Jaquote:Op zondag 22 december 2013 16:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je leent zeker al maximaal?
Kun jij haar niet helpen danquote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds geen leuke man gevonden die je daarmee kan helpen?
Laatste keer dat ik hielp met verhuizen moest er een kast uit elkaar worden gehaald en opnieuw in elkaar gezet. Was een antieke kast uit 1910, nu dus met een paar spijkers uit 2013.quote:
Haan misschien?quote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Al het servies gaat eraan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan misschien?
Verder, gewoon een beetje hangen, wat bier drinken, wat vuurwerk afsteken en de avond is zo om. Niet spectaculair, maar wat is nu echt spectaculair in dit leven?
Een holgerdrinker? Je bent zojuist in aanzien gestegen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Willianbrau![]()
Holger
Weet jij toevallig nog een leuk technofeestje met O&N? Zijn duizenden opties en wil het liefst naar Damsco.
Vuurwerk? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 22 december 2013 18:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Haan misschien?
Verder, gewoon een beetje hangen, wat bier drinken, wat vuurwerk afsteken en de avond is zo om. Niet spectaculair, maar wat is nu echt spectaculair in dit leven?
Had je maar beter moeten studeren voor de vakantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
68quote:
Ik moet eigenlijk ook nog een groot stuk schrijven, maar daarvoor moet ik eerst boeken gaan halen in de UB. Prachtig excuus om dat dus uit te stellen tot na kerst.quote:
een leuke ? Als hij maar kan tillen tochquote:Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
dus zo steekt de vork in zijn steelquote:Op zondag 22 december 2013 22:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een leuke ? Als hij maar kan tillen toch...Nee maar ik krijg wel genoeg hulp gelukkig:) ik plaag jullie maar
Haha ja man, het statiegeld is bijna evenveel als het kratje en als je een beetje doorzuipt is het topbier.quote:Op zondag 22 december 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Een holgerdrinker? Je bent zojuist in aanzien gestegen.
Niemand wil in jouw regio wonen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:59 schreef Erno-BE het volgende:
In mijn regio is er rond de kerstdagen zat te doen qua uitgaan, etc.
Van die mensen die gaan werken met O&N. Damn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daarom werken met kerst. Lekker dubbel geld verdienen
Ja iemand moet de kar trekken. Of denk je dat pallets zichzelf sorteren met kerst?quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van die mensen die gaan werken met O&N. Damn.
Van die mensen die niet voor 350% de hele nacht op hun reet willen zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van die mensen die gaan werken met O&N. Damn.
quote:Op zondag 22 december 2013 19:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten studeren voor de vakantie.Laten we elkaar steunen in deze zware periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, met die dagen kan je echt goed geld verdienen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daarom werken met kerst. Lekker dubbel geld verdienen
[ququote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja iemand moet de kar trekken. Of denk je dat pallets zichzelf sorteren met kerst?
otequote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van die mensen die niet voor 350% de hele nacht op hun reet willen zitten.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Precies, met die dagen kan je echt goed geld verdienen.
Op zondag 22 december 2013 18:41 schreef Micson het volgende:
Even knuffelen? Of haat je me zelfs met kerst?quote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Laten we elkaar steunen in deze zware periode
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |