten we vieren!
Tsjaquote:Op zondag 22 december 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=178827&cat=1
xD
maar gelukkig ben ik niet zo oud als jij er uit zietquote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: je bent zo jong als je je voelt.
Ik zie er ongeveer 21jarig uit, dus wellicht wil je er wel zo uit zien?quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar gelukkig ben ik niet zo oud als jij er uit ziet
Komt uit november 92quote:
werd een tijdje geleden nog 23 geschat, dus t valt mee gelukkigquote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie er ongeveer 21jarig uit, dus wellicht wil je er wel zo uit zien?
JAMMERJOHquote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben een ESRR-dansje ingestuurd gekregen
#anthem
Maar Coen is voor Tsunami volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar die chat te kijken van Giel, hij zegt toch ESSR.
En wat wilde hij van jou?quote:Op zondag 22 december 2013 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
werd een tijdje geleden nog 23 geschat, dus t valt mee gelukkig
Weet ik, maar albumsquote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen kwam de single uit, maar hij stond al op het album wat eerder uitkwam
In de 6 seconden-versie.quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Coen is voor Tsunami volgens mij.
JAAAA TOPSJOWquote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Gaan jullie ook Living Doll aanvragen?
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Ik mis de goede versie van FIREquote:
al gebeurdquote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Ik vraag nog liever Jordy van Loon aan.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Uh, oké.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Is toch mooi, Pientje, als je leeftijdsgenootjes het zo goed doen, ben trots op je generatie.
Barend, die pratende muppet van 3fm.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barbara Barend?
Worden de vermoedens van Littlerabbit bevestigd?
RealDoll is de naam. Die heb ik voor kerst gevraagd, ja.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Goed idee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barbara Barend?
Worden de vermoedens van Littlerabbit bevestigd?
Nee, achterhaalde gebeurtenis dat playbacken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef MarijeH het volgende:
Ja dat is het ook verwarrende.quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Coen is voor Tsunami volgens mij.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
RealDoll is de naam. Die heb ik voor kerst gevraagd, ja.
echt?quote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barbara stopt op de tv, jammer he
Oh, wist ik nietquote:Op zondag 22 december 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ze full-time hoofdredactrice wordt bij het blad Helden.
Mwahquote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je 3FM luistert kan je hem kennen. Maar het schijnt een god te zijn.
halfgod?quote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwahvind ik wat te veel eer.
De mensen die dat roepen plakken overal al god achterquote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dgodquote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die dat roepen plakken overal al god achter
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwahvind ik wat te veel eer.
Hij is Formidable.quote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef vuvuzela het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze artiest?
Bullshit. Vooral Alors on Danse was echt een kneiter van een hit.quote:Op zondag 22 december 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat alors dat niet wil.quote:Op zondag 22 december 2013 15:55 schreef JenHermes het volgende:
Waarom gaat ie niet Alorse on Dance doen? Daar is ie toch mee doorgebroken?
Denk dat mensen zijn liedjes leuk vindenquote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef vuvuzela het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze artiest?
wel een k*tnummerquote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bullshit. Vooral Alors on Danse was echt een kneiter van een hit.
Hoop het niet, zou mij nog wat geld opleveren vandaagquote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat winnen
En het regent, kanjer.
Alors on danse ken ik ja.quote:Op zondag 22 december 2013 15:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bullshit. Vooral Alors on Danse was echt een kneiter van een hit.
Haten is verlaten.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop het niet, zou mij nog wat geld opleveren vandaagEn sowieso, pisvee
Uhm, jawel?quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors on danse ken ik ja.
Maar je gaat toch niet beweren dat hij buiten 3FM verder ergens gedraaid wordt?
Volgensmij wel hoor. Of ik luister echt te veel 3FMquote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat het niet zo is.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In overvloed.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waterhoofd FMquote:
Alors on Dancequote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over die andere hits, Formidable enzo.quote:Op zondag 22 december 2013 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alors on Dance
#1 (Wallonië, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederlandse Top 40, Nederlandse Single Top 100, Oostenrijk, Zwitserland, Vlaanderen)
#2 (Zweden)
#3 (Finland, Polen)
#9 (Spanje)
#12 (Noorwegen)
#22 (Ierland)
#25 (Verenigd Koninkrijk)
#46 (Canada)
Hm, kennelijk wel
Is dat ook een hit dan?quote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over die andere hits, Formidable enzo.
Zo begaan. Zo is hijquote:
Papaoutaiquote:
Behalve overal: nergens.quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanocthend nog op 538:quote:
Zegt het voort.quote:
Dan zal ik later aan mijn kleinkinderen vertellen dat ik in de tijd van de grote Stromae ben opgegroeid.quote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Papaoutai
Chart (2013) Peak
position
Belgium (Ultratop 50 Flanders)[4] 3
Belgium (Ultratop Flanders Dance)[4] 7
Belgium (Ultratop Flanders Urban)[4] 1
Belgium (Ultratop 50 Wallonia)[5] 1
Belgium (Ultratop Wallonia Dance)[5] 1
Czech Republic (IFPI)[6] 10
Euro Digital Songs (Billboard)[7] 12
Germany (Media Control AG)[8] 6
France (SNEP)[9] 1
Israel (Media Forest)[10] 8
Luxembourg Digital Songs (Billboard)[11] 2
Netherlands (Dutch Top 40)[12] 2
Netherlands (Mega Single Top 100)[13] 2
Netherlands (Mega Top 50)[14] 2
Switzerland (Schweizer Hitparade)[15] 4
Arrow Jazz FM, Classic FM en 100 % NL natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef heloef het volgende:
johannes luister jij alleen radio 4 ja?
Ja op 100% NL zal je hem niet horen neequote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrow Jazz FM, Classic FM en 100 % NL natuurlijk.
Ook de rest vh album geluisterd?quote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Stromae is wel een beetje eigenhuisentuin achtergond muziek
Ja daar hoor je hem niet nee. We hebben het ook over pop-hitradio.quote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrow Jazz FM, Classic FM en 100 % NL natuurlijk.
Nog niet.quote:
Mama Appelsap experts kunnen er vast wel een Nederlandse tekst in herkennen. Het is zo'n grote hit dat men er graag wat extra werk in steekt.quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja op 100% NL zal je hem niet horen nee
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 16:01 schreef heloef het volgende:
Als je met een Franstalig nummer een hit kan scoren in Nederland en niet een keer maar drie keer. Dan ben je gewoon goed.
Die hebben per aflevering wel 50 achtergrond muziekjes dus dat is al snel zo.quote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die hebben per aflevering wel 50 achtergrond muziekjes dus dat is al snel zo.
Vroeger dacht je dat er een beat onder zat, waren het de scheten van Nicoquote:Op zondag 22 december 2013 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ze draaien vast de versie van dat voice of holland kind op 100% NL.quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mama Appelsap experts kunnen er vast wel een Nederlandse tekst in herkennen. Het is zo'n grote hit dat men er graag wat extra werk in steekt.
Kunnen ze volgend jaar niet een uitgebreidere wacht-tape nemen?quote:
Goed punt. Alleen komen daar voornamelijk wel de kapotgedraaide platen langs. Zoals ROAAR bijvquote:Op zondag 22 december 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Die hebben per aflevering wel 50 achtergrond muziekjes dus dat is al snel zo.
Hij is al uitgebreider dan vorig jaarquote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar niet een uitgebreidere wacht-tape nemen?
Zou nu haast vrijwillig overschakelen naar de reclames op de radiostream
Niko met zijn iets te snelle handjesquote:Op zondag 22 december 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger dacht je dat er een beat onder zat, waren het de scheten van Nico
Die wilde de boel even dichtkitten. Met zijn isoleerspuit.quote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niko met zijn iets te snelle handjes
Die was echt om te huilenquote:Op zondag 22 december 2013 16:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze draaien vast de versie van dat voice of holland kind op 100% NL.
What's the dealio?quote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik raise mijn glas azijn maar weer.
Daten met Stickertje.quote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks mijn 3 jaar op FOK! ben ik nog niet zuur genoeg.
Iemand tips?
Dat wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef MrJones het volgende:
Stromae kan Formidable alleen nooit doen zonder zijn dronken act. Dat gaat vervelen.
Vaker reacties van Pietverdriet lezen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks mijn 3 jaar op FOK! ben ik nog niet zuur genoeg.
Iemand tips?
Pinkquote:
Live is ze wel goedquote:Op zondag 22 december 2013 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Pinkmet haar zorgvuldig uitgemeten imago, die doet alsof ze lekker rebels en 'echt' is en de rest allemaal nep is
Met Iwanius zijn reacties kom ik een aardig eind op weg.quote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vaker reacties van Pietverdriet lezen.
In het comedycafé van Tibbe.quote:
Ik vind maar 1 nummer van Pink leukquote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nog kutter dan de rest van Pink
Niemand op fok is irritanter dan die vent.quote:Op zondag 22 december 2013 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Iwanius zijn reacties kom ik een aardig eind op weg.
QFTquote:Op zondag 22 december 2013 16:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niemand op fok is irritanter dan die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |