Zoals Avignon TGV, Luik-Guillemins of Lyon-Saint Exupéry?quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan Gare de Lyon te denken in Parijs. En inderdaad, iets meer staal en glas mag wel ja
RB33 is RB33. En als ie er al langer is dan is het dus tussen Aachen en Lindern.quote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow dan heb je het mis, deze lijn is er al minstens 9 maanden, maar ik gok veeeeeeeeeeel langer
Arnhem Centraal, toekomstige Utrecht C, Berlijn Hbf. Rotterdam vind ik dan wat minder mooi en Den Haag C is gewoon brak met die oude bende er nog tegen aan.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zoals Avignon TGV, Luik-Guillemins of Lyon-Saint Exupéry?
Die was wel ok, ja. Ik heb tien jaar aan de andere kant van het stationsplein gewerkt (met de trein). De rest van het station gaat vrij snel vervelenquote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze moeten die koninklijke wachtkamer weer open gooien voor bezichtiging. Super mooi daar.
En met 160k inwoners nog niet eens een rechtstreekse verbinding met Amsterdam, alleen een 30' dienst met Amersfoort waar je een kwartier mag wachten om door te reizen naar Amsterdam...quote:Op maandag 23 december 2013 14:15 schreef b2py het volgende:
[..]
In Nederland heb je met 91k inwoners net aan een 15' dienst met Amsterdam
Kan erger hoorquote:Op maandag 23 december 2013 14:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
En met 160k inwoners nog niet eens een rechtstreekse verbinding met Amsterdam, alleen een 30' dienst met Amersfoort waar je een kwartier mag wachten om door te reizen naar Amsterdam...
Er is niets buiten de Ring!quote:Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met doen alsof iedereen altijd alleen maar naar Amsterdam wil. Stelletje buitenlandse toeristen jullie.
Dat is net zoiets er in elk frans gehuchtje een bordje staat " parijs xxx km"quote:Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met doen alsof iedereen altijd alleen maar naar Amsterdam wil. Stelletje buitenlandse toeristen jullie.
Nou nog vlammenwerpers inzetten tegen zwartrijders. We komen er welquote:Op maandag 23 december 2013 14:46 schreef Fiorano het volgende:
En zo houden we het spoor schoon en netjes:
[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed welke trein je niet vertrouwt. De pimpel gaat niet vroeger weg bij verstoringen en je stapt op het beginpunt in.quote:Op maandag 23 december 2013 12:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier voor morgen.
11:02 vertrekt de Pimpel uit Amsterdam naar Berlijn.
Ik vertrouw die trein voor geen meter dus ik ga vroeg weg maar ik weet nog niet hoe laat.
09:00 vertrekken betekent 09:48 in Amsterdam, maar is wel de trein die met verstoringen omgeleid wordt. Die van 09:14 wordt dan standaard opgeheven en die van 09:30 is dan weer tricky enzo
Lastig, keuze's. Ja, zo wordt de treinreis een stuk trager en langer dan de auto..
Sssssstquote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed welke trein je niet vertrouwt. De pimpel gaat niet vroeger weg bij verstoringen en je stapt op het beginpunt in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik moet nog wel op het beginpunt geraken..quote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed welke trein je niet vertrouwt. De pimpel gaat niet vroeger weg bij verstoringen en je stapt op het beginpunt in.
Ah dat wist ik niet. Ook op het station zijn overigens malloten die niet goed opletten en aan de verkeerde kant uitstappen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef James1988 het volgende:
Die deur sluit vanzelf weer wanneer de trein harder dan 5 km/u rijdt
Ik had het met Koninginnedagquote:Op maandag 23 december 2013 15:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Iemand had in de pimpel trouwens de deur aan de verkeerde kant geopend. Heb hem maar weer dicht gedaan voor een malloot daar naar buiten stapt.
Ik had dat ooit met de Benelux toen die nog in Antwerpen-Berchem stopte, op het buitenste spoor. Het station is daar op een soort dijk gebouwd, pal naast het spoor is een afgrond van een meter of 7. Gelukkig keek ik toch eerst even naar buiten voor ik uitstaptequote:Op maandag 23 december 2013 15:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Ook op het station zijn overigens malloten die niet goed opletten en aan de verkeerde kant uitstappen.
Het was een gebroken dwarsligger. Die staat vast nog niet op je kaart.quote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
"Wegens dringende uitgelopen herstelwerkzaamheden vanwege een defect aan het spoor als gevolg van de weersomstandigheden rijden er op last van de politie minder treinen."
in 1 klap full house
In Antwerpen-Centraal kun je dat ook flikken. De betonrand tussen spoor 22 en 23 is zelfs op dezelfde hoogte als het perronquote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vriendin van mij heeft eens in Duivendrecht aan de andere kant op het beton gestaanVrouwen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |